Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2024

wybrany kandydat: Pani Magdalena Pudło, zamieszkała w Kijewie Królewskim 
uzasadnienie wyboru: Pani Magdalena Pudło spełniła wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane przez kandydatkę wykształcenie i zdobyte doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej jak również predyspozycje i umiejętności, gwarantują prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.


Wytworzył: Kinga Zbilska (29 listopada 2024)
Wprowadził: Dariusz Banach (29 listopada 2024, 13:52:48)



stanowisko:

Sekretarz Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, Powiatowy Zespół Orzekania o Niepełnosprawności
termin składania dokumentów: 19 listopada 2024  14:00




Chełmno, dnia 08.11.2024 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. 2024. poz. 1135).

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

Sekretarz Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności
( nazwa stanowiska pracy )

wymiar etatu: 1

na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe magisterskie kierunek: prawo lub administracja,
 2) staż pracy: co najmniej 3 lata w administracji państwowej lub samorządowej,
 3) obywatelstwo polskie,
 4) korzystanie z pełni praw publicznych,
 5) nieposzlakowana opinia,
 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) znajomość przepisów, m.in. ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 lipca 2003 r. w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności oraz ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym.
 2) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel) i Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności.
 3) ukończone szkolenie dla sekretarzy powiatowych zespołów orzekania o niepełnosprawności,
 4) komunikatywność, dokładność, rzetelność, kreatywność, samodzielność, punktualność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 1) prowadzenie dokumentacji Powiatowego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
 2) analiza formalno- prawna złożonych wniosków,
 3) przygotowywanie dokumentów niezbędnych na posiedzenia składów orzekających,
 4) przygotowywanie orzeczeń o umorzeniu postępowania,
 5) przygotowywanie postanowień w sprawie: uchybienia terminu do wniesienia odwołania, odmowy przywrócenia terminu do wniesienia odwołania, przywrócenia terminu do wniesienia odwołania, zawiadomienia o niezałatwieniu sprawy w terminie oraz o wyznaczeniu nowego terminu do jej załatwienia,
 6) przetwarzanie danych w ramach Elektronicznego Krajowego Systemu Monitoringu Orzekania o Niepełnosprawności zgodnie z obowiązującymi przepisami,
 7) nadzór nad poprawnością formalno- prawną przygotowywanych w urzędzie pism i orzeczeń,
 8) kontrola pod względem formalno- prawnym pracy wykonywanej przez członków składów orzekających Zespołu,
 9) sporządzanie sprawozdawczości związanej z w wykonywaniem powyższych zadań,
 10) kierowanie bieżącą pracą Zespołu, pod nieobecność Przewodniczącego Zespołu,
 11) inne ważne dla funkcjonowania Zespołu zadania określone przez Przewodniczącego Zespołu.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) wyjazdy służbowe,
 6) sytuacje stresowe,
 7) kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W miesiącu październiku 2024 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, pokój nr 307 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Kolejowa 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Sekretarz Powiatowego Zespołu Orzekania o Niepełnosprawności”, w terminie do dnia 19 listopada 2024 roku do godz. 14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Kolejowej 1.
 
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

KLAUZULA INFORMACYJNA

Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Kolejowa 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem
 - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

STAROSTA CHEŁMIŃSKI

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (8 listopada 2024)
Opublikował: Dariusz Banach (8 listopada 2024, 13:17:22)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (29 listopada 2024, 13:52:48)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 380