IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca
zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł na 1 budynek
mieszkalny (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł.), 40.000,00 zł na
dwa budynki mieszkalne (słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł.) i
60.000,00 zł na trzy budynki mieszkalne (słownie złotych: sześćdziesiąt
tysięcy zł.), przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto za poszczególną część zamówienia | 60,00 |
Okres gwarancji jakości | 36,00 |
Doświadczenie kierownika budowy | 4,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana
umowy: 1. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych
przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze
aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje
możliwość wprowadzenia zmian do umowy w szczególności w przypadku
wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy – Prawo
zamówień publicznych, a ponadto w przypadkach określonych w niniejszej
umowie. 3. Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy,
określonego w dokumentacji dokumentacją, o której mowa w § 1 ust. 2,
spowodowanego: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót,
objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań
technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, o której
mowa w § 1 ust. 2, a wynikających w szczególności ze stwierdzonych wad
tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją
przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2)
niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w
dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 2, spowodowaną zaprzestaniem
produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 3)
pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń pozwalających na
zaoszczędzenie kosztów eksploatacyjnych wykonanego przedmiotu umowy. 4.
Rozliczenie zmian, o których mowa w ust. 3, odbędzie się na podstawie
kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, oraz zatwierdzonego przez
inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Kosztorys ten
opracowany zostanie w oparciu o ceny czynników produkcji przyjętych w
kosztorysie ofertowym, a dla materiałów, sprzętu i transportu, dla
których ceny nie zostały określone w kosztorysie – cen nie wyższych od
średnich cen publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” dla województwa
kujawsko – pomorskiego, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w
którym kalkulacja jest sporządzana. 5. Jeżeli Wykonawca uważa się za
uprawnionego do zmiany umowy w zakresie opisanym w ust. 3 lub zmiany
umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowiązany jest
do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany wraz z opisem
zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej
zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5, powinien zostać przekazany
niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w
którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym
zdarzeniu lub okolicznościach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do
dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 5, wszelkich innych
dokumentów, w tym propozycji rozliczenia proponowanej zmiany i
informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia
lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 8. Zamawiający,
po uzyskaniu opinii inspektora nadzoru inwestorskiego co do żądanej
zmiany i ewentualnej propozycji wyceny zmiany, powiadomi Wykonawcę o
akceptacji lub odpowiednio o braku akceptacji proponowanej zmiany. 9.
Postanowienia ust. 5-8 nie mają zastosowania do zmian wysokości umownego
wynagrodzenia brutto Wykonawcy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia
tych zmian spowodowana jest okolicznościami, o których mowa w § 8 ust. 5
umowy, do których stosuje się postanowienia § 8 ust. 6-12.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-08-28, godzina:
11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: