zamówienie na:

Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP/JG.2228-02/
wartość: poniżej 206 tys. euro
termin składania ofert: 28 maja 2010  10:00
wynik postępowania: Najkorzystniejszą ofertą jest oferta na 2 złożona przez P.H.U. „PRODOMO+” Marcin Laszuk, 86-200 Chełmno ul. Polna 21, oferent oferuje wykonanie zadania za kwotę 427.356,94 zł brutto, w związku z powyższym oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert przeprowadzonej przez Zamawiającego na podstawie kryteriów wskazanych w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ( jedyne kryterium zgodnie z SIWZ to najniższa cena ). Ponadto Zamawiający zawiadamia, że: 1. kwota zarezerwowana przez Zamawiającego na realizację inwestycji to 538.970,51 zł. brutto, 2. W przetargu udział wzięło i złożyło ważne oferty trzech Wykonawców: - oferta nr 1 złożona przez Zakład Remontowo Budowlany „REMBUD”, 86-300 Grudziądz, ul. Mały Rudnik 5a, za kwotę 497.060,99 zł. brutto; - oferta nr 2 złożona przez P.H.U. „PRODOMO+” Laszuk Marcin, ul. Polna 21, 86-200 Chełmno, za kwotę 427.356,94 zł. brutto; - oferta nr 3 złożona przez Zakład Remontowo Budowlany REM-BUD, Sp.j., Matczyński, Kosiński, Rybicki, ul. Dąbrowskiego 15, 86-300 Grudziądz, za kwotę 457.588,68 zł brutto. O terminie podpisania umowy Powiat Chełmiński zawiadomi telefonicznie wybranego Wykonawcę. Umowa została podpisana w dniu 30.06.2010 r. 




Chełmno, dnia 13.05.2010 r.
Nr spr.: ZZP/JG.2228-02/10

Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (56) 677-24-10; telefaks: (56) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na inwestycję pod nazwą:

„Termomodernizacja internatu SOSzW w Chełmnie”.

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (166kB) word
Załączniki do SIWZ (spakowane do pliku ZIP)

3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na remoncie pomieszczeń sypialnych wraz z remontem instalacji elektrycznej na poddaszu budynku internatu oraz wymiana istniejącej starej łukowej stolarki okiennej na nową z drewna klejonego w budynku internatu Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chełmnie przy ul. Parkowej nr 5.
1) Rodzaje robót według kodów CPV:
 45321000 – 3, izolacje cieplne,
 45400000 – 1, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
 45421100 – 5 instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów,
 45310000 – 3, roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
 45453000 – 7, roboty remontowe i renowacyjne,
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w dokumentacji budowlanej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia: od 28.06.2010 r. do 24 sierpnia 2010 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno przedsięwzięcie o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto,
spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: :
a) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w ppkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

8. Informacja na temat wadium.
 Zasady wnoszenia wadium
 Wadium w wysokości 13.000,00 zł. powinno być wniesione przed upływem terminu składania
 ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium
 wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego
 w banku: BS Chełmno numer konta: 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją:
 "Wadium - nr sprawy: ZZP/JG.2228-02/10”.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

9. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.

10. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 28.05.2010 r. do godz. 10:00.

11. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 28.05.2010 r. godz. 10:15.

12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.05.2010 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (13 maja 2010, 13:26:28)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (30 czerwca 2010, 14:19:50)
Zmieniono: dodano informację o zawarciu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1871