Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2020

wybrany kandydat: Michał Sulecki, zamieszkały w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pan Michał Sulecki spełnia wszystkie wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Posiadane przez kandydata doświadczenie zawodowe i znajomość tematyki związanej zarówno z transportem publicznym, jak też zarządzaniem ruchem na drogach gwarantuje prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (28 sierpnia 2020)
Wprowadził: Dariusz Banach (28 sierpnia 2020, 09:43:47)



stanowisko:

inspektor ds. transportu i organizacji ruchu

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 24 sierpnia 2020  14:00




Chełmno, dnia 12 sierpnia 2020 r.
 
Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. z 2019 poz. 1282)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

inspektor ds. transportu i organizacji ruchu

wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe,
 2) staż pracy: co najmniej 3-letni staż pracy na stanowisku związanym z transportem pasażerskim lub zarządzaniem publicznym transportem zbiorowym albo zarządzaniem ruchem na drogach,
 3) obywatelstwo polskie,
 4) korzystanie z pełni praw publicznych,
 5) nieposzlakowana opinia,
 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 8) prawo jazdy kat. B.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) znajomość przepisów:
 a) Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
 b) Ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
 c) Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
 d) Ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,
 e) Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
 f) Ustawy z dnia z dnia 16 maja 2019 r. o Funduszu rozwoju przewozów autobusowych o charakterze użyteczności publicznej,
 g) Ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego,
 2) znajomość zasad organizacji ruchu drogowego,
 3) biegła znajomość obsługi komputera (w tym pakietu Microsoft Office) oraz urządzeń biurowych,
 4) komunikatywność, rzetelność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, samodzielność, odporność na stres, punktualność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :.
 1) Realizacja zadań związanych z:
 a) organizowaniem i finansowaniem zbiorowego transportu publicznego,
 b) zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych na terenie Powiatu Chełmińskiego,
 c) wydawaniem zezwoleń i licencji na przewóz drogowy osób i rzeczy.
 2) wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań, odpowiednich do charakteru obowiązków realizowanych na zajmowanym stanowisku.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) wyjazdy służbowe,
 6) sytuacje stresowe,
 7) kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W miesiącu lipcu 2020 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,**
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – inspektor ds. transportu i organizacji ruchu”, w terminie do dnia 24.08.2020 r. do godz.14:00 (decyduje data wpływu do Starostwa Powiatowego w Chełmnie).

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie przy ul. Harcerskiej 1.
 
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.


KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Dorota Beska (12 sierpnia 2020)
Opublikował: Dariusz Banach (12 sierpnia 2020, 12:18:04)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (28 sierpnia 2020, 09:43:47)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 733