zamówienie na:

Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 600.000,00 zł

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Zapytanie Ofertowe
nr sprawy: 21/2017
wartość: PONIŻEJ 30000 EURO
termin składania ofert: 12 grudnia 2017  12:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 






____________________________________________________________


NR POST. 21/2017
Chełmno, dnia 05.12.2017 r.
 
 
ZAPYTANIE OFERTOWE
 
 
1. Dane Zamawiającego:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
tel. 056 677 26 07
fax. 056 677 27 10
e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
http:// www.zoz.chelmno.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 600.000,00 zł”, polegającej na:
1) prowadzeniu obsługi bankowej ZOZ w Chełmnie,
2) otwarciu i prowadzeniu 9 rachunków bankowych w PLN,
3) realizacji poleceń przelewów,
4) przyjmowaniu wpłat gotówkowych,
5) bieżącym dostarczaniu dokumentów źródłowych do wyciągów bankowych, co wiąże się z posiadaniem na terenie miasta Chełmna w okresie wykonywania zamówienia – siedziby lub oddziału (placówki) posiadającej własny numer rozliczeniowy celem zapewnienia możliwości dostarczania i odbierania dokumentów finansowych oraz zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą bankową, codziennie w godzinach od 9:00 do 15:00,
6) dostępie do usług świadczonych przez bank za pomocą dostarczonego przez Bank systemu Home Banking – elektronicznej obsługi bankowej (wraz z kartami procesorowymi i czytnikami) spełniającego określone niżej wymogi:
6.1) ilekroć jest mowa o systemie Home Banking należy przez to rozumieć bezpieczne, szyfrowane połączenie internetowe (Mozilla Firefox, Internet Explorer) zapewniające zamawiającemu stały dostęp do wszelkich informacji o stanie konta i wykonywanych operacjach.
6.2) bank umożliwi składanie i realizację za pośrednictwem systemu Home Banking, przynajmniej na 3 stanowiskach w siedzibie zamawiającego:
6.2.1) sprawdzanie salda na rachunkach bieżących i pomocniczych,
6.2.2) zlecanie przelewów wewnętrznych,
6.2.3) zlecanie przelewów na rachunki prowadzone przez inne banki,
6.2.4) tworzenie listy przelewów zdefiniowanych,
6.2.5) składanie przelewów z odroczonym terminem płatności,
6.2.6) wydruku potwierdzenia wykonanych operacji, wyciągów,
6.2.7) zmiany hasła dostępu,
6.2.8) zlecenia za pomocą HB mogą być składane w dowolny dzień, o dowolnej porze, przy czym za datę złożenia dyspozycji przyjmuje się datę jej rejestracji w systemie bankowym w dni robocze do godziny 14:30.
7) udzielenie kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 600.000,00 zł, którego zabezpieczeniem będzie cesja wierzytelności z tytułu umowy z NFZ:
7.1) kwota kredytu 600.000,00 zł (słownie: sześćset tysięcy złotych zero groszy);
7.2) przeznaczenie środków na finansowanie wydatków bieżących Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie;
7.3) uruchomienie środków kredytu nastąpi jednorazowo poprzez udostępnienie środków w kwocie 600.000,00 zł w terminie 1 dnia od daty zawarcia umowy;
7.4) spłata kwoty odsetek od kredytu wykorzystanego – po uruchomieniu kredytu w okresach miesięcznych do ostatniego dnia każdego miesiąca poprzez obciążenie rachunku;
7.5) odsetki naliczane będą od faktycznie wykorzystanego kredytu;
7.6) kwota wykorzystanego kredytu jest oprocentowana w stosunku rocznym. O zmianie wysokości oprocentowania kredytu i dacie wprowadzenia tej zmiany Bank powiadamia Kredytobiorcę pisemnie. Zmiana wysokości oprocentowania kredytu nie wymaga wypowiedzenia przez Bank umowy kredytu w tej części;
7.7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedterminowej spłaty kredytu bez dodatkowych kosztów.
3. Informacja o ilości posiadanych rachunków:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie prowadzi 9 rachunków bankowych.
4. Informacja dotycząca dokonywanych przelewów:
4.1) przewidywana ilość przelewów elektronicznych ELIXIR w ciągu miesiąca – 420 szt.
4.2) polecenia przelewów złożone do godziny 14:30 winny być w tym samym dniu przekazywane do rozrachunku międzybankowego.
UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości rachunków.
5. Kryteria oceny ofert
1. Wszystkie ważne oferty złożone w postępowaniu oceniane będą wg następującego kryterium:
KRYTERIUM WAGA
OFEROWANA CENA 100 %
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium:
a) kryterium ceny – wskaźnik "W" liczony według wzoru:
 
najniższa cena (brutto)
W= -------------------------------------------------------- x 100 x 100%
cena badanej oferty (brutto)

Oferowana cena - 100%
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która otrzyma 100 pkt.
6 . Termin realizacji zamówienia oraz związania ofertą
Okres obowiązywania umowy: od dnia 01.01.2018 r. do 31.12.2021 r.
Termin związania ofertą – 30 dni.
7 . Termin i miejsce złożenia oferty
Ofertę zawierającą żądane informacje proszę złożyć do dnia 12.12.2017 r. do godziny 12:00
Dopuszcza się złożenie oferty
- w formie pisemnej na adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Sekretariat Dyrektora
- lub za pośrednictwem faksu: 056 677 27 10
- lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.chelmno.pl
- z dopiskiem: „Prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie z udzieleniem kredytu w rachunku bieżącym w kwocie 600.000,00 zł”, nr post. 21/2017.
DODATKOWE INFORMACJE
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z prośbą o wyjaśnienia treści zapytania pod adres email sekretariat@zoz.chelmno.pl . Wyjaśnienia Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
8. Osoby upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
- Emilia Piłat tel. 56 677 26 02, e-mail ksiegowosc1@zoz.chelmno.pl
9.Opis wymagań (np. uprawnienia do wykonywania określonej działalności jeżeli przepisy prawa tego wymagają, doświadczenie w realizacji podobnych zamówień, potencjał kadrowy i techniczny - o ile jest niezbędny do wykonania zamówienia),
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełnienia ww. Warunków.
10. Inne postanowienia.
- postępowanie nie jest prowadzone w oparciu o ustawę z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo Zamówień Publicznych, dlatego nie jest możliwe stosowanie środków odwoławczych określonych w tej ustawie,
- Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z wybranym Wykonawcą,
- oferty złożone po terminie nie zostaną rozpatrzone,
- w toku badania i oceny ofert, Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o złożenie wyjaśnień lub uzupełnień w wyznaczonym przez siebie terminie,
- Zamawiający dopuszcza możliwość unieważnienia postępowania lub odstąpienia od zawarcia umowy w każdym czasie bez podania przyczyny.
11. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą Państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=668&Itemid=42

metryczka


Odpowiada za treść: Joanna Podkościelna
Opublikował: Andrzej Pawlik (5 grudnia 2017, 14:59:05)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (3 stycznia 2018, 13:31:55)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 316