Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2017 |
zamówienie na: |
Remont klasy nr 3 w ZS2 w Chełmnie i hali warsztatowej ZSCKP w Grubnie |
zamawiający: | Powiat Chełmiński |
tryb zamówienia: | zapytanie ofertowe |
nr sprawy: | ZZP.041.2.2016/2017/JG |
wartość: | poniżej 30 tys. Euro |
termin składania ofert: | 27 września 2017 12:00 |
wynik postępowania: | Najtańszą ofertę złożył Arkadiusz Bogdański prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Usługi Remontowo – Budowlane i Transportowe, Arkadiusz Bogdański”, 86-200 Chełmno, Nowe Dobra 106 |
________________________________________________________________________________________
dodano dnia 27.09.2017 r.
Informacja w otwarcia i wyboru najkorzystniejszej oferty
W wyznaczonym terminie wpłynęły dwie oferty, złożone przez następujących Wykonawców:
1) Usługi Remontowo – Budowlane i Transportowe, Arkadiusz Bogdański, 86-200 Chełmno, Nowe Dobra 106, za kwotę brutto: część nr 1: 19.300,00 zł. brutto, część nr 2: 9.850,00 zł.
2) Zakład Murarski SYSTEM, Sławomir Dynia, 86-200 Chełmno, Kolno 23, za kwotę brutto: część nr 1: 24.800,00 zł., część nr 2: 12.600,00 zł.
W wyniku analizy ofert komisja stwierdza, że obie złożone oferty są ważne, oferta nr 1 na część nr 1 i 2 nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, oferta nr 2 w obu częściach przekracza kwotę zarezerwowaną w budżecie na wykonanie zamówienia.
Najtańszą ofertę złożył Arkadiusz Bogdański prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Usługi Remontowo – Budowlane i Transportowe, Arkadiusz Bogdański”, 86-200 Chełmno, Nowe Dobra 106, za kwotę brutto: część nr 1: 19.300,00 zł. brutto, część nr 2: 9.850,00 zł., łącznie część 1 i 2 zamówienia: 29.150,00 zł
1) Usługi Remontowo – Budowlane i Transportowe, Arkadiusz Bogdański, 86-200 Chełmno, Nowe Dobra 106, za kwotę brutto: część nr 1: 19.300,00 zł. brutto, część nr 2: 9.850,00 zł.
2) Zakład Murarski SYSTEM, Sławomir Dynia, 86-200 Chełmno, Kolno 23, za kwotę brutto: część nr 1: 24.800,00 zł., część nr 2: 12.600,00 zł.
W wyniku analizy ofert komisja stwierdza, że obie złożone oferty są ważne, oferta nr 1 na część nr 1 i 2 nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na wykonanie zadania, oferta nr 2 w obu częściach przekracza kwotę zarezerwowaną w budżecie na wykonanie zamówienia.
Najtańszą ofertę złożył Arkadiusz Bogdański prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „Usługi Remontowo – Budowlane i Transportowe, Arkadiusz Bogdański”, 86-200 Chełmno, Nowe Dobra 106, za kwotę brutto: część nr 1: 19.300,00 zł. brutto, część nr 2: 9.850,00 zł., łącznie część 1 i 2 zamówienia: 29.150,00 zł
________________________________________________________________________________________
zamieszczono dnia 14.09.2017 r.
Chełmno dnia 14.09.2017 r.
ZZP.041.2.2016/2017/JG
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Powiat Chełmiński, zaprasza do złożenia oferty dla zamówienia publicznego w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”, o wartości poniżej 30 000 euro, zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) pn. „Remont klasy nr 3 w ZS2 w Chełmnie i hali warsztatowej ZSCKP w Grubnie”.
I. Nazwa zadania - remont klasy nr 3 w ZS2 w Chełmnie i hali warsztatowej ZSCKP w Grubnie, w podziale na dwie części zamówienia:
1. Część nr 1 – remont sali lekcyjnej nr 3 w Zespole Szkół nr 2, przy ul. Szkolnej 14 w Chełmnie.
Opis przedmiotu zamówienia:
- wykonanie nowej instalacji sieci komputerowej,
- rozprowadzenie - wymiana gniazd wtykowych instalacji elektrycznej (dla komputerów i monitorów),
- pomalowanie pomieszczenia klasy wraz z wykonaniem napraw i wyrównaniem powierzchni tynków ścian i sufitu (gładzie gipsowe),
- wymiana wykładziny z tworzyw sztucznych na posadzce wraz z listwami przyściennymi.
2. Część nr 2 – remont hali warsztatowej przeznaczonej do prowadzenia zajęć dla Technika Mechatronika, przy Zespole Szkół CKP w Grubnie.
Opis przedmiotu zamówienia:
- wymiana drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych na dwuskrzydłowe z wykonaniem nowego nadproża,
- wymiana gniazd wtykowych instalacji elektrycznej 16 szt.,
- pomalowanie pomieszczenia warsztatu wraz z wykonaniem napraw i wyrównaniem powierzchni tynków ścian i sufitu (gładzie gipsowe),
- wymiana lamp oświetleniowych świetlówkowych 8 szt.
Szczegółowy zakres robót wraz z ilościami zawarty jest w przedmiarach robót, stanowiących załączniki nr 2 i nr 3 do zapytania ofertowego.
3. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 10.11.2017 r.
4. Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zamawiający dokona wyboru oferty, która okaże się najkorzystniejsza w oparciu o przyjęte kryterium oceny ofert.
5. Oferta może obejmować całość zamówienia lub wybraną część zamówienia.
6. Zamawiający będzie oceniał, odrębnie każdą część zamówienia.
7. Miejsce oraz termin złożenia ofert:
Ofertę należy złożyć do dnia 27.09.2017 r. godz. 12:00 w siedzibie Zamawiającego –Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 7 (sekretariat).
8. Sposób przygotowania oferty:
1) ofertę należy sporządzić na załączonym druku „Formularz ofertowy” oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania;
2) ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej;
3) cena brutto winna zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do prawidłowego zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania zamówienia;
4) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną;
5) ofertę należy złożyć w kopercie z dopiskiem:
Oferta na „Remont klasy nr 3 w ZS2 w Chełmnie i hali warsztatowej ZSCKP w Grubnie”.
Nie otwierać do dnia 27.09.2017 r. do godz. 12:00”.
9. Osoba upoważniona do kontaktowania się z wykonawcami ze strony Zamawiającego:
Janusz Gryszan Tel. 56 677 24 45, e-mail j.gryszan@powiat-chelmno.pl
10. Inne postanowienia.
1) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w oparciu
o Regulamin udzielania zamówień publicznych o wartości poniżej 30 tys. Euro
obowiązujący w Starostwie Powiatowym w Chełmnie.
2) Wykonawcom nie przysługują środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania, bez obowiązku podania przyczyny unieważnienia.
10. Załączniki do zapytania ofertowego:
1) Formularz ofertowy. POBIERZ (20kB)
2) Przedmiar robót część 1. POBIERZ (26kB)
3) Przedmiar robót część 2. POBIERZ (20kB)
4) Wzór umowy. POBIERZ (54kB)
metryczka
Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (14 września 2017, 14:17:31)
Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (27 września 2017, 15:23:17)
Zmieniono: dodano wynik postępowania
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 570