Strona główna > Ogłoszenia o naborze do pracy > Rozstrzygnięte > 2018 |
wybrany kandydat: | Anita Styczeń, zamieszkała w Chełmnie |
uzasadnienie wyboru: | Pani Anita Styczeń w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się dobrą znajomością przepisów prawa regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego oraz znajomością przepisów prawa z zakresu kpa, ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej. Kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem. |
Wytworzył: Tadeusz Derebecki (19 lipca 2018) Wprowadził: Dariusz Banach (19 lipca 2018, 08:32:43) | |
stanowisko: |
podinspektor ds. promocji, kultury i spraw obywatelskich w Wydziale Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu |
miejsce pracy: | Starostwo Powiatowe w Chełmnie |
termin składania dokumentów: | 10 lipca 2018 14:00 |
Chełmno, dnia 25.06.2018r.
Ogłoszenie o naborze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
podinspektor ds. promocji, kultury i spraw obywatelskich w Wydziale Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
podinspektor ds. promocji, kultury i spraw obywatelskich w Wydziale Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: humanistyczne, kulturoznawcze lub artystyczne,
2) co najmniej roczny staż pracy,
3) obywatelstwo polskie,
4) korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego m.in.: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo o stowarzyszeniach, ustawy o fundacjach, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
2) dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, co najmniej w stopniu komunikatywnym,
3) dobra znajomość obsługi komputera - znajomość programów Microsoft Office (Word, Excel),
4) umiejętność pisania tekstów promocyjnych oraz tworzenia, redagowania i korekty publikacji, swoboda wypowiedzi,
5) komunikatywność, dokładność, rzetelność, kreatywność, samodzielność, punktualność, umiejętność pracy w zespole.
6) wysoka kultura osobista.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku podinspektora ds. promocji, kultury i spraw obywatelskich w Wydziale Oświaty, Zdrowia, Kultury i Sportu.
Do podstawowych zadań na w.w stanowisku należą w szczególności:
1) opracowywanie materiałów promocyjno-informacyjnych oraz współpraca z wydawnictwami, agencjami reklamowymi oraz mediami,
2) prowadzenie spraw związanych z organizacją powiatowych imprez kulturalnych,
3) organizowanie konkursów w zakresie kultury i promocji,
4) wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i fundacji,
5) prowadzenie rejestru instytucji kultury utworzonych przez powiat,
6) ustanawianie społecznych opiekunów zabytków.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) wyjazdy służbowe,
6) sytuacje stresowe,
7) kontakty z klientami zewnętrznymi.
5. W miesiącu maju 2018 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy, a w przypadku pozostawania w zatrudnieniu i braku świadectwa pracy należy załączyć aktualne zaświadczenie o zatrudnieniu, jako dokument potwierdzający co najmniej roczny staż pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 10 lipca 2018 roku do godz.14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po terminie wyżej określonym nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, tel. tel. + 48 56 677 24 10
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mogą Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – w związku z realizacją procesu naboru na wolne stanowisku urzędnicze.
4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia.
6. Odbiorcą Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione na mocy przepisów prawa.
7. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także - w przypadkach przewidzianych prawem - prawo do usunięcia danych i prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych.- wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych.
metryczka
Wytworzył: Tadeusz Derebecki (25 czerwca 2018)
Opublikował: Dariusz Banach (25 czerwca 2018, 10:16:03)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (19 lipca 2018, 08:32:43)
Zmieniono: dodano wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1113