Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2013

wybrany kandydat: Joanna Tołyż, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Tołyż spełniła wymagania formalne do zajmowania stanowiska menedżera projektu.
Wykazała się doświadczeniem w realizacji projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej, praktyczną znajomością procedur realizacji i rozliczania projektów POKL: sporządzania wniosków o płatność, umiejętnością posługiwania się Generatorem Wniosków Aplikacyjnych, Generatorem Wniosków o Płatność oraz Formularzem PEFS, znajomością następujących dokumentów i wytycznych: Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, zasad finansowania POKL, zasad systemu sprawozdawczości POKL, zasad równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL.


Wytworzył: Iwona Janiak (12 lutego 2013)
Wprowadził: Dariusz Banach (12 lutego 2013, 16:09:44)



stanowisko:

Stanowisko menedżera projektu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej (umowa zlecenie)

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
termin składania dokumentów: 6 lutego 2013  15:00




W związku z realizacją projektu „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”
Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty.
Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół”
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie ogłasza nabór:

I. Przedmiot naboru:

Stanowisko menedżera projektu w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej umowa zlecenie.

II. Procedura naboru:

Jest to nabór dwu etapowy:
- pierwszy etap – polega na sprawdzeniu wymagań formalnych (obowiązkowych) na podstawie nadesłanych aplikacji;
- drugi – etap rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji, w tym w zakresie wymagań dodatkowych.

III. Wymagania obowiązkowe:

1. Wykształcenie wyższe.
2. Kwalifikacje z zakresu obsługi i realizacji projektów unijnych,
3. Udział w przynajmniej 1 projekcie finansowanym ze środków Unii Europejskiej na stanowisku kierownika projektu/asystenta kierownika.
4. Praktyczna znajomość procedur realizacji i rozliczania projektów POKL (sporządzania wniosków o płatność, umiejętność posługiwania się Generatorem Wniosków Aplikacyjnych, Generatorem Wniosków o Płatność oraz Formularzem PEFS).
5. Znajomość następujących dokumentów i wytycznych: Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, Zasad finansowania POKL, Zasad systemu sprawozdawczości POKL, Zasad równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
6. Mile widziane ukończone kursy i szkolenia poświadczone odpowiednimi certyfikatami z zakresu realizacji i rozliczania projektów finansowanych z EFS.
7. Dobra znajomość obsługi komputera.
8. Doskonała organizacja pracy.
9. Komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, samodzielność.

IV. Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny.
2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
3. Życiorys zawodowy (CV).
4. Dokumenty potwierdzające wykształcenie.
5. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe.
6. Dokumenty potwierdzające pełnienie funkcji kierownika projektu, asystenta kierownika oraz potwierdzające, że funkcja ta została wykonana należycie, wystawione przez podmiot realizujący projekt.
7. Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe.
8. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych.
9. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach rekrutacji i ogłoszeniu wyników naboru.

V. Do zakresu obowiązków menadżera projektu należeć będzie:

1. Pomoc koordynatorowi w koordynowaniu wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie oraz wniosku o dofinansowanie.
2. Pomoc w nadzorowaniu nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu oraz nad osiąganiem zaplanowanych celów projektu.
3. Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych o uczestnikach projektu w ścisłej współpracy z kierownikiem projektu, obsługa systemu PEFS.
4. Pomoc koordynatorowi projektu w przygotowywaniu dokumentów związanych z realizacją projektu zgodnie z obowiązującymi zasadami.
5. Pomoc koordynatorowi projektu w sporządzaniu Wniosków o płatność w części merytorycznej, łącznie z załącznikiem nr 2.
6. Pomoc koordynatorowi projektu w monitorowaniu wskaźników osiągnięcia rezultatów.
7. Modyfikacje wniosku - powiadamianie oraz zwracanie się o zgodę do Instytucji Zarządzającej i Pośredniczącej na wszelkie zmiany wprowadzane do Wniosku.
8. Pomoc koordynatorowi projektu w prowadzeniu biura projektu czyli, kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu, kompletowanie dokumentacji, spisywanie protokołów odbioru, przekazywanie materiałów promocyjnych itp..
9. Inne zadania zlecone przez kierownika projektu.
 
VI. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

- praca bez i przy monitorze ekranowym,
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe.

VII. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

VIII. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3, w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Poradni (jak wyżej) z dopiskiem: Nabór na menadżera projektu „ Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”, do dnia 06.02.13r. do godziny 15.00
Dokumenty, które wpłyną do PPP w Chełmnie po terminie nie będą rozpatrywane.
Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Powiatu Chełmińskiego.

Dyrektor PPP w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Iwona Janiak (30 stycznia 2013)
Opublikował: Dariusz Banach (30 stycznia 2013, 14:54:25)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (28 listopada 2013, 09:58:04)
Zmieniono: aktywacja przedawnionego ogłoszenia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1216