![]() |
wybrany kandydat: | Agnieszka Malinowska, Chełmno |
uzasadnienie wyboru: | Komisja przydzieliła jednogłośnie Pani Agnieszce Malinowskiej największą, maksymalną ilość punktów. Kandydatka wykazała się dużą wiedzą z zakresu organizacji zarządzania drogami publicznymi oraz znajomością zasad realizacji robót drogowych. Wieloletnia praca w Powiatowym Zarządzie Dróg i znajomość specyfiki pracy miały decydujące znaczenie przy podejmowaniu decyzji. |
Wytworzył: Mariusz Kalkiewicz (22 czerwca 2012) Wprowadził: Dariusz Banach (22 czerwca 2012, 08:36:42) | |
![]() | |
stanowisko: |
Inspektor ds. inżynierii ruchu |
miejsce pracy: | Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie |
termin składania dokumentów: | 11 czerwca 2012 12:00 |

Ogłoszenie o naborze
Na podstawie art.13 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2008r. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) Dyrektor Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, tel.56 6864853, ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Inspektor ds. inżynierii ruchu w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie
wymiar etatu: 1
na podstawie: umowy o pracę
Inspektor ds. inżynierii ruchu w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie
wymiar etatu: 1
na podstawie: umowy o pracę
Wymagania związane ze stanowiskiem:
1) wymagania niezbędne:
- obywatel polski,
- wykształcenie wyższe: preferowany kierunek budownictwo o specjalności drogowej
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w branży drogowej,
- znajomość problematyki organizacji i zarządzania drogami publicznymi,
- znajomość podstawowych zasad realizacji robót drogowych,
- dobra znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy Prawo o ruchu drogowym, ustawy o samorządzie terytorialnym, ustawy Prawo zamówień publicznych, przepisów dotyczących inżynierii ruchu drogowego,
- prawo jazdy kat. B,
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów kosztorysowych i arkuszy kalkulacyjnych.
2) wymagania dodatkowe
- odpowiedzialność,
- sumienność i staranność,
- umiejętność pracy w zespole.
3) zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- zakładanie i bieżąca aktualizacja ewidencji dróg i obiektów mostowych,
- opracowywanie planów liniowych oznakowania,
- gromadzenie i przekazywanie danych na temat dróg i obiektów mostowych,
- przeglądy obiektów mostowych (bieżące, podstawowe) ,
- ocena stanu technicznego dróg,
- prowadzenie ewidencji postępowań rozgraniczeniowych,
- udział w terenie w rozgraniczeniach nieruchomości położonych przy drogach powiatowych,
- współpraca z jednostkami Starostwa Powiatowego przy regulowaniu stanu prawnego dróg powiatowych,
- aktualizowanie wykazu działek drogowych,
- prowadzenie spraw związanych ze szkodami na drogach powiatowych,
- opracowywanie i przesyłanie wykazów z danymi z zakresu korzystania ze środowiska,
- sprawy związane z ochroną środowiska w zakresie dróg powiatowych,
- uzgodnienia dokumentacji technicznej dotyczącej robót prowadzonych w pasie drogowym,
- zezwolenia na lokalizowanie w pasie drogowym urządzeń i obiektów niezwiązanych z zarządzaniem drogami oraz potrzebami ruchu drogowego,
- uzgodnienia i zgody w zakresie lokalizowania urządzeń i obiektów w pasie drogowym (zarówno niezwiązanych jak i związanych z zarządzaniem drogami oraz potrzebami ruchu drogowego),
- zezwolenia na budowę/przebudowę zjazdów z dróg powiatowych,
- wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz umieszczania urządzeń obcych w pasie drogowym,
- wydawanie zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormatywnych,
- wydawanie zezwoleń na wykorzystanie dróg w sposób szczególny,
- współudział w koordynacji rozkładów jazdy przewoźników wykonujących zarobkowy przewóz osób,
- uzgadnianie projektów decyzji wydawanych w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- zatwierdzanie projektów organizacji ruchu.
4) informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca przy monitorze ekranowym,
- praca umysłowa o różnym stopniu skomplikowania,
- zmienne tempo pracy,
- sytuacje stresowe,
- częste kontakty z klientami zewnętrznymi,
- praca jednozmianowa w wymiarze jednego etatu – 40 godz./tygodniowo
5) W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w PZD, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wyniósł co najmniej 6%.
6) wymagane dokumenty:
a) życiorys i list motywacyjny,
b) kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
c) kopie innych dokumentów poświadczających posiadane kwalifikacje i umiejętności,
d) kopie świadectw pracy,
e) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
f) zaświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym zatrudnienie na w/w stanowisku,
g) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
h) inne (opinie lub referencje).
7) termin i miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, przy ul. Łunawskiej 9 lub pocztą na adres: PZD ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno z dopiskiem: „Nabór na Inspektora ds. inżynierii ruchu w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie”, w terminie do dnia 11 czerwca 2012 r. do godz. 12:00.
Nie dopuszcza się możliwości przyjmowania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną. Rozstrzygnięcie naboru nastąpi po przeprowadzeniu z kandydatami rozmów kwalifikacyjnych.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie przy ulicy Łunawskiej 9.
Oferty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane.
Nie przewiduje się procedury odwoławczej od postanowień Komisji Rekrutacyjnej.
Dyrektor PZD
mgr inż. Mariusz Kalkiewicz
mgr inż. Mariusz Kalkiewicz
metryczka
Wytworzył: Mariusz Kalkiewicz (23 maja 2012)
Opublikował: Dariusz Banach (23 maja 2012, 07:47:40)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (22 czerwca 2012, 08:36:42)
Zmieniono: dodano wynik naboru
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 1875