zamówienie na:

Wykonanie okresowych przeglądów 5-letnich dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego.

zamawiający: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: PZD.DT.3210.16.2019.KŻ
wartość: Poniżej 30 tys. euro
termin składania ofert: 18 września 2019  12:00
wynik postępowania: Z uwagi na objętość danych wynik postępowania dostępny jest poniżej, jako oddzielny plik do pobrania. 




Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu (72kB) pdf


Chełmno, dnia 10.09.2019 r.
PZD.DT.3210.16.2019.KŻ
                                                       
 
ZAPYTANIE
 
Zamawiający, Powiatowy Zarząd Dróg, z siedzibą: 86-200 Chełmno, ul. Łunawska 9, zwraca się z zapytaniem o koszt realizacji następującego zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia (nr sprawy: PZD.DT.3210.16.2019.KŻ) jest: wykonanie okresowych przeglądów 5-letnich dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego.
Okresowa kontrola dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego, musi być wykonana zgodnie z art. 62  ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.).
2. Przeglądy dróg obejmują wykonanie sprawdzenia stanu technicznego, przydatności do użytkowania i estetyki wszystkich elementów drogi oraz jej otoczenia, opracowanie protokołów z kontroli dla każdej drogi, podpisanych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane wraz z załączeniem danych z przeglądów, przekazanie materiałów w postaci papierowej i elektronicznej. Długość dróg powiatowych objętych przeglądem – 228,250 km.
3. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać usługę, zgodnie z wymaganiami i w sposób, wynikający z obowiązujących przepisów prawa, dotyczących przeprowadzania przeglądów okresowych dróg, a w szczególności:
· ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.),
· ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 2068 z późn. zm.),
· ustawy prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1990 z późn. zm.),
· rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. Nr 67, poz. 582),
· rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729 z późn. zm.),
· rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U.   z 2016 r., poz.124 z późn. zm.).
2) Długość dróg powiatowych objętych przeglądem – 228,250 km.
3) Zamawiający przekaże niezwłocznie po podpisaniu umowy wykaz dróg powiatowych oraz ich przebieg, a także wykaz przepustów wraz z ich lokalizacją.
4) W ramach kontroli zostanie dokonana:
- wizualna ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania nawierzchni jezdni,
- wizualna ocena stanu technicznego i przydatności do użytkowania pozostałych elementów pasa drogowego i jego wyposażenia, tj. chodniki, ścieżki rowerowe, zatoki postojowe i autobusowe, pobocza, skarpy, nasypy, elementy odwodnienia wraz z przepustami o świetle poniżej 150 cm, oświetlenie, elementy stałej organizacji ruchu,
-  ocena estetyki drogi i jej otoczenia,
-  ocena sposobu wykonania zaleceń z poprzedniego przeglądu.
5) Przegląd 5-letni dróg powiatowych musi być przeprowadzony przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności, upoważniające do kontrolowania stanu technicznego dróg, należącą w okresie wykonywania kontroli do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem wydanym przez tę izbę.
6) Kontrola okresowa ma być przeprowadzona z podziałem poszczególnych dróg na odcinki o długości nie przekraczającej 500 m, z zastosowaniem ocen punktowych, nadawanych według kryteriów, wag i przyjętej skali punktowej uzgodnionej z Zamawiającym przed rozpoczęciem prac.
7) Każda ocena, określająca stan techniczny lub użytkowy wybranej grupy elementów występujących na danym odcinku referencyjnym drogi, dodatkowo powinna być opatrzona indywidualnym, odpowiednim dla danej sytuacji, opisem oraz ewentualnym komentarzem lub zaleceniem.
8) W czasie kontroli stanu technicznego dróg, oprócz oględzin i podstawowych pomiarów, należy wykonać dokumentację fotograficzną miejsc krytycznych zagrażających bezpieczeństwu użytkowników dróg. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, które mogą spowodować zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bezpieczeństwa mienia lub środowiska albo katastrofę budowlaną należy bezzwłocznie poinformować Zamawiającego i przekazać mu kopię protokołu kontroli celem podjęcia odpowiednich działań.
9) Po dokonaniu okresowej kontroli Wykonawca opracuje protokoły z kontroli dla każdej drogi oraz sporządzi mapę stanu technicznego nawierzchni dróg powiatowych.
10) Opracowania i forma ich przekazania.
Wersja papierowa:
- protokół z kontroli dla każdej drogi wraz z danymi z przeglądu – w ilości 1 szt.,
- zestawienie zbiorcze o stanie dróg powiatowych – w ilości 1 szt.,
- mapa stanu technicznego nawierzchni dróg powiatowych w skali 1:50 000 – w ilości 3 szt.
Wersja elektroniczna (na nośniku CD, DVD) w ilości 1 szt.:
- protokół z kontroli dla każdej drogi wraz z danymi z przeglądu (format PDF),
- zestawienie zbiorcze o stanie dróg powiatowych (format PDF),
- zestawienie uszkodzeń zidentyfikowanych podczas kontroli okresowej,
- mapa stanu technicznego nawierzchni dróg powiatowych w skali 1:50 000.
4. Kryterium oceny ofert będzie - cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
5. Przewidywany termin wykonania zamówienia: do 29 listopada 2019 r.
6. Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie do 14 dni od daty dostarczenia przez Wykonawcę faktury lub rachunku, zgodnie z warunkami umowy.
8. Osoba upoważniona do kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Krzysztof Żukowski, tel. 56 686 48 53, e-mail: k.zukowski@powiat-chelmno.pl
9. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości do 30 tys. euro w Powiatowym Zarządzie Dróg w Chełmnie;
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) druk „Formularz ofertowy”, POBIERZ (43kB) word
2) wykaz dróg powiatowych, POBIERZ (189kB) pdf
3) mapka z lokalizacją dróg, POBIERZ (330kB) pdf
4) projekt umowy, POBIERZ (192kB) pdf
5) klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 RODO. POBIERZ (232kB) pdf
 
W razie zainteresowania realizacją zamówienia prosimy o wypełnienie załączonego formularza i przesłanie oferty pisemnie na adres Powiatowego Zarządu Dróg, faksem na nr 056 686 48 53 lub drogą elektroniczną na adres k.zukowski@powiat-chelmno.pl w terminie do dnia 18.09.2019 r. do godz. 12:00.
                                                                                                         
                                                                                                      Z poważaniem
                                                                                                   Mariusz Kalkiewicz
                                                                                                          Dyrektor
                                                                                              Powiatowego Zarządu Dróg
                                                                                              w Chełmnie                                  

metryczka


Odpowiada za treść: Krzysztof Żukowski
Opublikował: Krzysztof Żukowski (10 września 2019, 14:04:40)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (27 września 2019, 09:44:50)
Zmieniono: Dodano informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 801