Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2013

wybrany kandydat: Janina Badziąg, zamieszkała w Chełmnie 
uzasadnienie wyboru: Pani Badziąg spełniła wymagania formalne do zajmowania stanowiska specjalisty ds. finansowych. Wykazała się znajomością zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych, znajomością obsługi programów komputerowych pakietu MS Office oraz programu Płatnik, umiejętnością pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym znajomością obsługi programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych, ogólną znajomością zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu powiatowego, ma doświadczenie w obsłudze finansowej środków unijnych.


Wytworzył: Iwona Janiak (12 lutego 2013)
Wprowadził: Dariusz Banach (12 lutego 2013, 16:07:47)



stanowisko:

Stanowisko specjalisty ds. obsługi finansowej projektu realizowanego w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (umowa zlecenie)

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
termin składania dokumentów: 6 lutego 2013  15:00




W związku z realizacją projektu „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”
Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty.
Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół”
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie ogłasza nabór:

I. Przedmiot naboru:

Stanowisko specjalisty ds. obsługi finansowej projektu realizowanego w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej/ umowa zlecenie.

II. Procedura naboru:

Jest to nabór dwu etapowy:
- pierwszy etap – polega na sprawdzeniu wymagań formalnych (obowiązkowych) na podstawie nadesłanych aplikacji;
- drugi – etap rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji, w tym w zakresie wymagań dodatkowych.

III. Wymagania obowiązkowe:

1. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
2. Nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.
3. Posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego.
4. Spełnia jeden z poniższych warunków;
a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 - letnią praktykę w księgowości,
b) ukończyła ponadgimnazjalną, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowości i posiada co najmniej 6 - letnią praktykę w księgowości,
5. Jej stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na określonym stanowisku.

IV. Wymagania dodatkowe:

1. Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
2. Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS Office oraz program Płatnik.
3. Umiejętności pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym znajomości i obsługa programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.
4. Ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu powiatowego.
5. Cechy osobowości: komunikatywności, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
6. Ma doświadczenie w obsłudze finansowej środków projektowych.

V. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) Prowadzenie rachunkowości projektu realizowanego w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z wyodrębnionego rachunku jednostki.
3) Przygotowanie zmian do budżetu projektu oraz harmonogramu wydatków.
4) Analiza realizowania zadań.
5) Obsługa płacowa osób zatrudnionych w projekcie, naliczanie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS.
6) Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi przydział czynności.

VI. Wymagane dokumenty:

a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany przez kandydata,
b) życiorys - CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej - własnoręcznie podpisany przez kandydata,
c) oryginał kwestionariusza osobowego,
d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu - w przypadku kontynuacji zatrudnienia ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ( poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
h) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
i) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. - o ochronie danych osobowych ( DZ.U.Z 2002r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o Pracownikach samorządowych ( DZ.U. z 2008r. nr 223, poz. 1458).

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w systemie równoważnym.
2. Praca bez i przy monitorze ekranowym.
3. Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania.
4. Zmienne tempo pracy.
5. Sytuacje stresowe.

VIII. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IX. Termin, miejsce, i sposób składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3, w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Poradni (jak wyżej) z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. obsługi finansowej projektu „ Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”, do dnia 6.02.13r. do godziny 15.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Powiatu Chełmińskiego.

Dyrektor PPP w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Iwona Janiak (30 stycznia 2013)
Opublikował: Dariusz Banach (30 stycznia 2013, 14:52:06)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (28 listopada 2013, 09:58:48)
Zmieniono: aktywacja przedawnionego ogłoszenia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1048