Informacja o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III oraz o stronach umowy partnerskiej27.04.2011

Informacja o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III oraz o stronach umowy partnerskiej

27.04.2011

Informacja
o wyniku otwartego naboru partnerów do przygotowania i realizacji projektu
Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III
oraz o stronach umowy partnerskiej


W wyniku przeprowadzonego naboru wyłoniono w dniu 27 kwietnia 2011 r. następującego partnera (spoza sektora finansów publicznych) do projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III”:
- Organ prowadzący - Teresa Synik.

Stronami Umowy Partnerskiej na rzecz realizacji projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim - III” są więc:

1. Powiat Chełmiński – jako Lider Projektu
oraz Partnerzy:
2. Gmina Unisław,
3. Organ prowadzący-Teresa Synik.


Zakres zadań Lidera Projektu obejmuje:

a. organizacje procesu konsultacji i uzgodnień dotyczących szczegółów Projektu,
b. przygotowanie i złożenie, w odpowiedzi na ogłoszony konkurs, Wniosku o dofinansowanie do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko-Pomorskiego, zwanego dalej Urzędem Marszałkowskim,
c. podpisanie Umowy o dofinansowanie Projektu,
d. wyznaczenie zespołu projektowego, w tym koordynatora Projektu,
e. zapewnienia udziału Partnera w podejmowaniu decyzji i realizacji zadań na zasadach określonych w niniejszej umowie,
f. dysponowanie środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację Projektu, zgodnie z postanowieniami niniejszej umowy oraz umowy dwustronnej, która zostanie zawarta po otrzymaniu decyzji o przyznaniu dofinansowania,
g. opracowanie szczegółowego regulaminu rekrutacji, przeprowadzenie rekrutacji uczestników objętych wsparciem w ramach Projektu, zebrania od nich odpowiednich dokumentów i oświadczeń oraz zapewnienie ich uczestnictwa w wybranych formach wsparcia,
h. gromadzenie informacji o uczestnikach Projektu i ich przekazywanie do Urzędu Marszałkowskiego,
i. koordynowanie realizacji Projektu – w tym w szczególności sporządzanie rozliczeń, wniosków o płatność, sprawozdań oraz prowadzenie monitoringu wskaźników,
j. obsługa finansowa Projektu oraz utrzymanie wyodrębnionego rachunku bankowego, na którym realizowane będą wszelkie przepływy finansowe w ramach Projektu,
k. nadzór nad realizacją Projektu,
l. informowanie Urzędu Marszałkowskiego o problemach realizacji Projektu,
m. wniesienie wkładu własnego,
n. promocja Projektu,
o. archiwizowanie dokumentów.


Zakres zadań Partnerów obejmuje:

a. wyznaczenie szkolnego koordynatora, który będzie odpowiedzialny za kluczowe decyzje organizacyjne. Wyznaczenie powinno być sporządzone na druku stanowiącym Załącznik nr 1 i dostarczone do Lidera do 9 maja 2011 r. Szkolny koordynator odpowiedzialny będzie za rekrutację beneficjentów ostatecznych Projektu, nadzór nad prawidłową realizacją Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i budżetem, monitoring i analizę wskaźników osiągnięcia rezultatów, sprawozdawczość merytoryczną Projektu w zakresie realizowanym przez Partnera.
b. przygotowanie i przedłożenie Liderowi w wyznaczonych terminach wszelkich niezbędnych do opracowania i złożenia Wniosku o dofinansowanie dokumentów i danych oraz zgromadzenie i opracowanie wszelkiej niezbędnej dokumentacji,
c. współudział w opracowaniu szczegółowego regulaminu rekrutacji, przeprowadzenie rekrutacji uczestników objętych wsparciem w ramach Projektu, zebrania od nich odpowiednich dokumentów i oświadczeń oraz zapewnienie ich uczestnictwa w wybranych formach wsparcia,
d. zatrudnienie personelu Projektu (zawarcie odpowiednich umów cywilnoprawnych w celu realizacji zadań Projektu),
e. wydatkowanie przekazanych przez Lidera Projektu środków zgodnie z założeniami Projektu, ustawą o finansach publicznych, ustawą o rachunkowości i ustawą prawo zamówień publicznych oraz rozliczenie się z rozdysponowania tych środków z Liderem, na podstawie umowy dwustronnej, która zostanie podpisana między Liderem Projektu a poszczególnymi Partnerami po otrzymaniu dofinansowania,
f. zgodne z prawem i założeniami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki archiwizowanie dokumentacji i promocja Projektu wśród uczniów i lokalnej społeczności, w oparciu o materiały dostarczone przez Lidera,
g. skrupulatne prowadzenie dokumentacji oraz jej udostępnianie upoważnionym organom kontrolnym,
h. organizację zajęć w zakresie dotyczącym Partnera oraz sprawozdawczość merytoryczną Projektu w ramach tego zakresu,
i. raportowanie i na prośbę Lidera przygotowywanie i przedkładanie dokumentów niezbędnych do realizacji i rozliczania Projektu,
j. udostępnienie sal dydaktycznych na potrzeby przeprowadzania zajęć w ramach Projektu,
k. wniesienie wkładu własnego,
l. zgodne z wymogami IP oraz przepisami prawa rozliczanie ponoszonych kosztów.


Zarząd Powiatu
w Chełmnie

metryczka


Wytworzył: Joanna Tołyż (27 kwietnia 2011)
Opublikował: Dariusz Banach (27 kwietnia 2011, 13:49:47)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1070