zamówienie na:

Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa centrum usług społecznych i administracyjnych Powiatu Chełmińskiego

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.4.2015.JG
wartość: poniżej kwoty 207000 euro
termin składania ofert: 21 grudnia 2015  11:00
wynik postępowania: Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 8, złożona przez Pracownię Architektoniczną Czajka Tomasz, ul. Solna 2, 86-300 Grudziądz, kwota oferty 150.060,00 zł. brutto (93,44 pkt), czas reakcji 5 dni (3,00 pkt), łącznie 96,44 pkt. Uzasadnienie: oferta uzyskała najwyższą ilość punktów. Pozostałe informacje w treści ogłoszenia: 




Pozostałe oferty złożone w postępowaniu:
Oferta nr 1: Pracownia Projektowa Joanna Okraska, ul. Łukowa 16 lok.4, 93-410 Łódź, kwota oferty 218.940,00 zł. brutto (64,04 pkt), czas reakcji 7 dni (2,14 pkt), łącznie 66,18 pkt.
Oferta nr 2: Palmett – Markowe Ogrody S.C, Marek Stefański, Bartłomiej Gasparski, ul. Arbuzowa 14/26, 02-747 Warszawa, kwota oferty: 484.000,00 zł. brutto (28,93 pkt), czas reakcji 3 dni (5,00 pkt), łącznie 33,93 pkt.
Oferta nr 3: AN ARCHI GROUP S.C. T. Kacprowicz, K. Kacprowicz, R. Zadrozny, K. Odziomek, 44-100 Gliwice, ul. Chorzowska 64, kwota oferty: 391.140,00 zł. brutto (35,85 pkt), czas reakcji 10 dni (1,50 pkt), łącznie 37,35 pkt.
Oferta nr 4:  ARCHO Pracownia Architektoniczna mgr inż. arch. Agnieszka Oprzyńska, ul. Chabrowa 4, 10-843 Olsztyn, kwota oferty: 170.109,00 zł. brutto (82,43 pkt), czas reakcji 13 dni (1,15 pkt), łącznie 83,58 pkt.
Oferta nr 5:  SKALA Sp. z o.o. , ul. Karpia 13c, 61-619 Poznań, kwota oferty: 339.480,00 zł. brutto (41,30 pkt), czas reakcji 3 dni (5,00 pkt), łącznie 46,30 pkt.
Oferta nr 6:  Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe VITARO Jędrzejczyk Wojciech, ul. J. Gagarina 32A lok.8, 00-754 Warszawa, oddział Dziepółć 3, 97-500 Radomsko, kwota oferty: 147.600,00 zł. brutto (95,00 pkt), czas reakcji 14 dni (1,07 pkt), łącznie 96,07 pkt.
Oferta nr 7:  DEMIURG Sp. z o.o. Sp. komandytowa, ul. Płowiecka 11/2, 60-277 Poznań, kwota oferty: 300.100,00 zł. brutto (46,72 pkt), czas reakcji 5 dni (3,00 pkt), łącznie 49,72 pkt.
Oferta nr 9:  Ryzynski Architects Sp. z o.o. ul. Promienista 78, 60-289 Poznań, kwota oferty: 355.470,00 zł. brutto (39,45 pkt), czas reakcji 7 dni (2,14 pkt), łącznie 41,59 pkt.

W postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty i żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania.

Zgodnie z art. 94, ust. 2, pkt 3, ppkt a) Zamawiający, w przypadku gdy żaden z Wykonawców nie został wykluczony z postępowania, może zawrzeć umowę przed upływem terminu 5 dni od dnia ogłoszenia wyniku postępowania. O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi  wybranego Wykonawcę.


________________________________________________________________________

Ogłoszenie o przetargu
na
Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa centrum usług społecznych i administracyjnych Powiatu Chełmińskiego


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa centrum usług społecznych i administracyjnych Powiatu Chełmińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

4.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na zadanie pn. Budowa centrum usług społecznych i administracyjnych Powiatu Chełmińskiego.

4.2 Elementy składowe opracowania:

4.2.1 Szczegółowa inwentaryzacja budowlana budynku przeznaczonego do adaptacji.

4.2.2 Opracowanie programu funkcjonalno użytkowego dla adaptowanego budynku wraz z adaptacją poddasza.

4.2.3 Koncepcja adaptacji budynku.

4.2.4 Audyt energetyczny adaptowanego budynku powojskowego.

4.2.5 Projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu, adaptacji budynku powojskowego na cele usług społeczno administracyjnych.

4.2.6 Projekt budowlany i wykonawczy wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę garażu czterostanowiskowego.

4.2.7 Projekt budowlany i wykonawczy budowy parkingów i dróg wewnętrznych wraz z projektem zieleni, ogrodzenia i oświetlenia przyległego terenu.

4.2.8 Projekty budowlane i wykonawcze wraz z projektami branżowymi instalacji: elektrycznej, wodno kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji, telefonicznej, lokalnej sieci komputerowej wraz z osobną linią zasilania energetycznego dla komputerów, sygnalizacji dymowej p-poż, instalacji alarmowej i monitoringu wizyjnego.

4.2.9 Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla wszystkich branż.

4.2.10 Informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.

4.2.11 Kosztorys inwestorski.

4.2.12 Przedmiary robót budowlanych.

4.3 Dokumentację projektową należy wykonać:

4.3.1 w formie papierowej:

a) projekt budowlany - w 5 egzemplarzach;

b) projekt wykonawczy - w 5 egzemplarzach;

c) informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i kosztorys inwestorski - w 2 egzemplarzach;

4.3.2 w wersji elektronicznej: w formacie plików pdf, - wszystkie elementy dokumentacji wymagane do przetargu na wybudowanie przedmiotu powyższego zamówienia

4.3.3 w wersji elektronicznej: w postaci plików edytowalnych - wszystkie elementy dokumentacji projektowej.

4.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:

4.4.1 Przygotowanie dokumentów i załatwienie w imieniu Zamawiającego formalności w zakresie uzyskania warunków technicznych przyłączenia do sieci elektroenergetycznej, wodociągowej, gazowej, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, telefonicznej, wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych (między innymi Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków) ;

4.4.2 Uzyskanie wszelkich decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę.

4.4.3 Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, jeżeli będzie wymagana.

4.4.4 Wykonanie oceny ornitologicznej w zakresie występowania gniazd lęgowych.

4.4.5 Przygotowanie informacji w zakresie charakterystyki i rozwiązań technicznych, między innymi najbardziej korzystnych rozwiązań w zakresie ogrzewania budynku z uwzględnieniem możliwości zastosowania odnawialnych źródeł energii, wybrane i uzgodnione z Zamawiającym rozwiązania należy uwzględnić w dokumentacji projektowej.

4.4.6 Wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę i uzyskanie pozwolenia na budowę.

4.4.7 Uzyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych.

4.4.8 Pełnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych.

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6.000,00 złotych (słownie: sześć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną usługę (w ramach jednej umowy), której przedmiotem było opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego i wykonawczego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót wraz z kosztorysem inwestorskimi) dotyczącej przebudowy, adaptacji lub budowy budynku/budynków administracyjnego użyteczności publicznej o kubaturze minimum 8.000 m3, na który (które) uzyskano decyzję pozwolenia na budowę;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji - 5

IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: NIE

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Pzp przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie aneksu:

1. Zmiana terminów wykonania dokumentacji lub części umowy z powodu:

a) przedłużającego się poza wynikający z obowiązującego prawa, a więc z winy instytucji wydających, terminu wydania niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy stosownych decyzji, pozwoleń, uzgodnień itp.,

b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne itp.), mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług,

c) przerw w realizacji usług, powstałych z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,

d) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skróceniu terminu,

e) zmiana zakresu prac projektowych, pierwotnie przyjętych założeń architektonicznych w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z potrzeby dostosowania założeń projektowych w możliwie najlepszy, najbardziej funkcjonalny sposób do charakteru, przeznaczenia projektowanego obiektu,

2. Zmiana nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,

3. Zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy,

4. Zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia,

5. W razie wystąpienia istotnych zmian okoliczności powodujących, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu odszkodowanie, jak też żądanie zapłaty kar umownych.

6. Wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy.

7. Wystąpienie okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.

8. Jeżeli z inicjatywą zmian wychodzi Wykonawca, powyższe zmiany dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku przez Wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego.

9. Jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, w pok. nr 20, lub pobrać poniżej:


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (160kB) word

Załączniki nr 1, 2, 3, 4 i 5 do SIWZ (50kB) word

Załącznik nr 6 - Wzór umowy (101kB) word


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2015 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, na adres podany w punkcie 1 SIWZ, w pokoju nr 7 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 330568 - 2015 w dniu 04.12.2015 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 04.12.2015 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 04.12.2015 r.


metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (4 grudnia 2015, 11:03:28)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (8 stycznia 2016, 10:13:06)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 644