zamówienie na:

WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWYCH, DOTYCZĄCYCH PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1608C GRUBNO – WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC – CEPNO

zamawiający: Powiat Chełmiński
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: PZD.272.7.2013.KŻ
wartość: Poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 3 września 2013  10:00
wynik postępowania: Wynik postępowania zamieszczono poniżej w odrębnym pliku. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 26.09.2013 r. 




                                           Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (47kB) word

 

 

Nr spr.: PZD.272.7.2013.KŻ
 
                                                               POWIAT CHEŁMIŃSKI
                                  ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
          telefon: (056) 677-24-10; telefaks: (056) 677-24-21, e-mail: sekretariat@powiat-chelmno.pl
                                         adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 

                                                  OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
                                                                             na:
"WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO – KOSZTORYSOWYCH, DOTYCZĄCYCH PRZEBUDOWY DROGI POWIATOWEJ NR 1608C  GRUBNO – WIELKIE CZYSTE ORAZ DROGI POWIATOWEJ NR 1625C JELENIEC – CEPNO"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”.
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ” można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie przy ul. Łunawskiej 9, pokój nr 2, telefon (056) 686 48 53. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została udostępniona poniżej: 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamóweinia.doc (205kB) word

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.doc (32kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych usług.doc (33kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Wykaz osób.doc (35kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Formularz Ofertowy.doc (45kB) word

Załącznik nr 5.1 do SIWZ - Planowany zakres przebudowy dróg.doc (66kB) word

Załącznik nr 5.2 do SIWZ - Lokalizacja dróg.pdf (2179kB) pdf

Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy.doc (93kB) word

Załącznik nr 7 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.doc (28kB) word

Załącznik nr 8 do SIWZ - Wzór zobowiązania.doc (47kB) word

Załącznik nr 9 do SIWZ - Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej.doc (31kB) word


3. Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo – kosztorysowych, dotyczących przebudowy drogi powiatowej nr 1608C Grubno – Wielkie Czyste oraz drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno.
1) Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
- usługi inżynieryjne w zakresie projektowania – kod CPV: 71.32.00.00-7,
- usługi sporządzania map – kod CPV: 71.35.40.00-4,
- nadzór nad projektem i dokumentacją – kod CPV: 71.24.80.00-8.
2) Planowane parametry techniczne oraz zakres robót związanych z wykonaniem przebudowy drogi powiatowej nr 1608C Grubno – Wielkie Czyste oraz drogi powiatowej nr 1625C Jeleniec – Cepno  podane są w załączniku nr 5 do SIWZ.
3) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.
a) Sporządzenie mapy do celów projektowych, w postaci analogowej i numerycznej, obejmującej pas terenu o szerokości zgodnej z obowiązującymi przepisami, z naniesionym stanem prawnym na podstawie przeprowadzonych pomiarów.
b) Uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.).
c) Wykonanie projektów budowlano – wykonawczych wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.).
d) Wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanych inwestycji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu.
e) Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ich zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem.
f) Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
g) Opracowanie kosztorysów ofertowych.
h) Opracowanie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389).
i) Przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięć, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
j) Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanych dokumentacji.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
6. Termin wykonania przedmiotu zamówienia.
Ze względu na termin wykonania zamówienia, Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na następujące zadania:
1) Zadanie 1, obejmujące:
a) sporządzenie mapy do celów projektowych, w postaci analogowej i numerycznej, obejmującej pas terenu o szerokości zgodnej z obowiązującymi przepisami, z naniesionym stanem prawnym na podstawie przeprowadzonych pomiarów;
b) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.);
c) wykonanie projektów budowlano – wykonawczych wszystkich branż związanych z realizacją inwestycji, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.);
d) wykonanie projektów przebudowy ewentualnych kolizji planowanych inwestycji z sieciami i urządzeniami naziemnymi i podziemnymi istniejącego uzbrojenia terenu;
e) opracowanie projektów stałej organizacji ruchu i oznakowania wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ich zatwierdzenia przez właściwy organ zarządzający ruchem;
f) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych;
g) opracowanie kosztorysów ofertowych;
h) opracowanie kosztorysów inwestorskich, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389);
i) przygotowanie kompletnych wniosków o wydanie zezwolenia na realizację przedsięwzięć, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.).
Termin wykonania Zadania 1 oraz złożenia kompletnych dokumentacji projektowo – kosztorysowych wraz z wnioskami o wydanie zezwoleń na realizacje przedsięwzięć: do 30 kwietnia 2014 r.
2) Zadanie 2, obejmujące:
a) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót na podstawie wykonanych dokumentacji.
Termin wykonania Zadania 2: nadzór autorski należy prowadzić przez cały okres realizacji robót związanych z przebudową drogi powiatowej nr 1608C oraz przebudową drogi powiatowej nr 1625C bez limitowania ilości wizyt na budowie. O terminie rozpoczęcia realizacji robót Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie dokumentacje projektowo – kosztorysowe, dotyczące inwestycji drogowych, o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 100 tys. PLN brutto każda;
c) Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d) Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje, co najmniej:
-  jedną osobą posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy projektowaniu budowy, przebudowy lub remontu dróg oraz uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;
-  jedną osobą posiadającą, co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe przy sporządzaniu map do celów projektowych, w tym dotyczących przedsięwzięć drogowych oraz uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii.
e) Zamawiający uzna za spełniony warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia wynoszącą, co najmniej 150 tys. PLN;
f) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 lit. a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ;
c) oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt b i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ;
d) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej                  z przedmiotem zamówienia.
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.
7) W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, określonych w niniejszym rozdziale, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.
9) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
10) Dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt 10 stosuje się odpowiednio.
12) Zamawiający określając wymogi dotyczące wymaganych uprawnień, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia i zaświadczenia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
13) Dowodami, o których mowa w pkt 3 lit. a są poświadczenia (w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 3 lit. a, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W nawiązaniu do § 9 ust. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231), w niniejszym postępowaniu Wykonawca w miejsce poświadczeń, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).
14) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór informacji stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, musi być złożona przez każdego z Wykonawców.
9. Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
10. Kryteria oceny ofert:
-    100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
11. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 03.09.2013 r. do godz. 10:00.
12. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności, tj.  powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, niesprzyjające warunki atmosferyczne, przedłużające się procedury administracyjne, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie terenu, konieczność uzyskania dodatkowych decyzji, zezwoleń i uzgodnień, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od Wykonawcy, w trakcie trwania, których lub na skutek których realizacja prac z przyczyn obiektywnych nie będzie możliwa;
W przypadku wystąpienia, którejkolwiek z okoliczności wymienionych powyżej, termin wykonania przedmiotu umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia realizacji przedmiotu umowy w sposób należyty.
2) zmianę istotnych osób uczestniczących w realizacji przedmiotu umowy;
Warunkiem zmiany jest zaproponowanie przez Wykonawcę osób, w zastępstwie wykazanych w ofercie posiadających, co najmniej równoważne uprawnienia, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach.
Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 1 i 2 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia.
Zmian umowy można dokonać tylko w przypadku uzyskania zgody obu stron, przy czym o każdym przypadku wstrzymania prac, który może mieć wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić pisemnie Zamawiającego.
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.08.2013 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (23 sierpnia 2013, 13:02:46)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (27 września 2013, 12:34:28)
Zmieniono: Dodano informację o podpisaniu umowy z Wykonawcą.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1021