zamówienie na:

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR.II/DB.3421-1/10
wartość: poniżej 206 tys. euro
termin składania ofert: 12 lipca 2010  10:00
wynik postępowania: W związku z przetargiem na „Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych”, ogłoszonym przez Powiat Chełmiński w dniu 29 czerwca 2010 roku, zgodnie z art. 92 ustawy – Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity z dnia 8 czerwca 2010 r., Dz. U. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), informujemy: 1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 110464,00 zł. brutto. 2. W wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty: oferta nr 1: Polski Związek Motorowy Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group, Oddział Regionalny w Toruniu, ul. Moniuszki 11/13, 87-100 Toruń, cena oferty: 98.882,00 zł. (10 pkt), suma ubezpieczenia 17.000,00 zł. (58,96 pkt), zaakceptowano 7 z 11 dodatkowych klauzul (14,70 pkt), ocena łączna 83,66 pkt; oferta nr 2: Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group, Oddział w Bydgoszczy, ul. Unii Lubelskiej 4c, 85-059 Bydgoszcz, cena oferty: 98.882,00 zł. (10 pkt), suma ubezpieczenia 17.300 zł. (60 pkt), zaakceptowano 10 z 11 dodatkowych klauzul (24,90 pkt), ocena łączna 94,90 pkt; 3. Obie oferty są ważne. 4. Po obliczeniu punktacji za poszczególne kryteria za najkorzystniejszą ofertę uznana została oferta nr 2, złożona przez Interrisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Vienna Insurance Group, Oddział w Bydgoszczy, ul. Unii Lubelskiej 4c, 85-059 Bydgoszcz. 5. Umowa zostanie podpisana po upływie 7 dni od daty ogłoszenia wyniku postępowania. 




Zgodnie z art. 38 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający informuje, że w dniu 30 czerwca 2010 r. w związku z przetargiem nieograniczonym na „Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży w placówkach oświatowych oraz ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych” wpłynęło zapytanie o następującej treści:

„1. Proszę o podanie szkodowości (uzyskanej od poprzedniego Ubezpieczyciela) za 3 ostatnie lata z rozbiciem na ilość zdarzeń i wysokość odszkodowań.
2. Proszę o podanie wysokości odszkodowań wypłaconych z tytułu OC Nauczycieli w 3 ostatnich latach.”

ODPOWIEDŹ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający przedstawia szkodowość z tytułu ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży w placówkach oświatowych:

- Specjalny Ośrodek Wychowawczy 000198198  - 19 szkód  - 3 080,50 zł
- Zespół Szkół w Grubnie 87154520  - 96 szkód - 18 766,14 zł
- Zespół Szkół nr 2 000237995  - 108 szkód - 23 580 zł
- ZSO nr 1 871559804  - 73 szkody - 13 980 zł

- w Ubezpieczeniu OC nie zanotowano wypłat.

______________________________________________________________________

nr sprawy: OR.II/DB.3421-1/10

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

1) NAZWA I ADRES:
Powiat Chełmiński
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno,
tel. (56) 677-24-10, fax. (56) 677-24-21
WWW:www.powiat-chelmno.pl
e-mail: starostwo@powiat-chelmno.pl

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz personelu w placówkach oświatowych. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej personelu w placówkach oświatowych

1.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi.

1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków dzieci, młodzieży oraz odpowiedzialności cywilnej personelu w następujących placówkach oświatowych:
1. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, ul. Parkowa 5, 86-200 Chełmno,
NIP: 875-114-46-89, REGON: 000198198,
2. Zespół Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego, Grubno, 86-212 Stolno,
NIP: 875-11-79-593, REGON: 871504520,
3. Zespół Szkół nr 2, ul. Szkolna 14, 86-200 Chełmno,
NIP: 875-106-53-52, REGON: 000237995,
4. Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1, ul. Dominikańska 35, 86-200 Chełmno,
NIP: 875-14-31-242, REGON: 871559804.

UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 3 do SIWZ – Program Ubezpieczenia.

Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego – Maximus Broker Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego.
2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będzie traktowany przez takiego Wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 Ustawy o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.).
3. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia.

1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Tak.
W przypadku wzrostu liczby dzieci, młodzieży lub personelu w okresie trwania umowy, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowanych w zamówieniu podstawowym, proporcjonalnie do okresu rzeczywiście udzielanej ochrony wg systemu pro rata temporis.

1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66.51.00.00-8.

1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
Nie.

1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:
Nie.

2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
24 miesiące, od dnia 01.09.2010 r. do dnia 31.08.2012 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

1) WADIUM:
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

2) ZALICZKI:
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz. U. z 2003 r. Nr 124, poz. 1151 z późn. zm.),
3.2) Wiedza i doświadczenie:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ),
3.3) Potencjał techniczny:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ),
3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ),
3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa:
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy, (wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ),

Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy.

4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY:
4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję,
4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

5) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

2) KRYTERIA OCENY OFERT:

2.1) Kryteria oceny ofert:
1. cena łączna ubezpieczenia – 10%,
2. wysokość sumy ubezpieczenia – 60%,
3. zaakceptowanie klauzul dodatkowych – 30%.

2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
Nie.

3) ZMIANA UMOWY:
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
- zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości i liczby rat składki; w przypadku braku środków na zapłatę składek przez jednostki Zamawiającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty,
- zmiana wysokości składki lub raty składki w przypadku zmiany liczby osób objętych ubezpieczeniem,
- zmiany dotyczące liczby jednostek organizacyjnych Zamawiającego i ich formy prawnej, w przypadku powstania nowych jednostek, przekształcenia, wyodrębniania, połączenia lub likwidacji;
- rozszerzenie zakresu ubezpieczenia na wniosek Zamawiającego i za zgodą Wykonawcy; w przypadku ujawnienia się bądź powstania nowego ryzyka ubezpieczeniowego, nie przewidzianego wcześniej w specyfikacji,
- korzystne dla Zamawiającego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikające ze zmian OWU Wykonawcy za zgodą Zamawiającego i Wykonawcy;
- zmiana zakresu ubezpieczenia wynikająca ze zmian przepisów prawnych.

4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
bip.powiat-chelmno.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat) lub pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (248kB) word

4.2) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
do dnia 12.07.2010 r., do godziny 10:00,
miejsce: Starostwo Powiatowe, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (Sekretariat).


4.3) Termin związania ofertą: okres w dniach:
30 dni.

4.4) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie.


Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.06.2010 r. pod numerem 169453-2010.
Wywieszono na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (29 czerwca 2010, 11:38:08)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (12 lipca 2010, 14:38:34)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1703