zamówienie na:

Zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.4.2016/2018.JG
wartość: poniżej 221 000 Euro
termin składania ofert: 22 lutego 2018  11:00
wynik postępowania: Komisja wnioskuje o: podpisanie umowy z oferentem nr 2 Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na dostawę pomocy dydaktycznych wymienionych w części nr 1 i 3 zamówienia; unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 6 zamówienia (ubrania robocze), ponieważ na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp; unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 2, 4 i 5 zamówienia, ponieważ złożone na te części zamówienia oferty niepodlegające odrzuceniu znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na ich wykonanie (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp). 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 11.04.2018 r.

Umowa na część nr 1 i 3 została zawarta w dniu 06.03.2018 r.


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 06.03.2018 r.

Chełmno dnia 06.03.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.4.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, wyboru najkorzystniejszych ofert w postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.


I. Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 27.02.2018 r. dokonała wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”, i wezwała oferentów nr 1 i 2 do uzupełnienia dokumentów wymienionych w Rozdz. VI ust. 5 SIWZ w terminie do dnia 05.03.2018 r.

II. Komisja stwierdza co następuje:
 1. Oferent nr 1 Firma PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz, nie dostarczyła w wyznaczonym terminie wymaganych dokumentów, a w przeprowadzonej rozmowie telefonicznej właściciel firmy stwierdził, że odstępuje od wykonania zamówienia, tj. dostarczenia towarów wymienionych w części nr 2 zamówienia – narzędzi pomiarowych. W związku z powyższym oferta nr 1, na dostawę części nr 2 zamówienia zostaje odrzucona.
 2. Oferent nr 2 Firma Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom dostarczyła w wyznaczonym terminie wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty.

III. Komisja wnioskuje o:
 1. Podpisanie umowy z oferentem nr 2 Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na dostawę pomocy dydaktycznych wymienionych w części nr 1 i 3 zamówienia.
 2. Unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 6 zamówienia (ubrania robocze), ponieważ na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
 3. Unieważnienie postępowania w zakresie dotyczącym części nr 2, 4 i 5 zamówienia, ponieważ złożone na te części zamówienia oferty niepodlegające odrzuceniu znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na ich wykonanie (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 06.03.2018 r.

Chełmno dnia 27.02.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.4.2016/2018/JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, w sprawie oceny i wyboru najkorzystniejszych ofert w postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.


Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 27.02.2018 r. dokonała wyboru najkorzystniejszych ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.

I. Komisja dokonała oceny złożonych ofert:

- Oferta nr 1, złożona przez Firmę PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 62.070,72 zł. brutto (44,52 pkt w kryterium cena, łącznie: 84,52 pkt),
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 7.445,19 zł. brutto (60 pkt w kryterium cena, łącznie: 100 pkt),
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 25.133,82 zł. brutto (42,06 pkt w kryterium cena, łącznie: 82,06 pkt),
 4) część nr 4 – materiały i narzędzia instalacyjne, na kwotę 40.944,24 zł. brutto (60 pkt w kryterium cena, łącznie: 100 pkt),
 5) część nr 5 – artykuły BHP, na kwotę 12.746,49 zł. brutto (60 pkt w kryterium cena, łącznie: 100 pkt),
 6) część nr 6 – ubrania robocze, 36.700,00 zł. brutto (oferta w części 6 odrzucona, nie podlega ocenie),
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia (20 pkt).

- Oferta nr 2, złożona przez Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 46.057,05 zł. brutto (60 pkt w kryterium cena, łącznie: 100 pkt),
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 9.160,25 zł. brutto (48,77 pkt w kryterium cena, łącznie: 88,77 pkt),
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 17.618,00 zł. brutto (60 pkt w kryterium cena, łącznie: 100 pkt),
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia (20 pkt).

- Oferta nr 3, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław,
 1) na część nr 1 zamówienia (narzędzia ślusarskie), na kwotę 50.559,90 zł. brutto (54,66 pkt w kryterium cena, łącznie: 94,66 pkt),
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni (20 pkt).

- Oferta nr 4, złożona przez Victor Paweł Dulny, ul. Bażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 54.579,00 zł. brutto (50,63 pkt w kryterium cena, łącznie: 90,63 pkt),
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 9.580,00 zł. brutto (46,63 pkt w kryterium cena, łącznie: 86,63 pkt),
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 20.450,00 zł. brutto (51,69 pkt w kryterium cena, łącznie: 91,69 pkt),
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części (20 pkt), termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia (20 pkt).

II. Komisja wezwała oferenta nr 2 do uzupełnienia oferty o załącznik nr 3 w terminie do dnia 26.02.2018 r. i oferent uzupełnił ofertę o brakujący dokument w wyznaczonym terminie.

III. Komisja wezwała oferenta nr 1 do złożenia wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny dotyczącej oferty na dostawę części nr 6 zamówienia - ubrań roboczych, drogą elektroniczną (e-mail z dn. 26.02.2018 r.) oferent poinformował zamawiającego, że odstępuje od udzielenia wyjaśnień dotyczących rażąco niskiej ceny części nr 6 zamówienia – dostawy ubrań roboczych, tym samym zgodnie z art. 90 ust. 3 Ustawy Pzp oferta nr 4 w części dotyczącej części nr 6 zamówienia (dostawa ubrań roboczych) została odrzucona.

IV Komisja stwierdza, że oferty nr 2, 3 i 4 są ważne w całości a oferta nr 1 jest ważna w treści dotyczącej części nr 1, 2, 3, 4, i 5 zamówienia, oferty spełniają wymagania określone w SIWZ.

VI. Wnioski komisji:
 1. Unieważnić postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 6 zamówienia (ubrania robocze), ponieważ na tą część zamówienia nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp.
 2. Unieważnić postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 4 i 5 zamówienia, ponieważ złożone na te części zamówienia oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na ich wykonanie (art. 93, ust.1, pkt 4 Pzp).
 3. Udzielić zamówienia oferentowi nr 2 - Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na dostawę części nr 1zamówienia (narzędzia ślusarskie ), na kwotę 46.057,05 zł. i części nr 3 zamówienia (narzędzia elektryczne), na kwotę 17.618,00 zł. brutto.
 4. Udzielić zamówienia oferentowi nr 1 - PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz, na dostawę części nr 2 zamówienia (narzędzia pomiarowe), na kwotę 7.445,19 zł. brutto.
 5. Wybranych oferentów należy wezwać do uzupełnienia dokumentów wymienionych w Rozdz. VI ust. 5 SIWZ.


________________________________________________________________________________________
dodano dnia 23.02.2018 r.

Chełmno dnia 22.02.2018 r.

Znak sprawy: ZZP.041.4.2016/2018.JG

PROTOKÓŁ

Z posiedzenia Komisji Przetargowej, dotyczącego otwarcia i sprawdzenia kompletności złożonych ofert w postępowaniu przetargowym na: zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 22.02.2018 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia.

Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 170.371,50 zł. brutto,
w podziale na 6 części to:
Część nr 1. Narzędzia ślusarskie - 49 011,50 zł. brutto;
Część nr 2. Narzędzia pomiarowe - 7 072,00 zł. brutto;
Część nr 3. Narzędzia elektryczne - 15 039,00 zł. brutto;
Część nr 4. Materiały i narzędzia instalacyjne - 23 729,00 zł. brutto;
Część nr 5. Artykuły BHP - 8 665,00 zł. brutto;
Część nr 6. Ubrania robocze - 66 855,00 zł. brutto;

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęły cztery oferty.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwę oferentów oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.

4. W postępowaniu złożono cztery następujące oferty;

- Oferta nr 1, złożona przez Firmę PB Tenders Jakub Pawulski, ul. A. Grzymały-Siedleckiego 4/25, 85-686 Bydgoszcz, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 62.070,72 zł. brutto,
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 7.445,19 zł. brutto
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 25.133,82 zł. brutto,
 4) część nr 4 – materiały i narzędzia instalacyjne, na kwotę 40.944,24 zł. brutto,
 5) część nr 5 – artykuły BHP, na kwotę 12.746,49 zł. brutto,
 6) część nr 6 – ubrania robocze, 36.700,00 zł. brutto
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

- Oferta nr 2, złożona przez Magopoll Robert Gogacz, ul. Witosa 67, 26-600 Radom, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 46.057,05 zł. brutto,
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 9.160,25 zł. brutto,
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 17.618,00 zł. brutto.
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

- Oferta nr 3, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o., ul. Gajowa 53/16, 50-520 Wrocław,
 1) na część nr 1 zamówienia (narzędzia ślusarskie), na kwotę 50.559,90 zł. brutto.
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

- Oferta nr 4, złożona przez Victor Paweł Dulny, ul. Bażyńskich 33c/20, 87-100 Toruń, na następujące części zamówienia:
 1) część nr 1 – narzędzia ślusarskie, na kwotę 54.579,00 zł. brutto,
 2) część nr 2 – narzędzia pomiarowe, na kwotę 9.580,00 zł. brutto,
 3) część nr 3 – narzędzia elektryczne, na kwotę 20.450,00 zł. brutto.
Termin dostawy do dnia 08.03.2018 r. dla wszystkich części, termin realizacji reklamacji 7 dni dla wszystkich części zamówienia.

II. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza że:

1. oferty nr 1,3 i 4 są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ,

2. w ofercie nr 2 brak jest wypełnionego i podpisanego oświadczenia wykonawcy składanego na podst. art.25a ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3 do SIWZ (Rozdz. VI ust. 1 SIWS).

III. Komisja stwierdza, że należy wezwać oferenta nr 2 do uzupełnienia oferty o brakujące oświadczenie w terminie do dnia 26.02.2018 r.


________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 13.02.2018 r.

Powiat Chełmiński
ogłasza piąty przetarg nieograniczony
na
Zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”

_______________________________________________________________________________________

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 517745-N-2018 z dnia 13.02.2018 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 517745-N-2018.
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (138kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (87kB) word

Załącznik nr 1 - Opisy części zamówienia:

Załącznik nr 1 do SIWZ - część nr 1 - Narzędzia ślusarskie (41kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - część nr 2 - Narzędzia pomiarowe (21kB) word


Załącznik nr 1 do SIWZ - część nr 4 - Materiały i narzędzia instalacyjne (21kB) word


Załącznik nr 1 do SIWZ - część nr 6 - Ubrania robocze (20kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (24kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (34kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw (37kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (19kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór zobowiazania (42kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (13 lutego 2018, 13:57:31)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (11 kwietnia 2018, 12:59:13)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 538