zamówienie na:

Remont i adaptacja pomieszczeń pod zakup nowego sprzętu , Oddział Pediatryczny w Szpitalu w Chełmnie

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: Wartości szacunkowa mniejsza niż kwoty określone w przepisach wy
termin składania ofert: 29 sierpnia 2008  11:00
wynik postępowania: Zgodnie z art. 92 Prawo Zamówień Publicznych informujemy o wyborze najkorzystniejszych ofert z ofert zgłoszonych do przetargu nieograniczonego pn : „Remont i adaptacja pomieszczeń pod zakup nowego sprzętu , Oddział Pediatryczny w Szpitalu w Chełmnie " Zamawiający uznał za najkorzystniejszą ofertę : Oferta nr : 1 Firma : Zakład Ogólnobudowlany TACZBUD Henryk Taczyński Siedziba : 86-318 Rogóźno Wartość łączna do zapłaty: 555.075,27 zł Firma w kryterium cena – uzyskała 100,00 pkt.; uzyskując łączna punktację 100 ,00pkt. ; Uzasadnienie wyboru : Na podstawie streszczenia oceny oferty , sprawdzenia kompletności oferty i poprawności złożonych dokumentów w wyznaczonym terminie oraz wg formuły „spełnia-nie spełnia” , Zamawiający uznał Państwa ofertę za ważną , która w całej swej rozciągłości spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego w SIWZ . Kryteriami oceny ofert była : cena brutto - waga kryterium 100%, punktacja maksymalna 100 pkt Łączna punktacja – 100 pkt. Złożona przez Państwa oferta w/w postępowaniu była jedyną ofertą. Umowa z w/w oferentem została zawarta w dniu 25.09.2008r. 




Ogłoszenie o wszczęciu postępowania

1. Zamawiający:
SP Zespół Opieki Zdrowotnej
Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo : Kujawsko- Pomorskie
tel. / 0-56 / 677-26-07

2. Tryb postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art..39 Ustawy Prawo Zamówień Publicznyc / Dz. U. z 2004 r. Nr 19 poz.177 z póż. zmianami / pn.:
Remont i adaptacja pomieszczeń pod zakup nowego sprzętu , Oddział Pediatryczny
w Szpitalu w Chełmnie

3. Sposób uzyskania SIWZ zamówienia oraz tryb udzielania wyjaśnień w sprawach dotyczących SIWZ:
1.Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami można odebrać osobiście w siedzibie Zamawiającego ul. Plac Rydygiera 1 , 86-200 Chełmno : Biuro Zamówień Publicznych / pokój nr 6 , budynek administracji / w godz. 8°°- 14°°,
2.Adres strony internetowej , na której dostępna jest SIWZ - www.zoz.chelmno.pl
3. SIWZ zostanie wysłana pocztą na pisemne wystąpienie Wykonawcy . Wykonawca we wniosku winien określić w jakiej formie chce otrzymać SIWZ – pisemnie, droga elektroniczna .
4. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest st. inspektor ds. zamówień
publicznych Barbara Prybińska tel./fax / 0-56 / 677-26-15 / e-mail :
przetargi@zoz.chelmno.pl /

4. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont i adaptacja pomieszczeń pod zakup nowego sprzętu , Oddział Pediatryczny w Szpitalu w Chełmnie .
Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV ): 45410000-4 - tynkowanie; 45432111-5 roboty posadzkarskie i wykładziny; 45431200-9 - roboty okładzinowe ścian; 45442100-8 - roboty malarskie; 45421160-3 – stolarka okienna i drzwiowa; 45453000-7 – roboty rozbiórkowe; 45330000-9 hydraulika i roboty sanitarne; 45232460-4 – roboty sanitarne; 45300000-0 – roboty w
zakresie instalacji budowlanych; 45310000-3 – roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45311000-0 – roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych; 45312000-7 - instalowanie systemów alarmowych i antenowych; 45312311-0 - instalowanie oświetlenia; 45315700-5 - montaż rozdzielnic elektrycznych; 45312310-3 - roboty w zakresie ochrony odgromowej; 45314000-1 - instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego; 45314300-4 – kładzenie kabli; 45314310-7 – instalowanie okablowania komputerowego

Ogólny zakres robót :
Branża budowlana :
1. Roboty przygotowawcze
2. Roboty betonowe i murarskie
3. Roboty posadzkowe
4. Roboty stolarskie
5. Roboty wykończeniowe
Branża elektryczna ;
1. Instalacje oświetleniowe wewnętrzne
2. Instalacje gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia
3. Instalacja linii zasilającej rozdzielnię TP1, TP2;
4. Montaż rozdzielnicy TP1 , TP2;
1
Branża sanitarna:
1. Montaż instalacji wodociągowej z rur P.P.
2. Wymiana instalacji kanalizacyjnej z rur PVC.
3. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku
4. Montaż wentylacji mechanicznej
5. Wymiana instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych
Szczegółowe zakresy rzeczowe obejmują załączone przedmiary robót , kosztorysy ślepe oraz dokumentacje budowlane.

5. Wartość zamówienia :
Wartości szacunkowa mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych .

6. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych .Wykonawca składa ofertę na
całość przedmiotu zamówienia.

7. Oferty wariantowe i równoważne:
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych, polegających na oferowaniu odmiennego sposobu realizacji zamówienia niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Dopuszcza się stosowanie innych materiałów niż wymienione w kosztorysie nakładczym pod warunkiem zachowania takich samych cech technicznych oraz wymogów zawartych w Aprobatach Technicznych, Certyfikatach oraz Polskich Normach.

8. Podwykonawcy
W przypadku powierzenia części przedmiotowego zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

9. Termin wykonania zamówienia :
Wymagany jest termin realizacji zamówienia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy.

10.. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób ich oceny:
W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem
zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i
osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, z uwagi na
okoliczności wskazane przepisami art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy.
5. dostarczą wszystkie dokumenty, których listę przedstawiono w rozdziale 16.
6. udzielą gwarancji na wykonane zamówienie na okres min.36 miesięcy.
7. wykonali co najmniej trzy roboty budowlane w okresie ostatnich trzech lat poprzedzających
termin składania ofert, samodzielnie lub wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Pzp
odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot
zamówienia.
Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w
oparciu o treść oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w Rozdziale 16 niniejszej
specyfikacji, na zasadzie "spełnia" lub "nie spełnia" wymaganego warunku.
Wykonawcy, którzy nie spełnią choć jednego z ww. warunków, zostaną wykluczeni
z postępowania, a ich oferty zostaną uznane za odrzucone.
2
11.. Wymagane wadium :
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania.
12. Kryteria oceny ofert i ich wagi :
Wyboru najkorzystniejszej oferty dokonuje Zamawiający na podstawie kryteriów:
· oferowana cena.( wartość oferty brutto )............................. 100 pkt.
Maksymalna ilość punktów - 100 / waga 100%=100 pkt./

13..Miejsce i termin składania ofert:
SP ZOZ Chełmno Plac Rydygiera 1 / Sekretariat / 86-200 Chełmno
Termin : do 29.08.2008r. do godz. 11°°

14.. Miejsce i termin otwarcia ofert :
SP ZOZ Plac Rydygiera 1 86-200 Chełmno
Pokój nr 6 / budynek administracji /
Termin : 29.08.2008 r. godz. 13.00

15. Termin związania ofertą :
Wykonawca związany jest złożoną ofertą przez 30 dni licząc od dnia jej otwarcia .
16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (6 sierpnia 2008, 13:41:44)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (1 października 2008, 08:56:49)
Zmieniono: Uzupełnienie informacji o datę zawarcia umowy z wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1719