Strona główna > Ogłoszenia o naborze do pracy > Rozstrzygnięte > 2013 |
wybrany kandydat: | Pani Anna Jaruszewska, - zamieszkała w Kijewie Królewskim |
uzasadnienie wyboru: | Pani Anna Jaruszewska w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą liczbę punktów, wykazując się najlepszym stopniem znajomości przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu ustawy o gospodarce nieruchomościami i ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Wykazała również bardzo dużą wiedzę z zakresu podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego. Pani Anna Jaruszewska posiada również predyspozycje osobowościowe, które są przydatne w pracy na danym stanowisku, takimi jak: sumienność, odpowiedzialność, staranność, dokładność oraz komunikatywność. |
Wytworzył: Kinga Zbilska (26 listopada 2013) Wprowadził: Dariusz Banach (26 listopada 2013, 15:25:05) | |
stanowisko: |
podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami |
miejsce pracy: | Starostwo Powiatowe w Chełmnie, Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami |
termin składania dokumentów: | 19 listopada 2013 14:00 |
Chełmno, dnia 06.11.2013 r.
Ogłoszenie o naborze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
podinspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami.
( nazwa stanowiska pracy )
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe – kierunek: geodezja, prawo, administracja lub średnie kierunek: geodezja, administracja.
2) W przypadku wykształcenia średniego przynajmniej 3 – letni staż pracy.
3) Znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami.
4) Znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
5) Znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego.
6) Dobra znajomość obsługi komputera.
7) Korzystanie z pełni praw publicznych.
8) Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość obsługi programu operacyjnego Windows.
2) Skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność.
3) Wysoka kultura osobista.
4) Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Skarbu Państwa i Powiatu.
2) Oddawanie, wygaszanie prawa trwałego zarządu do nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu.
3) Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego i trwałego zarządu.
4) Prowadzenie spraw z zakresu wywłaszczenia nieruchomości, odszkodowań i zwrotu wywłaszczonych nieruchomości.
5) Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z produkcji rolnej.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w systemie równoważnym,
2) Praca przy monitorze ekranowym,
3) Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) Zmienne tempo pracy,
5) Sytuacje stresowe,
6) Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.
5. W październiku 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - podinspektor”, w terminie do dnia 19 listopada 2013 roku do godz.14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ”**
STAROSTA CHEŁMIŃSKI
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.
metryczka
Wytworzył: Kinga Zbilska (6 listopada 2013)
Opublikował: Dariusz Banach (6 listopada 2013, 12:18:42)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (26 listopada 2013, 15:25:05)
Zmieniono: dodano wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1653