Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2014

wybrany kandydat: Joanna Bobowska, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Joanna Bobowska w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą liczbę punktów, wykazując się najlepszą znajomością przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu powiatowego, postępowania administracyjnego oraz ustawy prawo budowlane wraz z aktami wykonawczymi. Pani Joanna Bobowska posiada także odpowiednie predyspozycje osobowościowe, które będę przydatne w pracy na stanowisku, takie, jak: sumienność, silna motywacja do pracy oraz komunikatywność.


Wytworzył: Tadeusz Derebecki (14 marca 2014)
Wprowadził: Dariusz Banach (14 marca 2014, 09:13:28)



stanowisko:

podinspektor w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
termin składania dokumentów: 10 marca 2014  14:00




Chełmno, dnia 27.02.2014 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

podinspektor w Wydziale Administracji Architektoniczno – Budowlanej i Środowiska

wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe lub średnie – kierunek lub specjalność budownictwo, wyższe - kierunek administracja, wyższe kierunek lub specjalność - gospodarka przestrzenna lub planowanie i zagospodarowanie przestrzenne,
2) w przypadku wykształcenia średniego przynajmniej 3 – letni staż pracy,
3) obywatelstwo polskie,
4) korzystanie z pełni praw publicznych,
5) nieposzlakowana opinia,
6) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych,
7) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość zagadnień wynikających z ustawy prawo budowlane oraz ustaw i aktów wykonawczych z tą ustawą związanych,
2) znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
3) preferowane doświadczenie w jednostce samorządu terytorialnego, służbie cywilnej lub w urzędach administracji państwowej
4) w przypadku wykształcenia wyższego w innym zakresie niż administracja preferowane studia podyplomowe z zakresu administracji,
5) dobra znajomość obsługi komputera,
6) skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, punktualność,
7) wysoka kultura osobista,
8) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Realizacja zadań administracji architektoniczno – budowlanej wynikających z ustaw i przepisów wykonawczych:
1) prawo budowlane oraz ustaw powiązanych,
2) przepisów techniczno-budowlanych,
3) o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
4) o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
5) o własności lokali,
6) o statystyce publicznej,
7) o samorządzie powiatowym.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) sytuacje stresowe,
6) częste kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W styczniu 2014 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze”, w terminie do dnia 10 marca 2014 roku do godz.14:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ”**


STAROSTA CHEŁMIŃSKI

WOJCIECH BIŃCZYK


* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (27 lutego 2014)
Opublikował: Dariusz Banach (27 lutego 2014, 15:01:24)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (14 marca 2014, 09:13:28)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1422