Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2013

wybrany kandydat: Sławomir Groszewski, Chełmno 
uzasadnienie wyboru: Pan S.Groszewski wykazał się znajomością praktyczną procedur realizacji i rozliczania projektów POKL, wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, zasad finansowania i sprawozdawczości POKL, dobra znajomością technologii informacyjnej i komunikacyjnej, ma wysokie umiejętności pracy zespołowej, komunikacji interpersonalnej.


Wytworzył: Iwona Janiak (6 lutego 2013)
Wprowadził: Dariusz Banach (6 lutego 2013, 14:38:16)



stanowisko:

Koordynator Projektu

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
termin składania dokumentów: 30 stycznia 2013  12:00




W związku z realizacją projektu „Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji
i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”
Priorytet: III. Wysoka jakość systemu oświaty.
Działanie: 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół”
Dyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogiczna w Chełmnie  poszukuje:

Koordynatora Projektu


wymiar etatu ½, umowa o pracę na czas określony

I Wymagania niezbędne:

- wykształcenie wyższe pedagogiczne,
- kwalifikacje z zakresu zarządzania,
- udział w przynajmniej 1 projekcie finansowanym ze środków Unii Europejskiej na stanowisku koordynatora,
- praktyczna znajomość procedur realizacji i rozliczania projektów POKL (sporządzania wniosków o płatność, umiejętność posługiwania się Generatorem Wniosków Aplikacyjnych, Generatorem Wniosków o Płatność oraz Generatorem PEFS),
- znajomość następujących dokumentów i wytycznych: Szczegółowego Opisu Priorytetów POKL, Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach POKL, Zasad finansowania POKL, Zasad systemu sprawozdawczości POKL, Zasad równości szans kobiet i mężczyzn w projektach POKL,
- mile widziane ukończone kursy i szkolenia poświadczone odpowiednimi certyfikatami z zakresu realizacji i rozliczania projektów finansowanych z EFS,
- dobra znajomość obsługi komputera,
- doskonała organizacja pracy,
- komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, samodzielność.

II Do obowiązków koordynatora należeć będzie:

-koordynowanie wszystkich działań w projekcie zgodnie z zapisami Umowy o dofinansowanie oraz wniosku,
- nadzór nad prawidłową realizacją projektu zgodnie z harmonogramem i budżetem projektu,
- przygotowanie odpowiednich formularzy i nadzorowanie kompletowania dokumentów uczestników projektu,
- wprowadzanie danych uczestników projektu do Generatora PEFS,
- sporządzanie załącznika nr 2 Wniosku o płatność,
- kontrola bieżącej sprawozdawczości (merytorycznej i finansowej) realizacji Projektu,
- Kontakty z Instytucjami Zarządzającymi i Pośredniczącymi,
- kontrola kwalifikowalności wydatków,
- Współpraca z innymi członkami zespołu projektowego,
- Kontakt z wykonawcami zadań,
-Sporządzanie miesięcznych raportów z wykonanych prac i przedstawianie ich Zamawiającemu,
- ocena efektów szkoleń,
- inne zadania zlecone przez kierownika  projektu.

III Wymagane dokumenty:

- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- życiorys zawodowy (CV),
- dokumenty potwierdzające wykształcenie,
- dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe
- dokumenty potwierdzające pełnienie funkcji koordynatora oraz potwierdzające, że funkcja ta została wykonana należycie, wystawione przez podmiot realizujący projekt,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia
publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach rekrutacji i ogłoszeniu wyników naboru.
 
IV. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

- praca w systemie równoważnym,
- praca bez i przy monitorze ekranowym,
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe.

V. Informacje o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
 
W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.


VI. Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów:

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej, 86-200 Chełmno, ul. Słowackeigo 3,  w zaklejonej kopercie lub pocztą na adres Poradni (jak wyżej) z dopiskiem: Nabór na koordynatora projektu „ Wspieranie nauczycieli w podnoszeniu kompetencji i umiejętności zawodowych w powiecie chełmińskim”, do dnia 30.01.13r. do godziny 12.00
Dokumenty, które wpłyną do PPP w Chełmnie w  powyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Powiatu Chełmińskiego.
Dyrektor PPP w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Iwona Janiak (23 stycznia 2013)
Opublikował: Michał Aleksandrowicz (23 stycznia 2013, 15:25:02)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (6 lutego 2013, 14:38:16)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1847