zamówienie na:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR.G.272.1.2015.MA
wartość: powyżej 30000 EURO
termin składania ofert: 29 października 2015  10:45
wynik postępowania: Za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 2. złożona przez firmę MULTIMEDIA Polska Energia sp. z o.o., 81-341 Gdynia, T. Wendy 7/9. Pozostałe informacje znajdują się w treści ogłoszenia poniżej. 




_________________________________________________________________________
dodano dnia 30.10.2015 r.

Chełmno, dnia 29 października 2015 r.

OR.G.272.1.2015.MA

W związku z przetargiem na zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późniejszymi zmianami) informujemy:

1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 267 334,62 zł brutto.

2. Oferty zostały otwarte odczytane w kolejności ich złożenia:
a) Oferta nr 1:
- złożona przez: TAURON Sprzedaż sp. z o.o., Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków
- cena oferty: 227,03 zł netto za 1 MWh, cena łączna: 275 784,24 zł brutto.
b) Oferta nr 2:
- złożona przez: MULTIMEDIA Polska Energia sp. z o.o., 81-341 Gdynia, T. Wendy 7/9
- cena oferty: 211,62 zł netto za 1 MWh, cena łączna: 257 064,97 zł brutto.
c) Oferta nr 3:
- złożona przez: ENERGA Obrót SA, Al.. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk
- cena oferty: 224,40 zł netto za 1 MWh, cena łączna: 272 589,45 zł brutto.
d) Oferta nr 4:
- złożona przez: NOVUM SA, 02-117 Warszawa, Racławicka 146
- cena oferty: 215,64 zł netto za 1 MWh, cena łączna: 261 948,26 zł brutto.

3. Komisja przetargowa po sprawdzeniu kompletności oraz zgodności ofert ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia uznała, że wszystkie złożone oferty są ważne.

4. W związku z tym, że jedynym kryterium oceny ofert była cena, za najkorzystniejszą uznana została oferta nr 2. złożona przez firmę MULTIMEDIA Polska Energia sp. z o.o., 81-341 Gdynia, T. Wendy 7/9

5. Podpisanie umowy nastąpi po upływie 7 dni od ogłoszenia wyniku postępowania.


_________________________________________________________________________
dodano dnia 27.10.2015 r.


Chełmno, dnia 27 października 2015 r.
OR.G.272.1.2015.MA

Informujemy, że w dniu 22.10.2015 r. do Zamawiającego wpłynęło pytanie następującej treści:

Pytanie:
Zwracam się z prośbą o odpowiedź na poniższe pytania:
1. Czy Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą korespondencyjną?
2. Jaki jest okres rozliczeniowy dla poszczególnych PPE ( dekadowy, miesięczny, dwumiesięczny)?
3. Czy w przypadku braku otrzymania wskazań liczników szczególnie dla taryf C1X, G1X od Operatora Systemu Dystrybucyjnego w terminie Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia faktur szacunkowych ( korygowanych po otrzymaniu faktur rzeczywistych), w celu zapewnienia ciągłości przekazywania przez Zamawiającego środków finansowych przeznaczonych na zakup energii elektrycznej i uniknięcia skumulowania się znacznej kwoty za energię elektryczną na rzecz Sprzedawcy?

Odpowiedz:
1 . Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy drogą wymiany korespondencji.
2. Okresy rozliczeniowe zgodne są z taryfą Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wystawienia faktur szacunkowych.


Informujemy, że w dniu 26.10.2015 r. do Zamawiającego wpłynęło pytanie następującej treści:

Pytanie:
W odniesieniu do dzisiejszej rozmowy telefonicznej, prosiłabym o sprawdzenie załącznika nr 9 do SIWZ, ponieważ z moich obliczeń wynika, że ogółem roczne zużycie powinno wynosi 503,8 natomiast zużycie razem w okresie obowiązywania umowy 1007,6. Proszę o sprawdzenie lp.13 oraz lp.15.
 
Odpowiedź:
W Załączniku nr 9 do SIWZ, poprawiono omyłkowo wpisane wartości w kolumnie pt.: „Roczne zużycie energii w s1 [MWh]” oraz  w kolumnie pt.: „Roczne zużycie energii
w s2 [MWh]”. Poprawiony Załącznik nr 9 do SIWZ zamieszczony został na stronie internetowej bip.powiat-chelmno.pl

Załącznik nr 9 - Wykaz punktów poboru energii - POPRAWIONY (51kB) excel

Wprowadzone zmiany nie stanowią istotnych zmian w SIWZ.





_________________________________________________________________________


Ogłoszenie o przetargu

na
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik do SIWZ..

II.1.5) Nie przewiduje się udzielenia zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował co najmniej jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę energii elektrycznej o wolumenie przekraczającym 0,9 GWh.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie zgodne z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie zgodne z załącznikiem do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kopia aktualnej koncesji na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. Oświadczenie o posiadaniu aktualnej Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (załącznik nr 7 do SIWZ).


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia w zakresie:

1. Zmiana miejsca dostawy,

2. Zmiana ilości dostaw w związku z faktycznym zużyciem energii elektrycznej, w tym: zmiana ilości punktów poboru energii.

3. Terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy, (w szczególności gdy uzgodnienia w instytucjach opiniujących będą trwały dłużej niż jest to określone w przepisach) wówczas czas trwania rozpocznie się od dnia skutecznego wejścia umowy zakupu energii w życie i trwać będzie dwadzieścia cztery miesiące.

4. Aktualizacja rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów.

5.Inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw,

6.Zmiany osobowe: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, 7. Pozostałe zmiany:

a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ,

b) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz wykonawcy z wyłączeniem zmiany wysokości wynagrodzenia,

c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 22 lub pobrać poniżej:


Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (161kB) word
Załącznik nr 1 - Oferta wykonania (43kB) word
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (28kB) word
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (25kB) word
Załącznik nr 4 - Wykaz dostaw (37kB) word
Załącznik nr 5 - Oświadczenie innego podmiotu (oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów) (27kB) word
Załącznik nr 6 - Podwykonawcy (32kB) word
Załącznik nr 7 - Oświadczenie o posiadaniu GUD (27kB) word
Załącznik 8 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (30kB) word
Załącznik nr 9 - Wykaz punktów poboru energii - POPRAWIONY (51kB) excel
Załącznik 10 - Wzór umowy (201kB) word


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2015 godzina 10:45, miejsce: Ofertę należy złożyć siedzibie Zamawiającego, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, w pokoju nr 7 - Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Ogłoszenie zamieszczono:
1. w Biuletynie Zamówień Publicznych – Nr 280370 - 2015 w dniu 21.10.2015 r.
2. w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego w dniu 21.10.2015 r.
3. na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego w dniu 21.10.2015 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (21 października 2015, 12:23:53)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (30 października 2015, 08:59:34)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 527