zamówienie na:

Świadczenie usług na stanowisku kierowcy  ratownika karetki transportowej T.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Usługi niepriorytetowe
nr sprawy: 30/2015
wartość: PONIŻEJ 207 000 EURO
termin składania ofert: 22 grudnia 2015  09:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej.  







____________________________________________________________


Znak postępowania: 30/2015
Chełmno, 14.12.2015 r.
 
 
 
 
 
OGŁOSZENIE NA USŁUGI NIEPRIORYTETOWE W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE
ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA:
Świadczenie usług na stanowisku kierowca - ratownik karetki transportowej ZOZ-u w Chełmnie
 

Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8
ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych
Zespół Opieki Zdrowotnej

1. ZAMAWIAJĄCY.
Nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres: 86 – 200 Chełmno, ul. Plac Rydygiera 1
Telefon: 56 / 677 – 26 – 07
Fax: 56 / 677 – 27 – 10
Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.chelmno.pl
Strona internetowa: www.zoz.chelmno.pl
Wykonawcy są zobowiązani na bieżąco sprawdzać zawartość na w/w stronie internetowej ogłoszenia w celu sprawdzenia czy zawiera ewentualne czynności dokonane przez Zamawiającego. Za zapoznanie się z całością udostępnionych na stronie internetowej dokumentów odpowiada Wykonawca.
2.OZNACZENIE POSTĘPOWANIA.
1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: 30/2015. Wykonawcy zobowiązani są do powoływania się na wyżej podane oznaczenie we wszystkich kontaktach z Zamawiającym.
3. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przewidzianym w art 5a, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późniejszymi zmianami), zwanej dalej „ustawą pzp" lub „pzp" oraz na podstawie Regulaminu udzielania przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie zamówień na usługi niepriorytetowe, których wartość nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych. Usługa ta mieści się w jednej z kategorii usług niepriorytetowych (kategoria 25
– Usługi społeczne i zdrowotne) w rozumieniu Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12, poz. 68).
4.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług na stanowisku kierowcy – ratownika karetki transportowej „T” Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie. Wykonawca będzie świadczył usługi pojazdem będącym własnością Zamawiającego, który na czas trwania umowy zostanie udostępniony Wykonawcy. Świadczenie usług odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia – także w niedziele, święta i dni wolne od pracy, w systemie zmianowym. Kierowca – ratownik musi spełniać wymagania w stosunku do kierujących pojazdami uprzywilejowanymi, o których mowa w Rozdz. 16 Ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz. U. Nr 30 poz. 151 z późn. zm.) tj.:
a) ukończyła 21 lat;
b) posiada prawo jazdy odpowiedniej do rodzaju pojazdu kategorii,
c) posiada aktualne badanie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
d) posiada aktualne badania psychologiczne o braku przeciwwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem uprzywilejowanym,
e) posiada zezwolenie na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym w zakresie określonej kategorii prawa jazdy
Ponadto Zamawiający wymaga aby osoba świadcząca powyższe usługi posiadała zaświadczenia/ certyfikaty ukończonych kursów, szkoleń w zakresie udzielania pierwszej pomocy bądź dyplom w zakresie ratownictwa medycznego. Pozostałe warunki zamówienia zostały nakreślone w Projekcie Umowy.
2. W postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, liczba części 9, wraz ze wskazaniem imiennym osoby wykonującej czynności objęte wyodrębnioną częścią zamówienia.
Poszczególne części zamówienia należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie publiczne). Zamawiający określa, iż jeden Wykonawca może złożyć ofertę częściową maksymalnie na jedną część zamówienia.
3. Przewidywana ilość godzin pracy kierowcy - ratownika znajduje się w formularzu oferty, w zależności od danej części zamówienia.
4. Zamawiający informuje, iż podana w formularzu oferty ilość godzin pracy poszczególnych kierowców – ratowników jest wielkością wyliczoną w sposób szacunkowy i w trakcie realizacji przedmiotowej umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Dodatkowe godziny będą dodatkowo płatne, zgodnie z ceną za 1 godzinę podaną w formularzu oferty.
5. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
– 85 00 00 00 -9 - usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
– 85 10 00 00 -0 - usługi ochrony zdrowia
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz uzupełniających.
5.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Zamawiający informuje, iż usługi objęte niniejszym postępowaniem mają zostać zrealizowane w terminie 24 miesięcy od daty podpisania umowy.
6.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia
b) posiadania wiedzy i doświadczenia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia
c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie w/w warunku poprzez złożenie oświadczenia – załącznik nr 2 do ogłoszenia
Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu dostarczonym przez wykonawców.
2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp.
7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć następujące dokumenty:
1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 2 do ogłoszenia.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 3 do ogłoszenia,
2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
3. W celu wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp należy złożyć, w formie
oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
- listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informację o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do ogłoszenia.
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIU OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Niniejsze postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faxem (nr faxu 056 677 27 10) lub drogą elektroniczną (adres email: sekretariat@zoz.chelmno.pl ), z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia oferty wraz z załącznikami, w tym oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań określonych przez zamawiającego, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp/informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, pełnomocnictwa oraz uzupełnień, złożonych na wezwanie zamawiającego.
4. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5. Domniemywa się, iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu lub adres poczty elektronicznej podany przez wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że wykonawca wezwany przez zamawiającego do potwierdzenia otrzymania oświadczenia, wniosku, zawiadomienia lub informacji w sposób określony w pkt 4 oświadczy, iż ww. wiadomości nie otrzymał.
6. Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy kierować na adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
nr faxu 056 677 27 10
adres e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
7. W sprawie procedury oraz sprawach związanych z przedmiotem zamówienia należy porozumiewać się z Grażyną Marcinkowską tel. 056 677 26 01 w godz. 8:00 -15:00.
9. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Ustala się, że wykonawca składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
10. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Oferta wraz z załącznikami musi być czytelna.
3. Oferta wraz załącznikami musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie do podpisania oferty musi być dołączone do oferty, jeżeli nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez wykonawcę.
4. Jeżeli osoba podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).
5. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
6. Dokumenty składające się na ofertę muszą być złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt 10.4.
7. Zaleca się, by każda zawierająca jakąkolwiek treść strona oferty była podpisana lub parafowana przez wykonawcę. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc powinny być parafowane przez wykonawcę.
8. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
9. Zaleca się przy sporządzaniu oferty skorzystanie ze wzorów (formularza oferty, oświadczeń) przygotowanych przez zamawiającego. Wykonawca może przedstawić ofertę na swoich formularzach z zastrzeżeniem, że muszą one zawierać wszystkie informacje określone przez zamawiającego w przygotowanych wzorach.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Złożenie więcej niż jednej oferty w sytuacji, o której mowa w pkt. 4.2 ogłoszenia lub złożenie oferty zawierającej propozycje alternatywne spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez wykonawcę.
12. Na ofertę składają się:
a) formularz oferty (wzór załącznik nr 1);
b) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 2);
c) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 3);
d) lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, co wykonawca albo informacja o tym, ze wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (wzór załącznik nr 4);
e) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
f) upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty.
11. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
1. Oferty muszą być złożone w siedzibie zamawiającego w Chełmnie przy ul. Plac Rydygiera 1 w Sekretariacie Dyrektora, w terminie do dnia 22.12.2015 roku, do godziny 09:00. Godziny pracy Sekretariatu od poniedziałku do piątku od 7:25 do 15:00.
2. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być opisane w następujący sposób:
Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Plac Rydygiera 1
86 – 200 Chełmno
oraz opisane:
„OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG NA STANOWISKU KIEROWCA - RATOWNIK KARETKI TRANSPORTOWEJ ZOZ-U W CHEŁMNIE”
Postępowanie nr 30/2015
Nie otwierać przed dniem 22.12.2015 r. godz. 09:30
3. Oferta otrzymana przez zamawiającego po terminie składania ofert zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA". Koperty oznaczone „ZMIANA" zostaną otwarte przy otwieraniu oferty wykonawcy, który wprowadził zmiany i po stwierdzeniu poprawności procedury dokonywania zmian, zostaną dołączone do oferty.
5. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego powiadomienia, według tych samych zasad jak wprowadzanie zmian i poprawek z napisem na kopercie „WYCOFANIE". Koperty oznakowane w ten sposób będą otwierane w pierwszej kolejności po potwierdzeniu poprawności postępowania wykonawcy oraz zgodności z danymi zamieszczonymi na kopercie wycofywanej oferty. Koperty z ofertami wycofanymi nie będą otwierane.
12. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT
1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie zamawiającego przy ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno, w dniu 22.12.2015 r. o godzinie 09:30 w Sali Konferencyjnej.
2. Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
3. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy), adresy wykonawców, informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
4. Otwarcie ofert jest jawne, wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY
1. Wykonawca uwzględniając wszystkie wymogi, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu, powinien w cenie brutto ująć wszelkie koszty niezbędne dla prawidłowego i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty brutto winna być podana w złotych polskich liczbowo i słownie.
3. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedną cenę oferty.
14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
NR
KRYTERIUM
KRYTERIUM WAGA
1 CENA 70%
2 Doświadczenie osoby bezpośrednio
uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia
30%
RAZEM 100%
2. KRYTERIUM: cena oferty (C)
W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 70 punktów.
Ocena będzie następowała wg wzoru:
                                        Cmin
liczba punktów (C)= ------------------------- x 70
                                        C bad
Gdzie:
C min - najniższa cena brutto spośród złożonych ofert
C bad - cena brutto oferty badanej
(wynik działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku)
3. KRYTERIUM: doświadczenie osoby bezpośrednio uczestniczącej w wykonywaniu zamówienia Ocenie podlegać będzie zadeklarowana przez wykonawcę w formularzu oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia) liczba miesięcy doświadczenia w świadczeniu usług kierowania pojazdem uprzywilejowanym tj.: karetką pogotowia. Maksymalna liczba punktów 30. Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
Doświadczenie w miesiącach Liczba
punktów
brak doświadczenia 0
mniej niż 24 miesiące 15
powyżej 24 miesięcy 30
W przypadku gdy Wykonawca nie zaznaczy właściwego pola w formularzu oferty (załącznik nr 1 do ogłoszenia), to Zamawiający w tym kryterium przyzna Wykonawcy 0 pkt.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie prawdziwości podanych informacji poprzez żądanie dostarczenia przez wykonawcę stosownych dokumentów potwierdzających liczbę miesięcy doświadczenia.
4. Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez daną ofertę wg w/w kryteriów oceny. Każda część stanowi oddzielny przedmiot zamówienia i będzie rozpatrywana oddzielnie.
5. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą liczbę punktów przyznanych w ramach ustalonych kryteriów.
15. UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w ustawie Pzp oraz w niniejszym ogłoszeniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane w ogłoszeniu o zamówieniu kryteria wyboru.
2. Niezwłocznie po udzieleniu zamówienia zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej, informację o udzieleniu zamówienia, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko podmiotu, z którym zawarł umowę w sprawie zamówienia. W razie nieudzielenia zamówienia zamawiający niezwłocznie zamieszcza na stronie internetowej, informację o nieudzieleniu zamówienia.
16. INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKONAWCĄ:
1. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
17. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
1. Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 5 do ogłoszenia.
18. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 180 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami), przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:
1) opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu;
2) wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;
3) odrzucenia oferty odwołującego.
2. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie.
LISTA ZAŁĄCZNIKÓW DO OGŁOSZENIA:
– Nr 1 - Formularz oferty
– Nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
– Nr 3 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
– Nr 4 - Lista podmiotów/informacja dotycząca grupy kapitałowej
– Nr 5 – Projekt umowy
– Nr 6 – Regulamin udzielania przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie zamówień na usługi niepriorytetowe, których wartość nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa Zamówień Publicznych

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą Państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=605&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (14 grudnia 2015, 12:49:41)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (5 stycznia 2016, 14:06:39)
Zmieniono: Informacja o udzieleniu zamówienia.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 377