Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2013

wybrany kandydat: Lena Zdrodowska, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Lena Zdrodowska w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą liczbę punktów, wykazując się najlepszym stopniem znajomości przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego. Wykazała się również odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne w pracy na danym stanowisku, takimi jak: sumienność, odpowiedzialność, staranność, dokładność oraz komunikatywność.


Wytworzył: Kinga Zbilska (24 maja 2013)
Wprowadził: Dariusz Banach (24 maja 2013, 14:12:58)



stanowisko:

inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami

miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, Wydział Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
termin składania dokumentów: 21 maja 2013  15:00




Chełmno, dnia 09.05.2013 r.

Ogłoszenie o naborze

Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)

Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:

inspektor w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
( nazwa stanowiska pracy )
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę

1. Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe: geodezja, ochrona środowiska,
2) co najmniej 3-letni staż pracy,
3) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
6) znajomość ustawy o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
7) znajomość przepisów prawa z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu powiatowego,
8) dobra znajomość obsługi komputera.

2. Wymagania dodatkowe:
1) znajomość obsługi programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych w systemach informatycznych (C-geo, EWID 2007 ),
2) znajomość obsługi programu operacyjnego Windows,
3) skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole, kreatywność,
4) wysoka kultura osobista,
5) umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków,
2) sporządzanie zawiadomień o dokonanych zmianach,
3) sporządzanie wypisów, wyrysów oraz udzielanie informacji z rejestrów gruntów budynków i lokali,
4) wydawanie zaświadczeń o posiadaniu gospodarstwa rolnego do celów emerytalno-rentowych,
5) sporządzanie powiatowych zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją gruntów i budynków,
6) prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem z produkcji rolnej.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) praca w systemie równoważnym,
2) praca przy monitorze ekranowym,
3) praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) zmienne tempo pracy,
5) sytuacje stresowe,
6) częste kontakty z klientami zewnętrznymi.

5. W kwietniu 2013 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) kopie świadectw pracy,
5) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
6) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
7) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
8) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - inspektor”, w terminie do dnia 21 maja 2013 roku do godz.15:00.

Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ”**

STAROSTA CHEŁMIŃSKI


* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.

metryczka


Wytworzył: Kinga Zbilska (9 maja 2013)
Opublikował: Dariusz Banach (9 maja 2013, 13:21:24)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (24 maja 2013, 14:12:58)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1700