zamówienie na:

PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: PRZETARG NIEOGRANICZONY
nr sprawy: PZD.272.7.2016.KŻ
wartość: Poniżej 5 225 000 euro
termin składania ofert: 2 sierpnia 2016  11:00
wynik postępowania: Z uwagi na objętość danych, wynik postępowania został udostępniony poniżej, jako plik do pobrania. Umowy z wykonawcami poszczególnych części przedmiotu zamówienia zostały podpisane w dniu 11.08.2016 r. 




                    Informacja o wyborze najkorzystniejszych ofert w postępowaniu (85kB) pdf

                                                                                                                   Chełmno, dnia 15.07.2016 r.
Nr spr.: PZD.272.7.2016.KŻ
 
 
                                                 Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
                              ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
 telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21; e-mail: sekretariat@powiat-chelmno.pl
                                   adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
                  
                                                  OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
                                                                            na:
              "PRZEBUDOWA DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO”


1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, tel. (56) 686 48 53.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.doc (218kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc (34kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych robót.doc (34kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób.doc (36kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór kosztorysu ofertowego.doc (119kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Formularz Ofertowy.doc (55kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Specyfikacje Techniczne.pdf (1635kB) pdf

Załącznik nr 7.1 do SIWZ - DP, droga nr 1630C.pdf (1093kB) pdf

Załącznik nr 7.2 do SIWZ - DP, droga nr 1625C.pdf (754kB) pdf

Załącznik nr 7.3 do SIWZ - DP, droga nr 1617C.pdf (611kB) pdf

Załącznik nr 7.4 do SIWZ - DP, droga nr 1604C.pdf (1166kB) pdf

Załącznik nr 7.5 do SIWZ - DP, droga nr 1611C.pdf (671kB) pdf

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór umowy.doc (104kB) word

Załącznik nr 9 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (30kB) word

Załącznik nr 10 do SIWZ - Proponowana forma zobowiązania.doc (51kB) word

Załącznik nr 11 do SIWZ - Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc (33kB) word

3.  Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego, obejmująca wykonanie:
-  przebudowy drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno,
-  przebudowy drogi powiatowej nr 1630C Obory – Robakowo,
-  przebudowy drogi powiatowej nr 1617C Lisewo – Działowo,
-  przebudowy drogi powiatowej nr 1604C Chełmno – Nawra,
-  przebudowy drogi powiatowej nr 1611C Wielkie Łunawy – Paparzyn.
1) Rodzaje robót według kodów CPV:
-   CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe,
2) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacjach projektowych, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ.
3) Wymagania techniczne dotyczące parametrów realizowanych robót oraz sposób ich wykonania przedstawione są w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załącznik nr 6 do SIWZ na bazie, których należy opracować kosztorys ofertowy.
4) Wykonawca powinien przed złożeniem oferty szczegółowo zapoznać się z terenem, posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją i warunkami, w jakich przyjdzie mu zrealizować przedmiot zamówienia oraz przewidzieć cały przebieg robót, a wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji uwzględnić w podanej cenie.
5) Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcy jakichkolwiek kosztów udziału w postępowaniu.
4.  Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Dopuszcza się podział przedmiotu zamówienia na następujące części:
1)  Część 1 – wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno, na odcinku według kilometrażu drogi od km 2+122,15 do km 2+572,15.
CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Zakres oraz technologia wykonania robót:
-    usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-    skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-    ułożenie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego,
-    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-    plantowanie poboczy.
2)  Część 2 – wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1630C Obory – Robakowo, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 2+819 do km 3+443.
     CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Zakres oraz technologia wykonania robót:
-    usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-    frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-    skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-    plantowanie poboczy.
3)  Część 3 – wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1617C Lisewo – Działowo, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 1+765 do km 1+915.
     CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Zakres oraz technologia wykonania robót:
-    usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-    frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-    skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-    plantowanie poboczy.
4)  Część 4 – wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1604C Chełmno – Nawra, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 4+789 do km 5+779.
     CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Zakres oraz technologia wykonania robót:
-    usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-    regulacja pionowa ulicznej kratki ściekowej,
-    frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-    skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-    plantowanie poboczy.
5)  Część 5 – wykonanie przebudowy drogi powiatowej nr 1611C Wielkie Łunawy – Paparzyn, na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+025 do km 0+616.
     CPV: 45.23.31.40-2 – roboty drogowe.
Zakres oraz technologia wykonania robót:
-    usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
-    frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-    mechaniczne korytowanie pod warstwy konstrukcyjne,
-    wykonanie opaski przy jezdni z brukowej kostki betonowej,
-    odcinkowe ułożenie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych,
-    skropienie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową,
-    ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-    odcinkowe oczyszczenie istniejących rowów przydrożnych,
-    plantowanie poboczy.
5.  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
6.  Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
7.  Termin wykonania zamówienia.
1)  Ostateczny termin rozpoczęcia robót: w ciągu 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
2)  Termin wykonania całego przedmiotu zamówienia, jak i poszczególnych jego części oraz złożenia zawiadomienia o ostatecznym zakończeniu robót: do 31 października 2016 r.
8.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1)  O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a)  posiadania wiedzy i doświadczenia;
b)  dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)   sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2)   Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)   ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b)   Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa przedsięwzięcia, polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto każde;
c)    Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d)  Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej jedną osobą, spośród osób skierowanych do realizacji zadania, posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub robót drogowych oraz uprawnienia bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji kierownika budowy lub robót w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
e)  Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
f)   w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 lit. a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
3)  Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe,  w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
9.   Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1)   Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2)   W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a)   aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b)   aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d)    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ.
3)    W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a)    wykaz robót budowlanych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b)    wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c)     oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt 3b i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ.
4)     Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3, mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5)     W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w  pkt 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6)     W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców, poprzez pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy.
7)     W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, określonych w niniejszym ustępie, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8)     Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Proponowana forma zobowiązania stanowi załącznik nr 10 do SIWZ.
Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
9)     Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a)  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)  nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10) Dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 10 stosuje się odpowiednio.
12)  Zamawiający określając wymogi dotyczące wymaganych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia i zaświadczenia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U.  z 2016 r. poz. 290) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).
13)  Dowodami, o których mowa w pkt 3a są poświadczenia lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz, którego roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Przez najważniejsze roboty, dla których należy przedstawić dowody rozumie się roboty związane z wykonaniem warstw konstrukcyjnych jezdni.
14) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór informacji stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, musi być złożona przez każdego z Wykonawców.
10. Informacja na temat wadium.
Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
11. Kryteria oceny ofert:
-    95 % - cena brutto za wykonanie zamówienia,
-       5% - okres rękojmi.
12.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 02.08.2016 r. do godz. 11:00.
13.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, tj. powódź, pożar  i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nieodpowiednie warunki atmosferyczne, natrafienie na wykopaliska i niewybuchy, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie terenu, konieczność wykonania zamówień dodatkowych, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od Wykonawcy, w trakcie trwania, których lub na skutek których realizacja robót z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwa;
W przypadku wystąpienia, którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
2)  zmianę istotnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy;
Warunkiem zmiany jest zaproponowanie przez Wykonawcę osób, w zastępstwie wykazanych w ofercie, posiadających, co najmniej równoważne uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia.
Zmian umowy można dokonać tylko w przypadku uzyskania zgody obu stron, przy czym o każdym przypadku wstrzymania robót, który może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca każdorazowo, zobowiązany jest powiadomić pisemnie Zamawiającego, najpóźniej w dniu wstrzymania robót. Wykonawca przystępuje do robót niezwłocznie po ustaniu przyczyn wstrzymania, informując o tym Zamawiającego. Z wnioskiem o natychmiastowe wznowienie robót wystąpić może również Zamawiający.
14.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.07.2016 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (15 lipca 2016, 13:36:26)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (12 sierpnia 2016, 13:34:15)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umów z wykonawcami.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 511