Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2023

wybrany kandydat: Pani Monika Rygielska, zamieszkała w Bieńkówce 
uzasadnienie wyboru: Kandydatka spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu o konkursie. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością przepisów. Posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na danym stanowisku.


Wytworzył: Mariusz Kalkiewicz (29 grudnia 2023)
Wprowadził: Dariusz Banach (29 grudnia 2023, 12:03:46)



stanowisko:

inspektor ds ewidencji dróg

miejsce pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie
termin składania dokumentów: 18 grudnia 2023  14:00




Chełmno, dnia 5 grudnia 2023 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530) Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

INSPEKTOR DS. EWIDENCJI DRÓG
wymiar etatu: 1
na podstawie: umowy o pracę


1. Wymagania niezbędne:
a) Wykształcenie wyższe.
b) Staż pracy minimum 3 lata w tym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (wynikające z zatrudnienia na podstawie umowy o pracę) zdobyte w jednostkach realizujących zadania zarządcy dróg publicznych.
c) Obsługa komputera w stopniu bardzo dobrym, praktyczna znajomość pakietu MS-Office, oraz umiejętność zbierania, gromadzenia i wprowadzania danych ewidencyjnych.
d) Kompetencje: wykorzystywanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
e) Nieposzlakowana opinia.
f) Posiadanie obywatelstwa polskiego.
g) Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
h) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
a) Znajomość przepisów z zakresu: ustawy o drogach publicznych, prawo o ruchu drogowym, prawo budowlane, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, kodeks postępowania administracyjnego, prawo zamówień publicznych oraz przepisy wykonawcze do w/w ustaw.
b) Prawo jazdy kategorii B.
c) Umiejętność samodzielnego organizowania pracy i terminowego wykonania zadań, komunikatywność, rzetelność.
d) Znajomość sieci drogowej i podziału administracyjnego obszaru działania Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie.
e) Dodatkowym atutem będzie znajomość obsługi platformy LP-Portal oraz oprogramowania RoadMan – systemu wspomagającego zarządzanie drogami i obiektami mostowymi zarządców dróg wszystkich kategorii.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) Ewidencja dróg i obiektów mostowych:
- zakładanie i bieżąca aktualizacja ewidencji dróg i obiektów mostowych,
- kodowanie danych w posiadanym przez Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie programie RoadMan,
- generowanie książek dróg,
- gromadzenie i przekazywanie danych na temat dróg i obiektów mostowych,
- gromadzenie danych z przeglądów obiektów mostowych (bieżące, podstawowe),
- gromadzenie danych dotyczących oceny stanu technicznego dróg.
b) Nieruchomości i rozgraniczenia:
- prowadzenie ewidencji postępowań rozgraniczeniowych,
- udział w terenie w rozgraniczeniach nieruchomości położonych przy drogach powiatowych,
- aktualizowanie wykazu działek drogowych.
c) Zagospodarowanie przestrzenne:
- uzgadnianie projektów decyzji wydawanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
d) Postępowanie o udzielenie zamówień:
- praca w komisjach przetargowych w zakresie postępowań prowadzonych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie.
e) Ochrona Danych:
- współpraca z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych.
f) Regulacja stanu prawnego:
- prowadzenie zagadnień (spraw) związanych z regulowaniem stanu prawnego gruntów zajętych pod drogę oraz nieruchomości administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie.
g) Sprawozdawczość:
- zbieranie danych i wysyłanie sprawozdań związanych z bieżącą działalnością Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) Wymiar czasu pracy – 1 etat, zgodnie z rozkładem czasu pracy obowiązującym w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie.
b) Miejsce pracy – Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno.
c) Rodzaj pracy – praca biurowa przy monitorze ekranowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, sytuacje stresowe, zmienne tempo pracy.
d) Planowany termin zatrudnienia od 1 stycznia 2024 r.

5. Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych kształtował się na poziomie poniżej 6%

6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),
d) kserokopie świadectw pracy,
e) kserokopie innych dokumentów świadczących o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
f) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg wzoru stanowiącego załącznik do ogłoszenia,
g) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie na potrzeby postępowania rekrutacyjnego danych osobowych.
j) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata, gdy kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530).

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w
siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Kolejowa 1, pokój nr 207 bądź 317, lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 18.12.2023 roku, do godziny 14:00.

Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.


KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie (adres: ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, tel.(0 56) 686 48 53 e-mail: pzd@powiat-chelmno.pl)
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego1,2. Podanie innych danych jest dobrowolne i następuje na podstawie Państwa zgody, która może zostać w dowolnym czasie wycofana. Administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe także w kolejnych postępowaniach rekrutacyjnych, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę3.
4) W związku z powyższym podstawę prawną przetwarzania Państwa danych osobowych stanowią:
a) 1art. 6 ust. 1 lit. c RODO w związku z art. 221 § 1 oraz § 3-5- ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) oraz art. 6 i 11 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 530);
b) 2art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
c) 3art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
5) Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia rekrutacji.
W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywanie danych osobowych w celu przeprowadzenia przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 12 miesięcy od chwili otrzymania przez Administratora aplikacji rekrutacyjnej lub do czasu wycofania zgody.
6) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
7) Państwa dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
8) W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
e) w zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest zgoda, przysługuje Państwu prawo do jej wycofania. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
9) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 oraz § 3-5 Kodeksu pracy, jak również z ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Nieprzekazanie danych skutkować będzie niemożnością rozpatrzenia Państwa aplikacji złożonej w postępowaniu rekrutacyjnym.
10) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w zakresie niezbędnym do realizacji procesu rekrutacji, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.



Załączniki do pobrania:
Kwestionariusz osobowy: POBIERZ (52kB) plik

metryczka


Wytworzył: Mariusz Kalkiewicz (5 grudnia 2023)
Opublikował: Dariusz Banach (5 grudnia 2023, 13:31:56)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (29 grudnia 2023, 12:03:46)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 202