zamówienie na:

DOSTAWA RĘBAKA DO GAŁĘZI

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 14 000 euro
termin składania ofert: 26 czerwca 2008  12:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia (nr sprawy: PZD/5/2008), którego przedmiotem jest dostawa rębaka do gałęzi, w wyniku którego złożono ofertę w dniu 26.06.2008 r., Powiat Chełmiński zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę: TEKNAMOTOR Sp. z o.o., 27-400 Ostrowiec Św., ul. Świętokrzyska 2A. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta nr 1 jest jedyną ofertą złożoną w wymaganym terminie składania ofert przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie, nie przekracza kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: brak pozostałych Wykonawców. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena: 85; liczba pkt w kryterium moc silnika: 5; liczba pkt w kryterium średnica ciętych gałęzi: 5; liczba pkt w kryterium okres gwarancji: 5; łączna punktacja: 100pkt. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 09.07.2008 r. 




Nr sprawy: PZD/5/2008
 
POWIAT CHEŁMIŃSKI
86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"DOSTAWĘ RĘBAKA DO GAŁĘZI"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655).
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg, 86-200 Chełmno, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej:

wyjaśnienie treści SIWZ (29kB) plik

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (167kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia Wykonawcy (29kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy (39kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz dostaw (32kB) word

3. Przedmiot zamówienia:  
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa rębaka do gałęzi.
2) Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 29523122-2 – rębarki.
3) Minimalne parametry techniczne oferowanego rębaka:
a) fabrycznie nowy,
b) wraz z całym osprzętem musi być zamontowany na przyczepce dostosowanej do holowania przez samochód i dopuszczonej do ruchu po drogach,
c)  zasilany własnym silnikiem (rodzaj paliwa – olej napędowy),
d) moc silnika zasilającego – co najmniej 60 KM,
e) maksymalna średnica ciętych gałęzi – co najmniej 20 cm,
f)  powinien posiadać możliwość wyrzucania zrębków na przyczepy samochodowe oraz możliwość obrotu rury wyrzucającej w zakresie 0 – 360 stopni.
4) Do oferty należy dołączyć parametry techniczne oferowanego rębaka, w postaci oryginalnego folderu producenta wraz z danymi technicznymi w języku polskim oraz wyciąg ze świadectwa homologacji, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez sprzedającego.
5) Wraz z dostawą sprzętu będącego przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wszystkie niezbędne dokumenty, a w szczególności:
-  instrukcje obsługi w języku polskim,
-  dokumenty gwarancyjne,
-  dokumenty potrzebne do zarejestrowania przyczepki wraz z rębakiem,
-  katalog części zamiennych.
6) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać Zamawiającemu wymienne elementy tnące oraz materiały eksploatacyjne, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania rębaka w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zamówienia.
7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt w okresie trwania gwarancji oraz usuwać zgłoszone awarie i usterki nie później niż w terminie 5 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego.
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić serwis pogwarancyjny na dostarczony sprzęt oraz dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat po upływie terminu trwania gawrancji.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
5. Termin wykonania zamówienia – w  ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
1) W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)  znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych.
e) zapewnią w terminie 5 dni od dnia dostarczenia rębaka, będącego przedmiotem zamówienia, szkolenie teoretyczne i praktyczne z zakresu jego obsługi, w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg   w Chełmnie
2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia/ nie spełnia.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
a) udzielił gwarancji i zapewnił serwis gwarancyjny na dostarczony sprzęt na okres co najmniej 12 miesięcy od dnia dostawy (dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego) oraz usuwał zgłoszone awarie i usterki nie później niż w terminie 5 dni od chwili ich zgłoszenia przez Zamawiającego,
b)  zapewnił serwis pogwarancyjny i dostawę części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat po upływie terminu trwania gwarancji,
c)  zrealizował co najmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 40 000 PLN brutto każda,
d) zamieścił w ofercie wykaz autoryzowanych punktów dealerskich i serwisowych na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
7.  Informacje na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
8.  Kryteria oceny oferty:
-  85 % - cena brutto za wykonanie zamówienia,
-    5 % - moc silnika zasilającego rębak,
-    5 % - maksymalna średnica ciętych gałęzi,
-    5 % - okres gwarancji.
9.  Oferty należy składać w siedzibie Powiatu Chełmińskiego do dnia 26.06.2008 r. do godz. 12:00.
10.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
11. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
12.  Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.06.2008 r.
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (16 czerwca 2008, 15:20:08)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (10 lipca 2008, 11:10:14)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1473