![]() |
wybrany kandydat: | Pani Małgorzata Jabłońska, zamieszkała w Grudziądzu |
uzasadnienie wyboru: | Pani Małgorzata Jabłońska w wyniku przeprowadzonej rozmowy kwalifikacyjnej uzyskała najwyższą liczbę punktów, wykazując się najlepszym stopniem znajomości przepisów prawa z zakresu postępowania administracyjnego oraz z zakresu prawa geodezyjnego i kartograficznego. Wykazała się również odpowiednimi predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne w pracy na danym stanowisku, takimi jak: sumienność, odpowiedzialność, staranność, dokładność oraz komunikatywność. |
Wytworzył: Tadeusz Derebecki (16 lipca 2012) Wprowadził: Dariusz Banach (16 lipca 2012, 07:40:38) | |
![]() | |
stanowisko: |
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
miejsce pracy: | Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej |
termin składania dokumentów: | 6 lipca 2012 14:00 |

Chełmno, dnia 25.06.2012 r.
Ogłoszenie o naborze
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
Na podstawie art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.)
Starosta Chełmiński
ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze
w Starostwie Powiatowym w Chełmnie:
Kierownik Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
wymiar etatu: 1
na podstawie umowy o pracę
1. Wymagania niezbędne:
1) Wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne,
2) Pięcioletni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej w zakresie geodezji i kartografii,
3) Uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz. U. z 2005 r. Nr 240, poz. 2027 ze zm.),
4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
5) Znajomość przepisów ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisów wykonawczych do tej ustawy,
6) Dobra znajomość obsługi komputera,
7) Korzystanie z pełni praw publicznych,
8) Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie i nie karalność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Wymagania dodatkowe:
1) Znajomość obsługi programów geodezyjnych do prowadzenia baz danych w systemach informatycznych (C-geo, EWID 2007),
2) Znajomość obsługi programu operacyjnego Windows,
3) Skrupulatność, dokładność, umiejętność pracy w zespole,
4) Wysoka kultura osobista,
5) Umiejętność nawiązywania kontaktów interpersonalnych i zdolności negocjacyjnych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Kierowanie PODGiK i nadzór nad wykonywaniem zadań przez pracowników zgodnie z ich zakresami,
2) Koordynowanie usytuowania projektowanych sieci zbrojenia terenu,
3) Nadzór nad przyjmowaniem dokumentacji powstałej w wyniku wykonywanych robót pod względem kompletności, jakości, zgodności z warunkami technicznymi i obowiązującymi przepisami prawa,
4) Nadzór nad właściwym ewidencjonowaniem, zabezpieczeniem i odpowiednim przechowywaniem przyjętych do zasobów dokumentów,
5) Udzielanie informacji o posiadanym zasobie oraz sposobach jego wykorzystania oraz udostępniania,
6) Nadzór nad udostępnianiem danych zasobów,
7) Prowadzanie innych spraw związanych z realizacją obowiązków wynikających z ustawy z 17 maja 1989 r. Prawo Geodezyjne i Kartograficzne,
8) Wykonywanie innych czynności zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Starostę uzasadnionych potrzebami starostwa, a nie wynikających z zakresu czynności.
4. Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
1) Praca w systemie równoważnym,
2) Praca przy monitorze ekranowym,
3) Praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
4) Zmienne tempo pracy,
5) Sytuacje stresowe,
6) Częste kontakty z klientami zewnętrznymi.
5. W maju 2012 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Chełmnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił powyżej 6%.
6. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
4) odpisy lub kopie dokumentów potwierdzające uprawnienia zawodowe
5) kopie świadectw pracy,
6) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,*
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,*
8) kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
9) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 lub pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na stanowisko kierownika PODGiK”, w terminie do dnia 6 lipca 2012 roku do godziny 14:00.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: http://bip.powiat-chelmno.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa przy ul. Harcerskiej 1.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i życiorys powinny być opatrzone klauzulą: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm. ) ”**
STAROSTA CHEŁMIŃSKI
* Osoba wyłoniona w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, musi przedstawić aktualne zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
** Klauzula powinna być podpisana własnoręcznym podpisem.
metryczka
Wytworzył: Wojciech Bińczyk (25 czerwca 2012)
Opublikował: Dariusz Banach (26 czerwca 2012, 06:30:00)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (18 października 2012, 12:41:21)
Zmieniono: przedłużenie terminu wyświetlania informacji
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 3173