zamówienie na:

Zabezpieczenie ZOZ Chełmno pod względem elektrycznym.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Poniżej 14.000 EURO
termin składania ofert: 19 grudnia 2008  11:00




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania
1. Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07
2. Tryb postępowania:
ZOZ Chełmno ogłasza nabór ofert na podstawie art. 4 ust.8 ustawy PZP na świadczenie usług pn: "Zabezpieczenie obiektów i terenu Szpitala ZOZ Chełmno pod względem elektrycznym” ,zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1. Nazwa , adresy i punkty kontaktowe;
Zespól Opieki Zdrowotnej w Chełmnie , Plac Rydygiera 1 , kontakt : Biuro Zamówień
Publicznych Barbara Prybińska , tel./fax / 0-56 / 677-26-15 e-mail
przetargi@zoz.chelmno.pl
2 . Adresy internetowe :
Ogólny adres zamawiającego : www.chelmno.pl
3 .Uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami są :
a/ starszy inspektor ds. zamówień publicznych Barbara Prybińska
tel./ / 0-56 / 677-26-19 / e-mail : przetargi@zoz.chelmno.pl
4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pn. "Zabezpieczenie obiektów i terenu
Szpitala ZOZ Chełmno pod względem elektrycznym” zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ .
Kod CPV – 50710000-5- usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych .
50800000-3 – różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
Do obowiązków przyjmującego zamówienie należy:
1. Konserwacja i remonty urządzeń i instalacji elektrycznej, odgromowej i telewizyjnej.
2. Konserwacja i utrzymanie w stałej gotowości instalacji oświetleniowej i zasilającej awaryjnej.
3. Konserwacja i utrzymanie w ciągłej gotowości agregatu prądotwórczego zasilającego
awaryjnie.
4. Prowadzenie bieżącej ewidencji zużycia paliw i rozruchów treningowych agregatu.
5. Naprawa instalacji lub wymiana urządzeń elektrycznych według zgłoszeń z komórek
organizacyjnych ZOZ - u.
6. Usuwanie awarii wind zainstalowanych w Szpitalu w zakresie posiadanych uprawnień
elektrycznych.
7. Obsługa i konserwacja stacji transformatorowej i rozdzielni prądu.
8. Naprawa maszyn i sprzętu gospodarczego pod względem mechaniczno – elektrycznym
(kosiarki, odkurzacze, zmywarki itp.)
9. Przeprowadzanie przeglądów bieżących stanu technicznego urządzeń , instalacji
elektrycznej, odgromowej oraz agregatu prądotwórczego.
10.Przeprowadzanie przeglądów rocznych stanu technicznego urządzeń , instalacji
elektrycznej, odgromowej i telewizyjnej oraz agregatu prądotwórczego , wynikających z prawa budowlanego
11. Prowadzenie dokumentacji - sprawozdania z przeprowadzonych przeglądów zgodnie z ustalonym harmonogramem - instrukcją użytkowania budynku Szpitala .
12.Wykonywanie drobnych prac murarsko – płytkarskich.
13.Wykonywanie drobnych prac remontowych stolarskich z uwzględnieniem osprzętu typu : zamki, zawiasy .
14.Naprawa aparatury i sprzętu medycznego w zakresie posiadanych uprawnień elektrycznych.
15. Wykonywanie nowych drobnych instalacji oraz montaż urządzeń elektrycznych według potrzeb ZOZ - u.
16. Wykonywanie innych prac techniczno- gospodarczych wskazanych przez Dyrektora ZOZ- u lub koordynatora ds. gospodarczo –technicznych i administracyjnych
17. Zgłaszanie Koordynatorowi ds. gospodarczo–technicznych i administracyjnych zakupu
niezbędnych materiałów gospodarczo- technicznych potrzebnych do wykonywania prac wynikających z zakresu obowiązków .
18. Bezwzględne prowadzenie ewidencji i rozliczanie powierzonych materiałów do
wykonywanych prac. Oraz potwierdzenie ich zużycia przez osoby odpowiedzialne w
poszczególnych komórkach organizacyjnych ZOZ -u
19.Informowanie na bieżąco Koordynatora ds. gospodarczo –technicznych i administracyjnych o nieprawidłowościach stanu technicznego instalacji i urządzeń elektrycznych.
20.Zabezpieczenie całodobowego dyżuru elektryka.
21.Dbanie o powierzony majątek.
22.Zobowiązany jest posiadać i aktualizować uprawnienia elektryczne-realizacyjne i dozorowe.
23.Wykonywanie prac zgodnie z wymogami sztuki oraz na własny koszt i własne ryzyko.
24.Wykonanie prac podlega odbiorowi przez pracownika upoważnionego przez Dyrektora ZOZ – u.
5. Wartość zamówienia
Poniżej 14.000 EURO
6. Oferta wariantowa i częściowa :
1.Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej .
2 .Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
7. Termin wykonania zamówienia :
Umowa zostanie zawarta na czas określony - 0d 01.01. 2009r. do 31.12.2009r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy :
1. Dostarczą wszystkie dokumenty , których listę przedstawiono w punkcie „wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie muszą dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu ”
2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły
„ spełnia -nie spełnia”
Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty
9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów , jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1. Oświadczenie, którego treść zawarta jest w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ.
2. Wypełniony formularz ofertowy - na druku załącznika nr 1.
3. Kserokopia zgłoszenia do rejestru działalności gospodarczej lub KRS.
4. Opis przebiegu pracy zawodowej na potwierdzenie doświadczenia w świadczeniu tego rodzaju usług .
5. Kserokopie posiadanych aktualnych uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia: w szczególności elektryczne.
6.Kserokopie posiadanych uprawnień kontrolno-pomiarowych uprawniających
przeprowadzanie przeglądów rocznych stanu technicznego urządzeń , instalacji elektrycznej, odgromowej i telewizyjnej oraz agregatu prądotwórczego wynikających z prawa budowlanego
7.. Ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności gospodarczej lub oświadczenie , że w przypadku wygrania przetargu zostanie dostarczone w ciągu 30dni / Ubezpieczenie OC w ramach prowadzonej działalności gospodarczej/ .
10 . Wymagane wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
11. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
· oferowana cena.( wartość oferty brutto/załącznik nr1 )..................................... 70 pkt.
· doświadczenie w świadczeniu usług stanowiących przedmiot zamówienia........30 pkt.
Maksymalna ilość punktów - 100 / waga 100%=100 pkt./
12. Miejsce i termin składania ofert:
ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 19.12.2008r. do godz. 11°°
13.Miejsce i termin otwarcia ofert
ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Biuro Zamówień publicznych / budynek administracji pokój nr6 /
Termin : 19.12..2008 r. godz.11:15
14. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
17.Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=181&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (12 grudnia 2008, 08:10:44)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1769