zamówienie na:

POSZERZENIE ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 1622C CHEŁMNO - SZTYNWAG

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: PZD/19/2009
wartość: Poniżej 5150 tys. euro
termin składania ofert: 22 października 2009  11:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD/19/2009), którego przedmiotem są roboty polegające na wykonaniu poszerzenia odcinka drogi powiatowej nr 1622C Chełmno - Sztynwag, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 22.10.2009 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę Przedsiębiorstwo Robót Drogowych S.A., 87-100 Toruń, ul. Polna 113. Uzasadnienie wyboru oferty: wybrana oferta nr 1 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROBUD” Sp. z o.o., 87-200 Wąbrzeźno, ul. 1 Maja 61; Oferta nr 3: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3; Oferta nr 4: F.H.U. „KIC-TRANS” Piotr Różycki, 86-140 Drzycim, ul. Broniewskiego 4. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert. Oferta nr 1-liczba pkt w kryterium cena-100 pkt; Oferta nr 2-liczba pkt w kryterium cena-91,92 pkt; Oferta nr 3-liczba pkt w kryterium cena-84,72 pkt; Oferta nr 4-liczba pkt w kryterium cena-97,00 pkt. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 04.11.2009 r. 




Nr spr.: PZD/19/2009
 
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"POSZERZENIE ODCINKA DROGI POWIATOWEJ NR 1622C CHEŁMNO - SZTYNWAG"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, tel.(056)6864853. SIWZ jest dostępna poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (160kB) word

wyjaśnienia treści SIWZ 1 (30kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (33kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (33kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób (38kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wykaz narządzi i urządzeń (34kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Kosztorys ofertowy (44kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Formularz Ofertowy (39kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne (1039kB) pdf

Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, część opisowa (176kB) word

Załącznik nr 8.1 do SIWZ - Projekt zagospodarowania terenu (1615kB) pdf

Załącznik nr 8.2 do SIWZ - Przekrój konstrukcyjny (54kB) pdf

Załącznik nr 8.3 do SIWZ - Przekroje poprzeczne (350kB) pdf

Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy (91kB) word

3. Przedmiotem zamówienia są roboty polegające na poszerzeniu odcinka drogi powiatowej nr 1622C Chełmno – Sztynwag na odcinku od km 8+649,22 do km 11+571,22.
1)   Rodzaje robót według kodów CPV:
-      CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,
-      CPV: 45.11.12.00-0 – roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
-      CPV: 45.23.23.10-8 – roboty budowlane w zakresie linii telefonicznych.
2)   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z  wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
6. Termin wykonania zamówienia: w ciągu 40 dni od dnia podpisania umowy.
7. Warunki udziału w postępowaniu.
1)  W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a)  posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b)  posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa przedsięwzięcia, polegające na przebudowie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia,
b) spośród osób skierowanych do realizacji zadania dysponował, co najmniej jedną osobą posiadającą ważne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót, w specjalności odpowiedniej do przedmiotu zamówienia.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)  W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy  obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązany jest on przedłożyć:
a)  wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt b, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;
d) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (w tym aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego);
e) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ;
f)  pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
9. Informacja na temat wadium.
Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
10. Kryteria oceny oferty:
-  100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 22.10.2009 r. do godz. 11:00.
12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
13. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
14. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.10.2009 r.
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (1 października 2009, 14:13:00)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (5 listopada 2009, 14:35:50)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z Wykonawcą

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1212