zamówienie na:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+011,13 do km 4+383,26”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: Zapytanie ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.8.2021.KŻ
wartość: Poniżej 130 000 zł
termin składania ofert: 7 maja 2021  14:00
wynik postępowania: Z uwagi na objętość danych wynik postępowania dostępny jest poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. 




Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (69kB) pdf

Informacja z otwarcia ofert w postępowaniu (45kB) pdf


ZAPYTANIE OFERTOWE
 
Zamawiający – Powiat Chełmiński, w imieniu, którego działa Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego o wartości poniżej 130 000 zł netto (nr sprawy: PZD.DT.3210.8.2021.KŻ), zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2019 r., poz. 2019 z późn. zm.).
 
1. Nazwa zadania:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+011,13 do km 4+383,26”.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. „Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+011,13 do km 4+383,26”.
2) Szczegółowy zakres robót oraz wymagania techniczne dotyczące parametrów ich realizowania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (do wglądu w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, poprzez stronę http://bip.powiat-chelmno.pl w zakładce „Przetargi” w pozycji „Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec” oraz na stronie platformy zakupowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/448820.
3) Szacunkowy koszt robót (bez podatku VAT), określony na podstawie kosztorysu inwestorskiego wynosi: 2 364 547,38 zł.
4) Realizacja robót:
- remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec, realizowany na podstawie zgłoszenia robót.
5) Zakres robót:
- roboty pomiarowe,
- roboty rozbiórkowe,
- roboty ziemne,
- mechaniczne usunięcie warstwy humusu/darniny,
- mechaniczne wykonanie koryt pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa kamiennego niezwiązanego, stabilizowanego mechanicznie,
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni,
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
- odcinkowe frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
- ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
- ułożenie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,
- ułożenie nawierzchni z kostki kamiennej,
- zabezpieczenie nawierzchni geosiatką,
- remont/regulacja nawierzchni z brukowej kostki betonowej,
- remont przepustów pod zjazdami i skrzyżowaniami,
- umocnienie skarp na przepustach,
- ustawienie krawężników betonowych,
- wykonanie ław betonowych z oporem pod krawężniki,
- plantowanie poboczy gruntowych poprzez ich uzupełnienie i profilowanie,
- ulepszenie poboczy gruntowych kruszywem kamiennym,
- odtworzenie i oczyszczenie rowów przydrożnych,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- ustawienie radaru z aktywną tablicą zmiennej treści, informującego o prędkości ruchu pojazdów,
- ustawienie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego,
- zabezpieczenie i regulacja istniejącego uzbrojenia terenu, kolidującego z realizacją zadania.
6) Sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
a) Zamawiający nie zapewnia Wykonawcy pomieszczenia biurowego ani żadnych elementów zaplecza. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować we własnym zakresie pomieszczenie biurowe na okres trwania realizacji przedsięwzięcia, zlokalizowane w odległości nie większej niż 100 km od terenu budowy i wyposażone w sprzęt niezbędny do prowadzenia nadzoru. Koszty urządzenia i utrzymania pomieszczenia biurowego oraz wszystkie koszty związane z pełnieniem nadzoru inwestorskiego wraz ze wszystkimi, ewentualnymi kosztami związanymi z dojazdami, dietami i noclegami winny być uwzględnione w cenie ofertowej.
b) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, wzorem umowy Zamawiającego z Wykonawcą robót oraz warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia.
c) Nadzór inwestorski w ramach niniejszego zamówienia obejmuje nadzór nad realizacją robót wynikających z dokumentacji oraz kontrolowanie rozliczeń robót.
d) Przedmiot zamówienia obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją:
- robót nie ujętych w dokumentacji, których nie można było przewidzieć na etapie podpisywania umowy, a które są konieczne do wykonania w celu prawidłowej realizacji przedsięwzięcia,
-  ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji.
e) Wykonawca nadzoru musi dysponować osobami niezbędnymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Wymaga się aby Wykonawca nadzoru dysponował, co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
f) Wykonawca nadzoru ponosi odpowiedzialność za dobór osób, o których mowa w pkt 6e, a także za niewykonanie, bądź nienależyte wykonanie obowiązków przez te osoby.
g) Prowadzenie nadzoru nad realizacją przedsięwzięcia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, specyfikacjami technicznymi dla robót oraz przepisami związanymi.
h) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do kontroli jakości wykonanych robót, zgodnie z postanowieniami specyfikacji technicznych oraz do sprawdzania na bieżąco prawidłowego prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
i) Ilość pobytów Wykonawcy nadzoru na terenie robót w ramach pełnienia nadzoru inwestorskiego powinna być niezbędna i wystarczająca do zapewnienia skutecznego nadzorowania prawidłowej realizacji robót, nie mniejsza niż raz w tygodniu w okresie trwania robót, o czym Wykonawca informuje Zamawiającego.
j) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przygotowania dla Zamawiającego wszelkich niezbędnych materiałów, pism i zawiadomień, wynikających z ustawy prawo budowlane, związanych z przystąpieniem do realizacji przedsięwzięcia, jego realizacją a także ze zgłoszeniem obiektu do użytkowania.
k) Wykonawca nadzoru zobowiązany jest do przedstawiania Zamawiającemu, do 5-tego każdego miesiąca pisemnych sprawozdań z realizacji przedsięwzięcia, które zawierały będą, co najmniej:
- opis postępu rzeczowego robót,
- opis powstałych problemów i zagrożeń wraz z propozycjami ich rozwiązania,
- wykaz wprowadzonych zmian,
- opis prawidłowości prowadzenia przez Wykonawcę robót dokumentów budowy.
3. Termin realizacji zamówienia:
1) okres realizacji przedsięwzięcia pn. „Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec, na odcinku według kilometrażu drogi od km 0+011,13 do km 4+383,26”,
- przewidywany termin podpisania umowy z wykonawcą robót – maj 2021 r.
- przewidywany termin rozpoczęcia robót – czerwiec 2021 r.
- przewidywany termin wykonania robót – w ciągu 150 dni od dnia podpisania umowy
2) nadzór nad realizacją ewentualnych robót poprawkowych w okresie trwania gwarancji jakości, który to okres będzie nie krótszy niż 3 lata od dnia podpisania protokołu odbioru ostatecznego robót. Rzeczywisty okres trwania gwarancji jakości zostanie ustalony po przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację przedsięwzięcia, o którym mowa w pkt 1.
4. Kryteria oceny ofert: 
    Cena brutto za wykonanie zamówienia – 100 %.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert oraz zostanie złożona przez wykonawcę spełniającego określone przez Zamawiającego wymagania.
W ramach kryterium porównywane będą ceny brutto za wykonanie zamówienia, wynikające z formularza ofertowego. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta z najniższą ceną za wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli nie można będzie dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką samą cenę, Zamawiający przystąpi do negocjowania ceny, z Wykonawcami, którzy złożyli te oferty.
5. Inne istotne warunki zamówienia: 
1) Płatności będą realizowana przelewem, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury/rachunku na podstawie potwierdzonego przez Zamawiającego zrealizowania całości lub części zamówienia.
2) Projekt umowy stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
6. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 7.05.2021 r. do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego – Powiat Chełmiński, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 7.
7. Sposób przygotowania oferty:
1) zaleca się, aby ofertę sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy”;
2) oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy (jeżeli możliwe będzie pozyskanie adresu do zwrotu);
3) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
4) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia;
5) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
6) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem: „Oferta dla zadania „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją przedsięwzięcia pn. Remont drogi powiatowej nr 1631C Wabcz - Linowiec”. Nie otwierać do dnia 7.05.2021 r. do godz. 14:00.
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
    Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 130 tys. zł netto w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (28kB) word
2) projekt umowy, POBIERZ (184kB) pdf
3) klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO, POBIERZ (219kB) pdf
4) wzór oświadczenia o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. POBIERZ (29kB) word
 
PODPISANO
ZDZISŁAW GAMAŃSKI         
STAROSTA CHEŁMIŃSKI 

metryczka


Odpowiada za treść: Krzysztof Żukowski
Opublikował: Krzysztof Żukowski (26 kwietnia 2021, 13:33:06)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (17 maja 2021, 11:24:44)
Zmieniono: Dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 293