zamówienie na:

Budowa windy w szkole Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chełmnie

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP/2228-03/10
wartość: poniżej 206 tys. euro
termin składania ofert: 29 marca 2010  10:00
wynik postępowania: Za najkorzystniejszą została uznana oferta nr 3, złożona przez Zakład Remontowo Budowlany REM-BUD, Sp.j., Matczyński, Kosiński, Rybicki, ul. Dąbrowskiego 15, 86-300 Grudziądz, cena oferty 110.640,66 zł. brutto. Uzasadnienie: w związku z tym, że jedynym kryterium oceny była cena, za najkorzystniejszą uznano ofertę z najniższą ceną. Ponadto Zamawiający zawiadamia, że w przetargu udział wzięło i złożyło ważne oferty pięciu Wykonawców: oferta nr 1 złożona przez P.U.H. „WIWRA” W. Pilawa, ul. Niedziałkowskiego 8 c, 80- 299 Gdańsk, za kwotę 154.756,02 zł. brutto, oferta nr 2 złożona przez Firmę Handlową „ARTMED” Sp.j. J. Sienkiewicz, A. Kęsy, ul. Barlickiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, za kwotę 120.377,47 zł. brutto, oferta nr 3 złożona przez Zakład Remontowo Budowlany REM-BUD, Sp.j., Matczyński, Kosiński, Rybicki, ul. Dąbrowskiego 15, 86-300 Grudziądz, za kwotę 110.640,66 zł brutto, oferta nr 4 złożona przez P.H.U. „PRODOMO+” Laszuk Marcin, ul. Polna 21, 86-200 Chełmno, za kwotę 152.233,26 zł. brutto, oferta nr 5 złożona przez Zakład Metalowo-Energetyczny „BAJPAX”, Nieznanice, ul. Mstowska 3, 42-270 Kłomnice, za kwotę 120.777,20 zł. brutto. Umowa zostanie podpisana po upływie 5 dni od daty ogłoszenia wyniku postępowania. 




Nr spr.: ZZP/2228-03/10

Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na inwestycję pod nazwą:

„Budowa windy w szkole Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chełmnie”.

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(056)6772445
 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (166kB) word
Załączniki do SIWZ

3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na budowie windy w budynku szkoły Specjalnego Ośrodka Szkolno Wychowawczego w Chełmnie przy ul. Dworcowej 20.
1) Rodzaje robót według kodów CPV:
 45.20.00.00 – 9, roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów
 budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
 45300000 – 0, roboty w zakresie instalacji budowlanych,
 45310000 – 3, roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
 45313000 – 4, instalowanie wind i podnośników,
 45400000 – 1, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
 45453000 – 7, roboty remontowe i renowacyjne,
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w dokumentacji budowlanej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót i przedmiarach robót na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.

5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego na wykonanie robót dodatkowych nie objętych zamówieniem podstawowym niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia , których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt 5, ppkt a ustawy.

6. Termin wykonania zamówienia: do 20 sierpnia 2010 r.

7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej jedno przedsięwzięcie o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto,
spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia.

8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: :
 a) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 7
 b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania  ofert;
 c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
 d) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
 a) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
 b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
 c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
 d) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w ppkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.

9. Informacja na temat wadium.
 Zasady wnoszenia wadium
 Wadium w wysokości 3.000,00 zł. powinno być wniesione przed upływem terminu składania
 ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium
 wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego
 w banku: BS Chełmno numer konta: 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją:
 "Wadium - nr sprawy: ZZP/2228-03/10”.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

10. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.

11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 9 (sekretariat), do dnia 29.03.2010 r. do godz. 1000.

12. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 29.03.2010 r. godz. 1015.

13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

14. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.03.2010 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (11 marca 2010, 15:30:37)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (7 kwietnia 2010, 10:36:03)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1841