Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2017

wybrany kandydat: Monika Łaszkiewicz, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Monika Łaszkiewicz była jedyną kandydatką spełniającą wymogi formalne konkursu. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego, znajomością przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego. Kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonania obowiązków na danym stanowisku.


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (13 grudnia 2017)
Wprowadził: Dariusz Banach (13 grudnia 2017, 12:44:34)



stanowisko:

podinspektor ds. obsługi sekretariatu

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno
termin składania dokumentów: 11 grudnia 2017  14:00




 Chełmno, dnia 29.11. 2017r.
 

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( tekst jednolity Dz. U. z 2016 poz. 902 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:


podinspektor ds. obsługi sekretariatu

wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
 1) wykształcenie wyższe – preferowany kierunek: administracja,
 2) przynajmniej 2 – letni staż pracy w administracji samorządowej,
 3) obywatelstwo polskie,
 4) korzystanie z pełni praw publicznych,
 5) nieposzlakowana opinia,
 6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
 7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
 2) dobra znajomość obsługi komputera,
 3) komunikatywność, dokładność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, punktualność,
 4) wysoka kultura osobista.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku podinspektora ds. obsługi sekretariatu:
 1) prowadzenie obsługi sekretariatu starosty i wicestarosty,
 2) prowadzenie korespondencji starosty i wicestarosty,
 3) prowadzenie zbioru zarządzeń starosty, umów starostwa i porozumień z innymi jednostkami,
 4) prowadzenie zbioru upoważnień i pełnomocnictw pracowników starostwa,
 5) prowadzenie rejestru skarg i wniosków,
 6) przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady Powiatu Chełmińskiego,
 7) wprowadzanie aktów prawa miejscowego (z wyłączeniem Uchwał Rady Powiatu Chełmińskiego) do Edytora Tekstów Prawnych i przekazywanie ich drogą elektroniczną do Dziennika Urzędowego Wojewody, celem publikacji,
 8) prowadzenie kancelarii urzędu,
 9) obsługa korespondencji przychodzącej w systemie elektronicznego obiegu dokumentów,
 10) wykonywanie innych zleconych przez przełożonych zadań, odpowiednich do charakteru realizowanych na zajmowanym stanowisku obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) praca w systemie równoważnym,
 2) praca przy monitorze ekranowym,
 3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) zmienne tempo pracy,
 5) sytuacje stresowe,
 6) kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W 2017 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowe i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 1) życiorys (CV),
 2) list motywacyjny,
 3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 4) kopie świadectw pracy,
 5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
 6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
 7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
 8) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 11 grudnia 2017 roku do godz.14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
 

Na podstawie art.24 ust.1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922) informujemy, że:
- Administratorem Danych Osobowych jest Starosta Chełmiński z siedzibą ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno,
- Podanie danych osobowych przez kandydatów jest niezbędne dla potrzeb procesu naboru,
- Dane osobowe kandydatów będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego procesu naboru, na podstawie przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 902 ze zm.) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.),
- Kandydaci mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania.


* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. Oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem.


metryczka


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (29 listopada 2017)
Opublikował: Dariusz Banach (29 listopada 2017, 09:58:37)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (13 grudnia 2017, 12:44:34)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 567