Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2013

wybrany kandydat: Stanisław Otremba, zamieszkały w Grucznie 
uzasadnienie wyboru: Pan Otremba spełnił wymagania formalne do zajmowania stanowiska specjalisty PZP.
Wykazał się biegłą znajomością obsługi aplikacji Windows, MS Office, umiejętnością przygotowania planów zamówień publicznych, przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym przygotowywania i prowadzeniem dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań, umiejętnością kompletowania dokumentacji przetargowych, przygotowywania materiałów do publikacji informacji o postępowaniach publicznych i ich wyniku.


Wytworzył: Iwona Janiak (12 lutego 2013)
Wprowadził: Dariusz Banach (12 lutego 2013, 16:04:36)



stanowisko:

Stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej (umowa zlecenie)

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
termin składania dokumentów: 6 lutego 2013  15:00




W związku z realizacją projektu „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”
Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty.
Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół”
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie ogłasza nabór:

I. Przedmiot naboru:

Stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej umowa zlecenie.

II. Procedura naboru

 Jest to nabór dwu etapowy:
- pierwszy etap – polega na sprawdzeniu wymagań formalnych (obowiązkowych) na podstawie nadesłanych aplikacji;
- drugi – etap rozmowa kwalifikacyjna oraz ocena merytoryczna nadesłanych aplikacji, w tym w zakresie wymagań dodatkowych.

III. Wymagania obowiązkowe

1. Ma obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, nie była karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Posiada wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze, ekonomiczne lub techniczne.
4. Biegła znajomość przepisów prawa w zakresie zamówień publicznych, finansów publicznych.
5. Znajomość przepisów prawa w zakresie działalności administracji samorządowej.
6. Minimum 6 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji finansów publicznych/jednostce budżetowej.
7. Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków w jednostce administracji.
8. Obsługa postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w tym w procedurach o wartości zamówień powyżej progu określonego w Rozporządzeniu wydanym na podstawie art. 11 ust. 8 pzp. ( wykaz postępowań).

IV. Wymagania dodatkowe( pożądane dodatkowe kwalifikacje )

1. Studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych.
2. Lub ukończenie specjalistycznych kursów z zakresu zamówień publicznych.
3. Doświadczenie w postępowaniach prowadzonych w ramach projektów POKL.
4. Biegła znajomość obsługi aplikacji Windows, Ms Orfice.
5. Odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność.
6. Zdolność analitycznego myślenia.
7. Kreatywność oraz umiejętność dobrej organizacji pracy.
8. Odporność na stres.

V. Wymagane dokumenty

Do naboru może przystąpić osoba, która złoży następujące dokumenty:
1. CV oraz list motywacyjny.
2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz posiadane kwalifikacje.
3. Kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
4. Oświadczenie o niekaralności.
5. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych.
6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie swoich danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych.

VI. Do zakresu obowiązków specjalisty ds. zamówień publicznych będzie należało m.in.:

1. Przygotowanie planu zamówień publicznych.
2. Przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, w tym przygotowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań.
3. Kompletowanie dokumentacji przetargowych.
4. Przygotowywanie do publikacji informacji o postępowaniach publicznych i ich wyniku.
5. Udział w pracach komisji przetargowych.
6. Współpraca z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną w zakresie udzielania zamówień.
7. Informowanie pracowników Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej o aktualnie obowiązujących przepisach prawa i regulacjach wewnętrznych dotyczących udzielania zamówień publicznych.

VII. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

1. Praca w systemie równoważnym.
2. Praca bez i przy monitorze ekranowym.
3. Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania.
4. Zmienne tempo pracy.
5. Sytuacje stresowe.

VIII. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.

W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IX. Termin, miejsce, i sposób składania dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3, w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Poradni (jak wyżej) z dopiskiem: Nabór na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych do projektu „ Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”, do dnia 6.02.2013r. do godziny 15.00
Aplikacje, które wpłyną po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane.
Organizator zastrzega sobie prawo nie wybrania żadnego z kandydatów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Powiatu Chełmińskiego.

Dyrektor PPP w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Iwona Janiak (30 stycznia 2013)
Opublikował: Dariusz Banach (30 stycznia 2013, 14:49:47)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (12 lutego 2013, 16:04:36)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1362