zamówienie na:

Drugi przetarg na zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.4.2016/2017. JG
wartość: poniżej 209 000 Euro
termin składania ofert: 20 października 2017  11:00
wynik postępowania: Zamawiający udziela zamówienia następującemu oferentowi: PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c 50-424 Wrocław, na część nr 2 zamówienia (AGD), za kwotę 35.334,60 zł. brutto. Postępowanie w części nr 6, 7, 8, 9, 10, 11 i 12 zostaje unieważnione. 




________________________________________________________________________________________
dodano dnia 23.10.2017 r.

 Chełmno dnia 23.10.2017 r.
ZZP.041.4.2016/2017/JG

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERT I O UNIEWAŻNIENIU CZĘŚCI POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO

Niniejszym informuję zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), iż w prowadzonym przez Powiat Chełmiński z siedzibą w Chełmnie przy ul. Harcerskiej nr 1 postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesna kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”, komisja przetargowa dokonała następujących ustaleń:

1. Wszystkie złożone oferty spełniają warunki określone w SIWZ.

2. Najkorzystniejsze ofert złożyli następujący oferenci:
- Na część nr 2 zamówienia (AGD) najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 1 (PHPU ZUBER, Andrzej Zuber) na kwotę 35.334,60 zł. brutto. Po ocenie oferty uzyskał 97,64 pkt.
- Na część nr 9 zamówienia (wyposażenie hotelowe, dekoracje stołu) najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 1 (PHPU ZUBER, Andrzej Zuber) na kwotę 17.921,10 zł. brutto. Po ocenie oferty uzyskał 100 pkt.
- Na część nr 10 zamówienia (lada) najkorzystniejszą ofertę złożył oferent nr 1 (PHPU ZUBER, Andrzej Zuber) na kwotę 12.300,00 zł. brutto. Po ocenie oferty uzyskał 100 pkt.

3. Zamawiający udziela zamówienia następującemu oferentowi;
 PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c 50-424 Wrocław, na część nr 2 zamówienia (AGD), za kwotę 35.334,60 zł. brutto .

4. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 6, 7, 8, 11 i 12 zamówienia, ponieważ na te części zamówienia nie wpłynęła żadna oferta (art. 93, ust.1, pkt 1 Ustawy Pzp).

5. Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie dotyczącym części nr 9 i 10 zamówienia, ponieważ złożone oferty znacznie przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie tych części zamówienia (art. 93, ust.1, pkt 4 Ustawy Pzp).



________________________________________________________________________________________
dodano dnia 20.10.2017 r.
 Chełmno dnia 20.10.2017 r.

Informacja z otwarcia ofert

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 25.09.2017 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na zakup i dostawy pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania oraz o kwotach przeznaczonych na poszczególne części zamówienia.
Kwota przeznaczona w budżecie na wykonania zadania to: 202.694,50 zł. brutto, w podziale na 8 części to:
 - Część nr 2 AGD - 29 772,00 zł.
 - Część nr 6 Narzędzia - 94 851,50 zł.
 - Część nr 7 Narzędzia ogrodnicze - 19 789,00 zł.
 - Część nr 8 Odzież ochronna - 37 670,00 zł.
 - Część nr 9 Wyposażenie hotelowe, dekoracje stołu - 13 687,00 zł.
 - Część nr 10 Lada - 3 600,00 zł.
 - Część nr 11 Rośliny i krzewy - 805,00 zł.
 - Część nr 12 Olej napędowy - 2 520,00 zł.
Łączny koszt: 202 694,50 zł.

2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęły dwie ofery.

3. Złożone oferty zostały otwarte po czym odczytano nazwę oferentów oraz oferowaną cenę brutto, oferowany termin dostawy i termin realizacja reklamacji.

4. W postępowaniu złożono następujące oferty;

1) Oferta nr 1, złożona przez PHPU ZUBER, Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29c 50-424 Wrocław, na następujące części zamówienia:
 - część nr 2 zamówienia (AGD – art. gospod. domowego), na kwotę 35.334,60 zł. brutto, termin realizacji zamówienia 04.12.2017 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 9 zamówienia (wyposażenie hotelowe, dekoracje stołu), na kwotę 17.921,10 zł. brutto, termin realizacji zamówienia 04.12.2017 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.
 - część nr 10 zamówienia (lada), na kwotę 12.300,00 zł. brutto, termin realizacji zamówienia 04.12.2017 r., termin realizacji reklamacji 7 dni.

2) Oferta nr 2, złożona przez Zakład Handlowo Usługowy Omnibus, ul. K. Wyszyńskiego 15, 86-105 Świecie, na część nr 2 zamówienia (AGD – art. gospod. domowego), na kwotę 35.099,60 zł. brutto, termin realizacji zamówienia 20.12.2017 r., termin realizacji reklamacji 14 dni.

II. Po dokonaniu sprawdzenia złożonych dokumentów komisja stwierdza, że wszystkie oferty są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ.



________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 11.10.2017 r.

Powiat Chełmiński
ogłasza drugi przetarg nieograniczony
na
Zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Nowoczesne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim”

_______________________________________________________________________________________

Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 600568-N-2017 z dnia 2017-10-11 r.
Ogłoszenie można zobaczyć w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 600568-N-2017
lub pobrać w pliku PDF: POBIERZ (101kB) pdf


Specyfikację istotnych warunków zamówienia, wraz z załącznikami, można pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (87kB) word

Załącznik nr 1 - Opisy części zamówienia:

Część nr 2. AGD (artykuły gospodarstwa domowego).
Część nr 2 - AGD (24kB) word

Część nr 6. Narzędzia.

Część nr 7. Narzędzia ogrodnicze.

Część nr 8. Artykuły BHP.
Część nr 9. Wyposażenie hotelowe, dekoracje stołów.

Część nr 10. Lada barowa.

Część nr 11. Rośliny i krzewy.

Część nr 12. Olej napędowy.


Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy (24kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (34kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych dostaw (37kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy (19kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór zobowiazania (42kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word

metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (11 października 2017, 12:53:34)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (23 października 2017, 15:19:54)
Zmieniono: dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty w części nr i unieważnieniu postępowania w części nr

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 528