Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2017

wybrany kandydat: Agnieszka Drewniak, Kałdus 
uzasadnienie wyboru: Pani Agnieszka Drewniak była jedyną kandydatką, która przystąpiła do konkursu. Kandydatka spełniła wymogi formalne określone w ogłoszeniu o konkursie. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się znajomością przepisów prawa w zakresie księgowości oraz podatku VAT. Posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na danym stanowisku.


Wytworzył: Milena Piaskowska (4 lipca 2017)
Wprowadził: Dariusz Banach (4 lipca 2017, 15:52:54)



stanowisko:

Główny księgowy

miejsce pracy: Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie
termin składania dokumentów: 23 czerwca 2017  14:00




Chełmno, dnia 9 czerwca 2017 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 10 czerwca 2016 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902) Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:

Główny księgowy

wymiar etatu: 1/2
na podstawie: umowy o pracę


1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, chyba że odrębne ustawy uzależniają zatrudnienie w jednostce sektora finansów publicznych od posiadania obywatelstwa polskiego,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak prawomocnego skazania za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
d) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
e) spełnia jeden z poniższych warunków:
- ukończyła jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterski lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
- ukończyła średnią , policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
f) nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 168).

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość zasad księgowości budżetu, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostki budżetowej i dyscypliny finansów publicznych,
b) obsługa programów księgowych,
c) znajomość pakietu biurowego MS Office,
d) znajomość obsługi bankowości internetowej,
e) rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność, dokładność, sumienność, umiejętność sprawnego podejmowania decyzji, komunikatywność,
f) chęć doskonalenia i pogłębiania wiedzy w zakresie wykonywanego stanowiska,
g) umiejętność korzystania z przepisów prawa.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym,
b) dokonywanie wstępnej kontroli zgodności, kompletności i rzetelności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym jednostki oraz ich dekretację,
c) wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi,
d) opracowywanie projektów budżetów oraz harmonogramu wydatków,
e) wycenę aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego,
f) sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych,
g) prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży towarów i usług oraz sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7,
h) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
i) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo – księgowych,
j) obsługa bankowości internetowej,
k) windykacja należności,
l) sporządzanie naliczenia odpisów na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
a) praca w systemie podstawowym,
b) praca przy monitorze ekranowym,
c) zmienne tempo pracy,
d) sytuacje stresowe.

5. Informuję, że w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu niepełnosprawnych wynosi 0 %.

6. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV),
b) list motywacyjny,
c) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
d) kopie świadectw pracy,
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
f) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
g) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, przy ul. Łunawskiej 9 lub pocztą na adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno z dopiskiem: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 23 czerwca 2017 roku, do godziny 14:00.

Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.

metryczka


Wytworzył: Mariusz Kalkiewicz (9 czerwca 2017)
Opublikował: Dariusz Banach (9 czerwca 2017, 11:31:41)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (4 lipca 2017, 15:52:54)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 529