![]() |
wybrany kandydat: | Janina Badziąg, Chełmno |
uzasadnienie wyboru: | Pani Janina Badziąg w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej wykazywała się najlepszym stopniem znajomości zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych. Wykazywała się umiejętnością pracy w zintegrowanych systemach informacyjnych, w tym znajomością i obsługą programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych (wieloletni staż pracy w zawodzie księgowej). Jest osobą komunikatywną, konsekwentną w realizowaniu zadań, dokładną, sumienną, rzetelną, odpowiedzialną, terminową, o nieposzlakowanej opinii i wysokiej kulturze osobistej. |
Wytworzył: Iwona Janiak (17 września 2012) Wprowadził: Michał Aleksandrowicz (17 września 2012, 12:31:43) | |
![]() | |
stanowisko: |
główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie |
miejsce pracy: | Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3 |
termin składania dokumentów: | 14 września 2012 14:00 |

Dyrektor Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie
Miejsce wykonywania pracy:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
Wymiar czasu pracy: 0,2 etatu
Rodzaj umowy: umowa o pracę
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie
Miejsce wykonywania pracy:
Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna 86-200 Chełmno, ul. Słowackiego 3
Wymiar czasu pracy: 0,2 etatu
Rodzaj umowy: umowa o pracę
1. Wymagania niezbędne:
Osoba ubiegająca się o stanowisko głównego księgowego powinna, zgodnie z art. 54 ust. 2 Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 157, poz. 1240), spełniać następujące niezbędne wymagania:
1) obywatelstwo polskie;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe;
4) posiada znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego;
5) spełnia jeden z poniższych warunków:
. a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości,
. b) ukończyła ponadgimnazjalną, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną o kierunku rachunkowość i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości,
6) jej stan zdrowia pozwala na wykonywanie pracy na określonym stanowisku.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość zasad księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych i dyscypliny finansów publicznych.
2) Znajomość i obsługa programów komputerowych pakietu MS Office oraz program Płatnik.
3) Umiejętność pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, w tym znajomość i obsługa programów księgowych, sprawozdawczych i bankowych.
4) Ogólna znajomość zasad finansowania zadań oświatowych na szczeblu jednostki organizacyjnej samorządu powiatowego.
5) Cechy osobowości: komunikatywność, dyskrecja, konsekwencja w realizowaniu zadań, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość, umiejętność korzystania z przepisów prawa, nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista.
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) Prowadzenie rachunkowości Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie zgodnie z obowiązującymi przepisami.
2) Wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi z rachunków jednostki.
3) Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym.
4) Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.
5) Przygotowywanie projektu budżetu oraz harmonogramu wydatków.
6) Opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych.
7) Sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej, wykonywanie analiz, zestawień oraz prognoz kosztów i wydatków.
8) Roczne planowanie budżetu i analiza realizowanych zadań.
9) Obsługa płacowa poradni, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS.
10) Finansowa obsługa projektów.
11) Szczegółowy zakres wykonywanych zadań określi przydział czynności.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w systemie równoważnym,
2) Praca przy monitorze ekranowym,
3) Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) Zmienne tempo pracy,
5) Sytuacje stresowe,
5. W lipcu 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
b) życiorys – CV z dokładnym opisem przebiegu nauki i pracy zawodowej – własnoręcznie podpisany przez kandydata,
c) oryginał kwestionariusza osobowego,
d) kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu – w przypadku kontynuacji zatrudnienia (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
e) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
f) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
g) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
h) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) własnoręcznie podpisane oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. – O ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) oraz Ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o Pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2008r. nr 223, poz.1458 ).
j) zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia kandydata i braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku głównego księgowego.
7. Dokumenty należy składać do dnia 14 września 2012 r. do godz. 14.00 w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Nabór na wolne stanowisko urzędnicze: główny księgowy w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Chełmnie" osobiście w siedzibie poradni ul. Słowackiego 3, 86-200 Chełmno lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu).
8. Dokumenty, które wpłyną do poradni po terminie wyznaczonym w ogłoszeniu, nie będą rozpatrywane.
9. Z kandydatami spełniającymi wymogi formalne przeprowadzona będzie rozmowa kwalifikacyjna. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Powiatu Chełmińskiego oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PP – P w Chełmnie przy ul. Słowackiego 3. Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 56 6864329 lub 56 6860052
11. W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów przedstawionych dokumentów.
Dyrektor
Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Chełmnie
Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
w Chełmnie
metryczka
Wytworzył: Iwona Janiak (31 sierpnia 2012)
Opublikował: Dariusz Banach (31 sierpnia 2012, 14:09:17)
Ostatnia zmiana: Michał Aleksandrowicz (17 września 2012, 12:31:43)
Zmieniono: dodano wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1858