zamówienie na:

Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego”

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.1.2015/2017.JG
wartość: poniżej 5 225 000 Euro
termin składania ofert: 28 sierpnia 2017  11:00
wynik postępowania: Najkorzystniejszą złożoną ofertą na obie części zamówienia jest oferta nr 2, złożona przez P.P.H.U. Wo-Bud, ul. Towarzystwa Jaszczurczego 7, 87-200 Wąbrzeźno, na kwotę łącznie cz. 1 i cz. 2 zamówienia 2.856.846,61 zł. brutto. W obu częściach oferta uzyskała po 100 punktów. 




____________________________________________________________________________________
dodano dnia 01.09.2017 r.

Informacja z oceny i wyboru oferty

Wszystkie złożone oferty spełniają warunki określone w SIWZ lecz przekraczają środki zarezerwowane w budżecie na wykonanie zadania.

Po dokonaniu indywidualnej oceny poszczególnych ofert uzyskały one następującą ilość punktów:
- oferta nr 1:
część nr 1 zamówienia – 95,64 pkt.
część nr 2 zamówienia – 97,41 pkt.
- oferta nr 2:
część nr 1 zamówienia – 100,00 pkt.
część nr 2 zamówienia – 100,00 pkt.

- oferta nr 3:
część nr 2 zamówienia – 91,27 pkt.

Najkorzystniejszą złożoną ofertą na obie części zamówienia jest oferta nr 2, złożona przez P.P.H.U. Wo-Bud, ul. Towarzystwa Jaszczurczego 7, 87-200 Wąbrzeźno, na kwotę łącznie cz. 1 i cz. 2 zamówienia 2.856.846,61 zł. brutto.

Oferta przekracza środki zarezerwowanie w budżecie na wykonanie zadania o 153.185,26 zł.

Powiat Chełmiński postanowił zwiększyć środki na wykonanie zadania o w/w brakującą kwotę.


____________________________________________________________________________________
dodano dnia 28.08.2017 r.

Działając na podstawie Zarządzenia Nr 6/2017 z dnia 24 lutego 2017 r. Starosty Chełmińskiego oraz stanowiącego załącznik nr 1 Regulaminu Komisji Przetargowej, powołana komisja przetargowa na posiedzeniu w dniu 02.08.2017 r. dokonała otwarcia ofert złożonych w przetargu nieograniczonym na inwestycję pn.: „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego”.

I. Część jawna posiedzenia – otwarcie ofert.

1. Przewodniczący komisji poinformował przybyłych o kwocie pieniędzy przeznaczonej w budżecie na wykonanie zadania: kwota brutto przeznaczona w budżecie na wykonanie zadania to 2.703.661,35 zł. brutto, w podziale na dwie części to:
 - część nr 1 – jeden dom w Unisławiu 1.035.055,53 zł. brutto,
 - część nr 2 – dwa domy w Chełmnie 1.668.605,82 zł. brutto.
2. Stwierdzono, że w wyznaczonym terminie i czasie wpłynęły trzy oferty.
3. Złożone oferty zostały kolejno otwarte po czym odczytano nazwę oferenta oraz oferowaną cenę brutto, oferowany okres gwarancji oraz doświadczenie kierownika budowy:

Oferta nr 1 – złożona przez Firmę Handlową BŁAŻEX sp. j., J. L. Kulczak, ul. Migdałowa 19, 87-100 Toruń, na kwotę:
 - część 1 zamówienia, 1.187.846,85 zł. brutto,
 - część 2 zamówienia, 1.732.781,48 zł. brutto, (łącznie 2.920.628,33 zł.)
Oferowany okres gwarancji dla 1 i 2 części zamówienia 5 lat.
Doświadczenie kierownika budowy – trzy budowy.

Oferta nr 2 – złożona przez P.P.H.U. Wo-Bud, ul. Towarzystwa Jaszczurczego 7, 87-200 Wąbrzeźno, na kwotę:
 - część nr 1 zamówienia, 1.141.115,75 zł. brutto,
 - część nr 2 zamówienia, 1.715.730,86 zł. brutto, (łącznie 2.856.846,61 zł.)
Oferowany okres gwarancji dla 1 i 2 części zamówienia 5 lat.
Doświadczenie kierownika budowy – cztery budowy.
 
Oferta nr 3 – złożona przez Zakład Remontowo Budowlany REM-BUD Sp. j. Matczyński, Kosiński, Rybicki, 86-300 Grudziądz, ul. Dąbrowskiego 15, na kwotę:
 - część nr 2 zamówienia, 2.008.018,82 zł. brutto.
Oferowany okres gwarancji 5.
Doświadczenie kierownika budowy – sześć budów.

II. W części posiedzenia niejawnej komisja dokonała sprawdzenia kompletności dokumentów oraz prawidłowości złożonych ofert i ustaliła co następuje:
1. Wszystkie złożone oferty są kompletne – spełniają warunki określone w SIWZ.

III. Wnioski komisji:
1. Najkorzystniejszą ofertą, która uzyskała największą ilość punktów jest oferta złożona przez P.P.H.U. Wo-Bud, ul. Towarzystwa Jaszczurczego 7, 87-200 Wąbrzeżno, na kwotę:
- część nr 1 zamówienia, 1.141.115,75 zł. brutto, - 100 pkt.
- część nr 2 zamówienia, 1.715.730,86 zł. brutto, - 100 pkt.
(łącznie 2.856.846,61 zł.)
2. Najkorzystniejsza oferta przekracza środki zarezerwowane w budżecie o kwotę 153.185,26 zł.

____________________________________________________________________________________

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (109kB) word

Załącznik nr 1 do części 1 zamówienia: dokumentacja techniczna na dom w Unisławiu
Unislaw_cz1 (14463kB) zip
Unislaw_cz2 (12681kB) zip
Unislaw_cz3 (13277kB) zip
Unislaw_cz4 (18155kB) zip
Unislaw_cz5 (16859kB) zip

Załącznik nr 1 do części 2 zamówienia: dokumentacja techniczna na dwa domy w Chełmnie
Chelmno_cz1 (17614kB) zip
Chelmno_cz2 (17411kB) zip


Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz Ofertowy (53kB) word
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o spełnienu warunków udziału w postępowaniu (34kB) word
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (39kB) word
Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót (36kB) word
Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób (36kB) word
Załącznik nr 7 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy (70kB) word
Załącznik nr 8 do SIWZ - Informacja doświadczenie kierownika budowy (38kB) word
Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór zobowiazania (57kB) word
Załącznik nr 10 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (37kB) word

____________________________________________________________________________________
Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 570999-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Powiat Chełmiński: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński, krajowy numer identyfikacyjny 87111847700000, ul. ul. Harcerska  1 , 86200   Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 056 6772410, 6772433, e-mail sekretarz@powiat-chelmno.pl, faks 566 772 421.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-chelmno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.powiat-chelmno.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiat Chełmiński Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 7

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego”
Numer referencyjny: ZZP.BE5.7013.1.2015/2017.JG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa trzech placówek opiekuńczo-wychowawczych na terenie Powiatu Chełmińskiego”: jeden budynek wraz z budynkiem gospodarczym usytuowany w miejscowości Unisław przy ul. Sportowej, dwa budynki wraz z budynkiem gospodarczym usytuowane w miejscowości Chełmno przy ul. Ignacego Danielewskiego. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: 1) budowa trzech budynków mieszkalnych o kubaturze 709 m3 każdy, wraz z wewnętrznymi instalacjami wod-kan, c.o., cuw., energetyczną i gazową: budynki parterowe niepodpiwniczone z poddaszem mieszkalnym, dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej, strop nad parterem monolityczny gęstożebrowy typu np. Teriva, Leier, 2) budowa zewnętrznych przyłączy wod-kan., gazowych, linii zasilających energetycznych do budynków mieszkalnych i zasilania energetycznego do budynków gospodarczych, 3) budowa budynków gospodarczych parterowych niepodpiwniczonych, wykonanych w technologii szkieletu drewnianego, 4) zagospodarowanie działek, na których usytuowane będą budynki: wykonanie ogrodzenia wraz z bramą wjazdową i furtką, wykonanie wjazdów na posesje, dróg i chodników wewnętrznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekty budowlane i specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45200000-9
45300000-0
45310000-3
45320000-6
45330000-9
45400000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 600 000 zł. na każdy budynek (słownie: sześćset tysięcy złotych); (na dwa budynki 1.200.000,00 zł. na trzy budynki 1.800.00,00 zł).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego jedno lub wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zamówienia co najmniej 800. 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych) każda; b) dysponuje osobą, którą Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia i która będzie pełnić funkcje: kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń – w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; posiadającego minimum 5 lat stażu pracy jako kierownik budowy i doświadczenie na stanowisku kierownika budowy przy realizacji minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku mieszkalnego jedno lub wielorodzinnego lub budynku użyteczności publicznej, lub budynku zamieszkania zbiorowego o wartości zamówienia co najmniej 800.000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych) każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: a) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Uwaga: w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu, o którym mowa powyższej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internowanymi, ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. c) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w rozdziale VI pkt. pkt. 2 ppkt. 2 SIWZ, b) wykazu robót budowlanych (sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, c) wykazu osób (sporządzonego z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00 zł na 1 budynek mieszkalny (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy zł.), 40.000,00 zł na dwa budynki mieszkalne (słownie złotych: czterdzieści tysięcy zł.) i 60.000,00 zł na trzy budynki mieszkalne (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy zł.), przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto za poszczególną część zamówienia60,00
Okres gwarancji jakości36,00
Doświadczenie kierownika budowy4,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy: 1. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu umowy, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w szczególności w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy – Prawo zamówień publicznych, a ponadto w przypadkach określonych w niniejszej umowie. 3. Strony dopuszczają zmianę sposobu wykonania przedmiotu umowy, określonego w dokumentacji dokumentacją, o której mowa w § 1 ust. 2, spowodowanego: 1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 2, a wynikających w szczególności ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który ją przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy; 2) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji, o której mowa w § 1 ust. 2, spowodowaną zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; 3) pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń pozwalających na zaoszczędzenie kosztów eksploatacyjnych wykonanego przedmiotu umowy. 4. Rozliczenie zmian, o których mowa w ust. 3, odbędzie się na podstawie kosztorysu sporządzonego przez Wykonawcę, oraz zatwierdzonego przez inspektora nadzoru inwestorskiego i Zamawiającego. Kosztorys ten opracowany zostanie w oparciu o ceny czynników produkcji przyjętych w kosztorysie ofertowym, a dla materiałów, sprzętu i transportu, dla których ceny nie zostały określone w kosztorysie – cen nie wyższych od średnich cen publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” dla województwa kujawsko – pomorskiego, aktualnych w miesiącu poprzedzającym miesiąc, w którym kalkulacja jest sporządzana. 5. Jeżeli Wykonawca uważa się za uprawnionego do zmiany umowy w zakresie opisanym w ust. 3 lub zmiany umowy na innej podstawie wskazanej w niniejszej umowie, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wniosku dotyczącego zmiany wraz z opisem zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę do żądania takiej zmiany. 6. Wniosek, o którym mowa w ust. 5, powinien zostać przekazany niezwłocznie, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym Wykonawca dowiedział się, lub powinien dowiedzieć się o danym zdarzeniu lub okolicznościach. 7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z wnioskiem, o którym mowa w ust. 5, wszelkich innych dokumentów, w tym propozycji rozliczenia proponowanej zmiany i informacji uzasadniających żądanie zmiany umowy, stosowanie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany. 8. Zamawiający, po uzyskaniu opinii inspektora nadzoru inwestorskiego co do żądanej zmiany i ewentualnej propozycji wyceny zmiany, powiadomi Wykonawcę o akceptacji lub odpowiednio o braku akceptacji proponowanej zmiany. 9. Postanowienia ust. 5-8 nie mają zastosowania do zmian wysokości umownego wynagrodzenia brutto Wykonawcy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian spowodowana jest okolicznościami, o których mowa w § 8 ust. 5 umowy, do których stosuje się postanowienia § 8 ust. 6-12.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-28, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1Nazwa: Budowa jednego budynku wraz z budynkiem gospodarczym usytuowanych w miejscowości Unisław przy ul. Sportowej.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa jednego budynku wraz z budynkiem gospodarczym usytuowanych w miejscowości Unisław przy ul. Sportowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto za poszczególną część zamówienia60,00
Okres gwarancji jakości 36,00
Doświadczenie kierownika budowy4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Budowa dwóch budynków wraz z budynkiem gospodarczym usytuowanych w miejscowości Chełmno przy ul. Ignacego Danielewskiego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa dwóch budynków wraz z budynkiem gospodarczym usytuowanych w miejscowości Chełmno przy ul. Ignacego Danielewskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): ,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Łączna cena ofertowa brutto za poszczególną część zamówienia60,00
Okres gwarancji jakości36,00
Doświadczenie kierownika budowy4,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:







metryczka


Odpowiada za treść: Janusz Gryszan
Opublikował: Dariusz Banach (11 sierpnia 2017, 13:08:25)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (1 września 2017, 13:22:56)
Zmieniono: dodano informację z oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 681