zamówienie na:

Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu „Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim IV”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.041.2.2012.2013.JG
wartość: poniżej 200.000 EURO
termin składania ofert: 18 września 2013  09:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej.  




Zmiana zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert - rezygnacja Wykonawcy


poprawiony wynik postępowania (101kB) pdf


pobierz wynik postępowania (93kB) pdf

_____________________________________________________________


Chełmno, dnia 11.09.2013 r.
Nr sprawy: ZZP.041.2.2012.2013.JG
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: 56 677-24-10; telefaks: 56 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA DRUGI PRZETARG NIEOGRANICZONY
na :

Zakup obudowy dydaktycznej w ramach projektu
„Atrakcyjne kształcenie zawodowe w powiecie chełmińskim IV”.


1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (194kB) word

Załącznik nr 1 - Opis części zamówienia:
Cześć 1 - Artykuły elektroniczne (120kB) word
Część 4 - Pomoce naukowe (286kB) word
Część 5 - Artykuły AGD (118kB) word
Część 6 - Narzędzia (141kB) word
Część 7 - Artykuły różne (128kB) word

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (61kB) word
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (75kB) word
Załącznik nr 4 - Formularz ofertowy (71kB) word
Załącznik nr 5 - Wzór Umowy (80kB) word
Załącznik nr 6 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (56kB) word

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów w podziale na następujące części:
 część 1. Artykuły elektroniczne,
 część 4. Pomoce naukowe,
 część 5. Artykuły AGD,
 część 6. Narzędzia,
 część 7 artykuły różne.

4. Rodzaje towarów według kodów CPV:
 32000000 – 3 – sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny,
 30213100 – 6 – komputery przenośne,
 39162000 – 5 – pomoce naukowe
 39720000 – 5 – sprzęt gospodarstwa domowego inny niż elektryczny,
 39221110 – 1 – naczynia
 39100000 – 3 – meble,
 16000000 – 5 – maszyny rolnicze,
 44423000 – 1 – artykuły różne.
Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy artykułów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji.

5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Oferta złożona na każdą z części zamówienia musi być kompletna tz. musi zawierać cenę towarów wraz dostawą wszystkich wymienionych w danej części zamówienia towarów zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ oraz montażem (jeżeli montaż jest ujęty w wykazie).

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zamówienia: do 18 października 2013 r., w uzasadnionych przypadkach spowodowanych niezależnymi od stron umowy okolicznościami może nastąpić zmiana terminu realizacji umowy.

8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy,
b. wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy,
c. w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ust 2 pkt. 2d ustawy złożą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia,
b) zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
• jest niezgodna z ustawą;
• jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
• jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
• zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
• została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
• zawiera błędy w obliczeniu ceny;
• Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
• jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
3) W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 26 ust 2 pkt. 2d ustawy Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ.

10. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. Kryteria oceny oferty:
100 % - cena brutto za wykonanie każdej z osobna części zamówienia.

12. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 18.09.2013 r. do godz. 900.

13. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 18.09.2013 r. godz. 915.

14. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

17. Zakup towarów współfinansowany jest przez Unię Europejską, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, działanie 9.2 „Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego”.

18. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia.

19. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.09.2013 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (11 września 2013, 13:16:34)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (3 października 2013, 13:18:19)
Zmieniono: Zmiana zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszych ofert - rezygnacja Wykonawcy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 987