zamówienie na:

Dostawa środków czystości do ZOZ Chełmno

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 26/2009
wartość: Poniżej 206.000 EURO
termin składania ofert: 12 października 2009  11:00
wynik postępowania: Chełmno, dnia 24.11.2009 r. N/znak: ZOZ.II/ZP/11/09 INFORMACJA O POWTÓRZENIU/ DOKONANIU CZYNNOŚCI O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM pn. DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ , NR POST. 26/2009. Zespół Opieki Zdrowotnej Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, działając na podstawie przepisów art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, informuje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. dostawa środków czystości dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, nr post 26/2009. Jako najkorzystniejsza została wybrana oferta firmy: Oferta nr 4 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg MEDI-SEPT Sp. z o.o. Konopnica 159c 21-030 Motycz Punktacja w kryterium ceny: 90 pkt Punktacja w kryterium jakość: 10 pkt Łączna punktacja: 100 pkt Uzasadnienie wyboru : - prawne - na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych art. 91 ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ). - faktyczne - na podstawie sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia/ nie spełnia”, Zamawiający wybrał oferty w poszczególnych częściach/ pakietach, które uzyskały najwyższą ilość punktów w ocenie ofertwg kryteriów określonych w SIWZ. Kryteriami oceny ofert była: a) wartość brutto-waga 90%. - maksymalna ilość punktów-100 ( najniższa cena spośród cen ofert nieodrzuconych/ cena oferty ocenianej x 100 punktów x 90% ) b) jakość przedmiotu zamówienia o wadze 10% - maksymalna ilość punktów – 100 ( liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej/ najwyższa liczba punktów przyznanych ofercie odrzuconej x 10% ). Pozostali uczestnicy biorący udział w postępowaniu: Oferta nr 2 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg Firma: P.P.H.U. KLINER Sp. z o. o. Adres: ul. Fabryczna 77, 66-400 Gorzów Wielkopolski Przyznane punkty: 0 Oferta została odrzucona Uzasadnienie: a) faktyczne: nie dostarczenie próbki preparatu do zadania nr 4. b) prawne: art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ) Oferta nr 3 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg Firma: ”WIMAR M.D.’’Sp. z o. o. Adres: ul. Składowa 8, 61-897 Poznań Przyznane punkty: 5 Oferta została odrzucona Uzasadnienie: a) faktyczne: nie dostarczenie próbki preparatu do zadania nr 4. Zaproponowany preparat do zadania nr 3 przeznaczony jest do zabezpieczenia powierzchni posadzek o niewielkim natężeniu ruchu. b) prawne: art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ) Oferta nr 5 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg Firma: P.H.U.P. „HAMIS” Stanisław Jadczak Adres: ul. Partyzantów 9, 10-522 Olsztyn Przyznane punkty: 0 Oferta została odrzucona Uzasadnienie: a) faktyczne: oferent nie spełnił wszystkich kryteriów zawartych w specyfikacji. Wymagane przez Zamawiającego były 4 różne płyny do pielęgnacji podłóg. Zamawiający otrzymał 3 próbki w tym jedną (preparat TM-70) można użyć w pakiecie nr 1 do poz. 2 i 4. b) prawne: art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ) Oferta nr 6 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg Firma: PPHU SIR-HA Sp. z o. o. Adres: ul. Jana Pawła II 63, 98-200 Sieradz Przyznane punkty: 0 Oferta została odrzucona Uzasadnienie: a) faktyczne: brak próbki preparatu do zadania nr 4 b) prawne: art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ) Oferta nr 7 Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg Firma: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „MINEC” Sp. z o. o. Adres: ul. Sądowa 2, 41-605 Świętochłowice Przyznane punkty: 0 Oferta została odrzucona Uzasadnienie: a) faktyczne: preparat do zadania nr 1 nie spełnia warunków określonych w SIWZ. Preparat przeznaczony jest do stosowania przy czyszczeniu plandek, pojazdów, silników oraz pojazdów. b) prawne: art. 89 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp ( t.j. Dz.U.07.223.1655 ) Ponadto Zamawiający informuje, iż w dniu 03.11.2009r. wpłynął protest firmy „HAMIS” Stanisław Jadczak ul. Partyzantów 9 10-522 Olsztyn na: 1. Czynności podjęte przez Zamawiającego w toku postępowania tj.: a) odrzucenie oferty protestującego w zakresie Pakietu nr 1, czym naruszono art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy b) wybór oferty najkorzystniejszej w zakresie Pakietu nr 1 czym naruszono art. 7 ust. 3 ustawy 2. Zaniechania czynności do których Zamawiający jest zobowiązany na podstawie przepisów ustawy tj.: a) zaniechanie ustawowego obowiązku wezwania do uzupełnienia brakujących próbek oferowanego asortymentu, czym naruszono art. 26 ust. 3 ustawy. Protest został uznany za zasadny. Wezwano firmę HAMIS do ponownego dostarczenia próbek w zakresie asortymentu w pakiecie nr 1 do dnia 19.11.2009r. Po dostarczeniu próbek dokonano ponownej oceny oferty nr 5 w zakresie asortymentu w pakiecie nr 1 oraz dokonano ponownego wyboru najkorzystniejszej oferty. W dniu 12.11.2009r. wpłynął protest firmy: KLINER Sp. z o.o. ul. Fabryczna 77 66-400 Gorzów Wielkopolski na: - zaniechanie poinformowania Protestującego o wyborze oferty najkorzystniejszej oraz ofertach odrzuconych ( art. 92 pkt 1 ustawy ). Protest został uznany za bezzasadny. Wszelkie informacje dotyczące w/w postępowania znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego www.zoz.chelmno.pl 




Nr postęp.26/2009
Ogłoszenie o zamówieniu
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86 – 200 Chełmno
województwo Kujawsko – Pomorskie
tel. 056 / 677 – 26 – 07
fax. 056 / 677 – 27 – 10
2. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości
szacunkowej mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11
ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 r. Nr
223, poz.1655 z późn. zmianami).
3. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie SIWZ
SIWZ wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej www.zoz.chelmno.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia
a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości dla ZOZ w Chełmnie;
b) Zamawiający podzielił zamówienie na 4 części (pakiety):
- Pakiet nr 1 – środki chemiczne do czyszczenia i konserwacji podłóg
- Pakiet nr 2 – środki myjąco dezynfekująco czyszczące
- Pakiet nr 3 – sprzęt sprzątający, artykuły gospodarstwa domowego, papier toaletowy,
ręczniki
- Pakiet nr 4 - worki na odpady
c) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych;
d) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia
tych warunków.
6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące
warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1pkt.1 ustawy
Pzp);
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie
innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do
wykonywania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp);
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
(art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp);
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24
ust.1 i 2 ustawy Pzp (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy – Pzp).
6.2. W przypadku Wykonawców skłądających wspólna ofertę warunki opisane w pkt 6.1.
musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
6.3. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych
przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty oceniane będą w trybie spełnianie
spełnia, z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca
warunki spełnił.
7. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
8. Kryteria oceny i ich znaczenie:
8.1.- Wartość brutto o wadze 90%
Maksymalna ilość punktów-100( najniższa cena spośród cen ofert nieodrzuconych/
cena oferty ocenianej x 100 punków x 90%)
8.2 Jakość przedmiotu zamówienia o wadze 10%
Maksymalna ilość punktów-100( liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej/ najwyższa
liczba punktów przyznanych ofercie nieodrzuconej x 100 punktów x 10% )
9. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 16.10.2009 r. do godziny 11.00 w Sekretariacie
ZOZ w Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1.
10. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od terminu składania ofert.
11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
14. Zamwiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.
67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
15. Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 164723 w dniu 28.09.2009r
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 28.09.2009r
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 28.09.2009r
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 28.09.2009r


Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=228&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (28 września 2009, 13:36:18)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (24 listopada 2009, 09:46:56)
Zmieniono: INFORMACJA O POWTÓRZENIU/ DOKONANIU CZYNNOŚCI O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM pn. DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ , NR POST. 26/2009.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1199