Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2016

wybrany kandydat: Kamila Dyks, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Kamila Dyks była jedyną kandydatką spełniającą wymogi formalne określone w ogłoszeniu o konkursie. W trakcie rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego, kodeksu postępowania administracyjnego, a także ustawy prawo o ruchu drogowym oraz aktów wykonawczych do tej ustawy. Kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje
i umiejętności gwarantujące prawidłowość wykonywania obowiązków na stanowisku objętym naborem.



Wytworzył: Tadeusz Derebecki (9 lutego 2016)
Wprowadził: Dariusz Banach (9 lutego 2016, 12:21:09)



stanowisko:

referent w Wydziale Komunikacji i Transportu

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno
termin składania dokumentów: 8 lutego 2016  13:00




Chełmno, 27 stycznia 2016 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(tekst jednolity Dz. U.2014.1202, z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:


referent w Wydziale Komunikacji i Transportu.
( nazwa stanowiska pracy )

wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe – administracyjne lub prawnicze,
2) Minimum dwuletni staż pracy w administracji samorządowej,
2) Korzystanie z pełni praw publicznych,
3) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) Znajomość ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.),
5) Znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczaniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1727, z późn. zm.),
6) Znajomość rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.),
7) Znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
8) Dobra znajomość obsługi komputera,

2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość obsługi programu operacyjnego Windows, programu CEPiK,
2) Skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres,
3) Wysoka kultura osobista.
4) Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie wszelkich spraw związanych z rejestracją, rejestracją czasową i wyrejestrowaniem pojazdów,
2) prowadzenie spraw związanych z czasowym wycofaniem pojazdów z ruchu,
3) dokonywanie wpisów w karcie pojazdu o zmianie właściciela pojazdu oraz zmian parametrów technicznych pojazdów,
4) wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, kart pojazdów, tablic rejestracyjnych, nalepek kontrolnych i nalepek legalizacyjnych,
5) przyjmowanie zawiadomień o zmianie stanu faktycznego wymagającego zmiany danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym wynikającej ze zmiany m. in.: adresu właściciela pojazdu, podwozia lub ramy, zmiany konstrukcyjnej zmieniającej rodzaj pojazdu oraz zmianie innych danych pojazdu oraz wykonywanie czynności z tym związanych przewidzianych przepisami,
6) przyjmowanie zawiadomień o dokonanych zmianach w pojazdach przewidzianych przepisami prawa (m. in. GAZ, HAK) i dokonywanie wpisów dotyczących tych zmian w odpowiednich dokumentach,
7) kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają bezpieczeństwu ruchu lub naruszają wymagania ochrony środowiska oraz w celu ustalenia danych niezbędnych do ich rejestracji,
8) przyjmowanie dowodów rejestracyjnych (pozwoleń czasowych) zatrzymanych przez uprawnione organy,
9) zwracanie dowodu rejestracyjnego (pozwolenia czasowego) po ustaniu przyczyny uzasadniającej jego zatrzymanie,
10) przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdów,
11) wydawanie spersonalizowanych kart pojazdów dla pojazdów sprowadzanych z zagranicy i tam zarejestrowanych,
12) wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdu,
13) prowadzenie ewidencji numerów rejestracyjnych,
14) sporządzanie raportów dziennych,
15) dokonywanie systemowych potwierdzeń zgodności danych pojazdu, w związku z zawiadomieniami z innych organów rejestrujących,
16) czynności związane z przygotowaniem i realizacją zamówień na tablice rejestracyjne oraz dokumenty komunikacyjne,
17) czynności związane ze złomowaniem zużytych, zniszczonych tablic rejestracyjnych,
18) prowadzenie, przechowywanie i archiwizowanie akt ewidencyjnych zarejestrowanych pojazdów,
19) wpisywanie i skreślanie z rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów,
20) przeprowadzanie kontroli stacji kontroli pojazdów,
21) wydawanie i cofanie uprawnień dla diagnostów,
22) wykonywanie innych, zleconych przez przełożonych zadań, odpowiednich do charakteru realizowanych na zajmowanym stanowisku obowiązków.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w systemie równoważnym,
2) Praca przy monitorze ekranowym,
3) Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) Zmienne tempo pracy,
5) Sytuacje stresowe,
6) Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W grudniu 2015 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - referent”, w terminie do dnia 8 lutego 2016 roku do godz. 13:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ”**



* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.



metryczka


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (27 stycznia 2016)
Opublikował: Dariusz Banach (27 stycznia 2016, 12:01:38)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (9 lutego 2016, 12:21:09)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 712