zamówienie na:

Adaptacja części pomieszczeń szkolnych ZS nr 1 w Chełmnie na potrzeby Poradni Psychologiczno Pedagogicznej

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZZP.BE5.7013.5.2012/2013.JG
wartość: poniżej 5.000.000 EURO
termin składania ofert: 2 września 2013  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 




_______________________________________________

Chełmno, dnia 14.08.2013 r.
Nr sprawy: ZZP.BE5.7013.5.2012/2013.JG
 
Zamawiający - POWIAT CHEŁMIŃSKI
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: 56 677-24-10; telefaks: 56 677-24-21
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na inwestycję pod nazwą:

„Adaptacja części pomieszczeń szkolnych ZS nr 1 w Chełmnie na potrzeby
Poradni Psychologiczno Pedagogicznej”

 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14.000 euro, lecz nie przekraczającej 5 000 000 euro dla robót budowlanych.
 
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 20, tel.(56)677-24-45.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (162kB) word

Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja techniczna, spakowana do pliku ZIP (część 1) (9272kB) zip
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja techniczna, spakowana do pliku ZIP (część 2) (8591kB) zip
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja techniczna, spakowana do pliku ZIP (część 3) (2724kB) zip


Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (26kB) word
Załącznik nr 3 - Wykaz wykonanych robót (34kB) word
Załącznik nr 4 - Wykaz osób (35kB) word
Załącznik nr 5 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (44kB) word
Załącznik nr 6 - Formularz ofertowy (37kB) word
Załącznik nr 7 - Wzór Umowy (104kB) word
Załącznik nr 8 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (26kB) word
 
3. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części pomieszczeń szkolnych ZS nr 1 w Chełmnie na potrzeby Poradni Psychologiczno Pedagogicznej. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: projekt budowlano-wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót, na bazie których należy opracować kosztorys ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji).
 
4. Rodzaje robót według kodów CPV:
 Kod CPV : 45000000 – 7, roboty budowlane,
 45111000 – 8, roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne,
 45453000 – 7, roboty remontowe renowacyjne,
 45410000 – 4, tynkowanie ,
 45420000 – 7, roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie,
 45432000 – 4, kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian,
 45300000 – 0, roboty instalacyjne w budynkach,
 45311100 – 1, roboty w zakresie okablowania elektrycznego,
 45311200 – 2, roboty w zakresie instalacji elektrycznych,
 45316100 – 6, instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego,
 45314000 – 1, instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych,
 45314320 – 0, instalowanie okablowania komputerowego,
 45316000 – 5, instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych,
 45231300 – 8, roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
 45331100 – 7, instalowanie centralnego ogrzewania,
 45332200 – 5, roboty instalacyjne hydrauliczne,
 45332300 – 6, roboty instalacyjne kanalizacyjne,
 45333000 – 0, roboty instalacyjne gazowe.
 
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.
 
6. Termin wykonania zamówienia: do 15.12.2013 r.
 
7. Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
1) wstrzymania robót przez Zamawiającego,
2) zmian dokumentacji projektowej, dokonanej na wniosek Zamawiającego,
3) opóźnienia Zamawiającego w:
 a) przekazaniu terenu budowy,
 b) przekazywaniu dokumentacji zamiennej,
4) działania siły wyższej,
5) wystąpienie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających wykonywanie robót zewnętrznych (ciągłe opady deszczu lub śniegu, mróz poniżej -5o C),
6) konieczności wykonania zamówień dodatkowych.
 
8. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) spełniają warunki określone w art. 44 w związku z 22 ust. 1 ustawy,
b) wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust.1 ustawy.
c) Posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: zrealizował (zakończył) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uzna wykonanie robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 złotych brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych).
d) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
 Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.:
 - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz posiada uprawnienia do prowadzenia prac konserwatorskich przy zabytkach,
 - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacji elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji elektrycznych,
 - osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót instalacji sanitarnych posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności wod.- kan. , co. i instalacjami gazowymi.
 
 UWAGA: Zamawiający określając wymogi dla ww. osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające jej uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia,
b) zgodnie z art. 89 ust. 1 ustawy Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
• jest niezgodna z ustawą;
• jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3;
• jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
• zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
• została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert;
• zawiera błędy w obliczeniu ceny;
• Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3;
• jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
 
9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania
 warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków.
a) wykaz (co najmniej dwóch) robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia określonego w rozdziale 8 ust. 2 SIWZ, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania - należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w załączniku nr 3 zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o których mowa w rozdz. 8 ust. 4 SIWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do jego wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ;
c) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, specjalności wykonywania i nadzorowania robót wod-kan., c.o. i elektrycznych oraz posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wg załącznika nr 4 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w zakresie art.24 ust.1 i 2 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ;
b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy.
c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
e) w celu przedstawienia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy Wykonawca składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 ze zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ.
 
3) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenia i dokumenty, o których mowa w ust. 1 i 2 niniejszego rozdziału muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
4) Pozostałe oświadczenia i dokumenty jaki należy załączyć do oferty:
a) w przypadku, gdy Wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Przedmiotowe zobowiązanie musi określać, jakie zasoby zostają udostępnione Wykonawcy oraz w jaki sposób nastąpi udostępnienie tych zasobów.
b) Kosztorys ofertowy.
c) Wypełniony załącznik nr 3 do SIWZ (wykaz wykonanych robót).
d) Wypełniony załącznik nr 4 od SIWZ (wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia).
e) Wypełniony załącznik nr 8 do SIWZ (informacja dotycząca grupy kapitałowej).
f) Dowód wniesienia wadium
 
10. Informacja na temat wadium.
Ustalono wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy zł.).
Zasady wnoszenia wadium.
Wadium w wysokości 10.000,00 zł. powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Niewniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje odrzucenie oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: BS Chełmno numer konta: 70 9486 0005 0000 0420 2000 0419 z adnotacją: wadium na wykonanie inwestycji pn. „Adaptacja części pomieszczeń szkolnych ZS nr 1 w Chełmnie na potrzeby Poradni Psychologiczno Pedagogicznej”, nr sprawy: ZZP.BE5.7013.5.2012/2013.JG.
 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt. 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
 
11. Kryteria oceny oferty:
- 100 % - cena brutto.
 
12. Miejsce i termin składania ofert:
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat), do dnia 02.09.2013 r. do godz. 10:00.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, ul. Harcerska 1, sala nr 2, w dniu 02.09.2013 r. godz. 10:15.
 
13. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
 
14. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia dodatkowego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, stanowiącego nie więcej niż 25 %  wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
 
15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
 
16. Zamawiający ubiega się o współfinansowanie inwestycji ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
 
17. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków z PFRON.
 
18. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
 
19. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.08.2013 r.
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (14 sierpnia 2013, 15:00:35)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (1 października 2013, 16:19:31)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 997