Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Rozstrzygnięte  >  2012

wybrany kandydat: Janina Badziąg, Chełmno 
uzasadnienie wyboru: Pani Janina Badziąg w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazywała się najlepszym stopniem znajomości zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych. Wykazywała się umiejętnością pracy w zintegrowanych systemach informacyjnych, w tym znajomością i obsługą programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych (wieloletni staż pracy w zawodzie księgowej). Jest osobą komunikatywną, konsekwentną w realizowaniu zadań, dokładną, sumienną, rzetelną, odpowiedzialną, terminową, o nieposzlakowanej opinii i wysokiej kulturze osobistej.



Wytworzył: Iwona Janiak (17 września 2012)
Wprowadził: Michał Aleksandrowicz (17 września 2012, 12:31:43)



stanowisko:

główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie

miejsce pracy: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
termin składania dokumentów: 14 września 2012  14:00




Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie

Miejsce wykonywania pracy:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3

Wymiar czasu pracy: 0,2 etatu
Rodzaj umowy: umowa o pracę

1. Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna, zgodnie z art. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240), spełniać następujące niezbędne wymagania:
 1) obywatelstwo polskie;
 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
 3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
 4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
 5) spełnia jeden z poniższych warunków:
 . a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
 . b) ukończyła ponadgimnazjalną, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
 6) jej stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na określonym stanowisku.

2. Wymagania dodatkowe:
 1) Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
 2) Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS Office oraz program Płatnik.
 3) Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym znajomość i obsługa programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.
 4) Ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu powiatowego.
 5) Cechy osobowości: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.

3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
 1) Prowadzenie rachunkowości Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
 2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki.
 3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
 4) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
 5) Przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków.
 6) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
 7) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków.
 8) Roczne planowanie budżetu i analiza realizowanych zadań.
 9) Obsługa płacowa poradni, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS.
10) Finansowa obsługa projektów.
11) Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi przydział czynności.

4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
 1) Praca w systemie równoważnym,
 2) Praca przy monitorze ekranowym,
 3) Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
 4) Zmienne tempo pracy,
 5) Sytuacje stresowe,

5. W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej  w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

6. Wymagane dokumenty:
 a) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
 b) życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
 c) oryginał kwestionariusza osobowego,
 d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku kontynuacji zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
 e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
 f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
 g) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
 h) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 i) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – O ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o Pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. nr 223, poz.1458 ).
 j) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku głównego księgowego.

7. Dokumenty należy składać do dnia 14 września 2012 r. do godz. 14.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie" osobiście w siedzibie poradni ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu).

8. Dokumenty, które wpłyną do poradni po terminie wyznaczonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.

9. Z kandydatami spełniającymi wymogi formalne przeprowadzona będzie rozmowa kwalifikacyjna. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Chełmińskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PP – P w Chełmnie przy ul. Słowackiego 3. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 56 6864329 lub 56 6860052

11. W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.

Dyrektor
Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Iwona Janiak (31 sierpnia 2012)
Opublikował: Dariusz Banach (31 sierpnia 2012, 14:09:17)

Ostatnia zmiana: Michał Aleksandrowicz (17 września 2012, 12:31:43)
Zmieniono: dodano wynik naboru

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1724