Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2019

wybrany kandydat: Monika Tarka, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Monika Tarka podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego oraz znajomością przepisów prawa z zakresu gospodarki nieruchomościami, ochrony gruntów rolnych i leśnych oraz kpa. Kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.



Wytworzył: Kinga Zbilska (29 maja 2019)
Wprowadził: Dariusz Banach (29 maja 2019, 15:27:23)



stanowisko:

podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 24 maja 2019  14:00




Chełmno, dnia 10.05.2019 r.
 
Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1260 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:


podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami.

wymiar etatu: 1

na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe kierunek: geodezja, prawo, administracja lub średnie kierunek - administracja,
 2) staż pracy: co najmniej 3 lata w przypadku wykształcenia średniego, w tym co najmniej 2 lata w administracji państwowej lub samorządowej,
 3) obywatelstwo polskie,
 4) korzystanie z pełni praw publicznych,
 5) nieposzlakowana opinia,
 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego m.in.: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
 2) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel),
 3) komunikatywność, dokładność, rzetelność, kreatywność, samodzielność, punktualność, umiejętność pracy w zespole,
 4) wysoka kultura osobista,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 1) Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu.
 2) Oddawanie, wygaszanie prawa trwałego zarządu do nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu.
 3) Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu.
 4) Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczenia nieruchomości, odszkodowań i zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.
 5) Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) wyjazdy służbowe,
 6) sytuacje stresowe,
 7) kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W miesiącu kwietniu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający staż pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor”, w terminie do dnia 24 maja 2019 roku do godz.14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
 
 
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.


KLAUZULA INFORMACYJNA
 
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
 - dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.
 - wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (10 maja 2019)
Opublikował: Dariusz Banach (10 maja 2019, 12:20:17)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (29 maja 2019, 15:27:23)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 624