zamówienie na:

Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: KT.A.272.3.2015.KL
wartość: powyżej 30000 EURO
termin składania ofert: 20 sierpnia 2015  10:00
wynik postępowania: Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 złożoną przez firmę DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa. Szczegóły poniżej: 




________________________________________________________________________________________
Dodano w dniu 26.08.2015 r.

ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
ORAZ O WYKONAWCACH, KTÓRYCH OFERTY ZOSTAŁY ODRZUCONE



Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych”
informujemy, że:

1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 160.885,38 zł brutto.

2. W wyznaczonym terminie wpłynęły 2 oferty:
a) Oferta nr 1: „UNAR” SPÓŁKA Z O.O., ul. Mrozowa 20a, 31-752 Kraków, cena oferty: 117.305,10 zł brutto, okres gwarancji: 72 miesiące, 100 pkt.
b) Oferta nr 2: DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, cena oferty: 141.988,43 zł brutto, okres gwarancji: 72 miesiące, 82,90 pkt.

3. Firma „UNAR” SPÓŁKA Z O.O., ul. Mrozowa 20a, 31-752 Kraków mimo wezwania nie uzupełniła dokumentów o brakujące aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Z uwagi na fakt, iż firma nie spełniła warunków udziału w postępowaniu, została wykluczona z udziału w postępowaniu, w następstwie czego oferta złożona przez tą firmę została odrzucona.

4. Oferta złożona przez firmę DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa jest ważna.

5. Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 2 złożoną przez firmę DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, gdyż jest to jedyna spośród złożonych oferta ważna, nie podlegająca odrzuceniu.

6. Termin podpisania umowy zgodny z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.). O dokładnej dacie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi telefonicznie wybranego Wykonawcę.

________________________________________________________________________________________
Dodano w dniu 14.08.2015 r.

Informujemy, że w dniu 13.08.2015 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie następującej treści:

„Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013r. poz.907 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ustawą) zwracamy się z uprzejmą prośbą o uzupełnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zw. dalej SIWZ) na ,,Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmie oraz odbiór i unieszkodliwienie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych'' w zakresie warunków udziału w postępowaniu.
W rozdziale 3. opis przedmiotu zamówienia Zamawiający zapisał, iż przedmiotem zamówienia jest również odbiór i unieszkodliwienie zużytych tablic rejestracyjnych. Jako wieloletni producent tablic rejestracyjnych pragniemy poinformować, iż większość urzędów, od których odbierane są tablice wycofane z użytku, żąda w SIWZ-ie aktualnego zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami obejmującego wykonanie zamówienia. Przepisy w tym zakresie uległy zasadniczym zmianom (ustawa z dnia 14 grudnia 20I2 r. o odpadach). Przepisy dotyczące ochrony środowiska i gospodarki odpadami jednoznacznie określają obowiązki nałożone na wszystkie podmioty uczestniczące w wytwarzaniu odpadów. Zezwolenie niezbędne jest również w celu potwierdzenia, czy wykonawca poradzi sobie z należytym wykonaniem przedmiotu zamówienia i tym samym spełni warunki udziału w postępowaniu. Proszę także o informację, czy Zamawiający będzie usatysfakcjonowany, jeżeli zezwolenie będzie obejmowało zbieranie, transport oraz przetwarzanie, przez które rozumie się zniszczenie zużytych tablic rejestracyjnych w sposób uniemożliwiający ich powtórne wykorzystanie ?”



Odpowiedź Zamawiającego:

W odpowiedzi na zapytanie dotyczące postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na „Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych”, Zamawiający pozostawia zapisy Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez zmian.
Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawcy dołączyli do oferty aktualne zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
W myśl ust. 3 Rozdziału 9 SIWZ „Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu”:
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
1. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
2. kopię ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.).
3. wykaz wykonanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
Zgodnie z zapisami ust. 2 pkt 2 Rozdziału 8 SIWZ „Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków”: Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ (oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 44 w związku z art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) oraz jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
Zgodnie z zapisem zawartym w rozdziale 3 SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia” odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.).
Brak żądania przedłożenia stosownego zezwolenia nie zwalnia z obowiązku wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami w/w ustawy.
    Wykonawca składając oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, potwierdza, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.).
W myśl art. 26 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.) Zamawiającemu przysługuje prawo wezwania Wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 niniejszej ustawy. A co za tym idzie stosowanie do art. 24 ust. 2 pkt 3 w/w ustawy Zamawiający wyklucza z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania.



________________________________________________________________________________________

Ogłoszenie o przetargu
na
Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych

Numer ogłoszenia: 206716 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6772410, 6772433, faks 056 6772421.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie oraz odbiór i unieszkodliwianie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami i według wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.).

2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego.

3) Zamawiający zastrzega, że podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1do SIWZ), bez prawa roszczenia ze strony Wykonawcy. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania.

4) Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic były dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne były dostarczane bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.

5) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych każdorazowo w zamówieniu przesłanym Wykonawcy drogą elektroniczną, faksem lub zgłoszonych telefonicznie.

6) Wykonawca będzie dostarczał zamówione tablice w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Chełmnie (pon., śr., czw.: 7:30-15:30, wt.: 7:30-16:30, pt.: 7:30-14:30), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, a wtórniki tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia.

7) Dostarczane tablice winny być opakowane w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi.

8) Każda dostawa potwierdzona zostanie protokołem odbioru ilościowego i jakościowego tablic rejestracyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ).

9) Strony uzgadniają program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych, o jakim mowa w pkt. 3.2. załącznika nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r., poz. 1522, z późn. zm.)., zgodnie z którym przeprowadzany będzie każdorazowy odbiór tablic. Program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych stanowi załącznik nr 2 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ) .

10) Wykonawca udziela Zamawiającemu co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wyprodukowane przez siebie tablice oraz zapewnia, iż w przypadku stwierdzonych wad dokona ich wymiany na nowe i dostarczy bezpłatnie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się dla poszczególnych partii dostarczanych tablic od daty ich odbioru przez Zamawiającego.

11) Wykonawca zobowiązany jest do protokolarnego odbioru (z siedziby Zamawiającego) i złomowania wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych, na własny koszt. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Odbiór i unieszkodliwianie zużytych tablic rejestracyjnych musi się odbywać zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zm.). Odbiór tablic do zniszczenia będzie odbywał się co najmniej raz w miesiącu, w ciągu 7 dni od dnia otrzymania informacji od Zamawiającego.

12) Wykonawcę obciążają wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia (w tym produkcja, załadunek, dostawa, wyładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, odbiór z siedziby Zamawiającego tablic do złomowania, złomowanie i inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia)..

II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
14.70.00.00-8, 30.19.50.00-2, 44.42.34.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:

a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.

b) kopię ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.).

c) wykaz wykonanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat-chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 3, tel.(56)677-24-15 lub pobrać poniżej:


Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (186kB) word

NOWY!   Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - poprawiony (69kB) word

Załącznik 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (33kB) word

Załącznik 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (45kB) word

Załącznik 4 - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (35kB) word

Załącznik 5 - Wykaz dostaw (33kB) word

Załącznik 6 - Wzór umowy (62kB) word


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie (pokój nr 7)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (12 sierpnia 2015, 13:23:27)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (26 sierpnia 2015, 16:09:41)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 712