zamówienie na:

wykonanie zadania: "MODERNIZACJA DRÓG POWIATOWYCH - PRZEBUDOWA CIĄGU PODWIESK – PAPARZYN I ODCINKA DROGI MALANKOWO - CHRUSTY"

zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg działający w imieniu Powiatu Chełmińskiego
tryb zamówienia: przetarg ograniczony
nr sprawy:
wartość: powyżej 60 tys. euro
termin składania ofert: 12 października 2006
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest realizacja zadania pn.: "Modernizacja dróg powiatowych – przebudowa ciągu Podwiesk – Paparzyn i odcinka drogi Malankowo - Chrusty”, w wyniku którego złożono ofertę w dniu 12.10.2006 r., zamawiający : Powiatowy Zarząd Dróg działający w imieniu Powiatu Chełmińskiego, zawiadamia o wyborze oferty złożonej przez Wykonawcę: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów, Spółka z o.o. 86-100 Świecie, ul. Laskowicka 3. Uzasadnienie wyboru oferty: Wybrana oferta jest jedyną ofertą złożoną w wymaganym terminie składania ofert. Powyższa oferta została złożona przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena brutto za wykonanie całości zamówienia podana w ofercie nie przekracza kwoty jaką zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia. Umowę z Wykonawcą podpisano w dniu 10.11.2006 r.  




  Nr spr.: PZD/11-2/2006


POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
W CHEŁMNIE
działający w imieniu
POWIATU CHEŁMIŃSKIEGO


ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
tel/fax /+56/ 686-48-53; e-mail: pzd@powiat-chelmno.pl
OGŁASZA DRUGI PRZETARG OGRANICZONY
na wykonanie zadania:
"MODERNIZACJA DRÓG POWIATOWYCH - PRZEBUDOWA CIĄGU PODWIESK – PAPARZYN I ODCINKA DROGI MALANKOWO - CHRUSTY"

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony - zgodny z Art. 47 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 styczeń 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2004r., Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja dróg powiatowych – przebudowa ciągu Podwiesk – Paparzyn i odcinka drogi Malankowo- Chrusty”.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) przebudowy drogi powiatowej nr 1617C Lisewo – Działowo na odcinku Malankowo – Chrusty, wg kilometrażu drogi od km 2+543,00 do km 2+843,00 oraz od km 3+663,00 do km 4+571,27;
b) przebudowy drogi powiatowej nr 1610C Podwiesk – Wielkie Łunawy na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+002,13 do km 2+387,91 wraz z przebudową obiektu mostowego zlokalizowanego w ciągu drogi nr 1610C;
c) przebudowy drogi powiatowej nr 1622C Chełmno – Sztynwag na odcinku wg kilometrażu drogi od km 12+289,45 do km 12+977,92;
d) przebudowy drogi powiatowej nr 1611C Wielkie Łunawy – Paparzyn na odcinku wg kilometrażu drogi od km 0+615,00 do km 3+204,70.
Rodzaje robót wg kodów CPV:
45233140-2 Roboty drogowe
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45221111-3 Mosty drogowe
45233222-1 Roboty w zakresie chodników
45233280-5 Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 Instalowanie znaków drogowych
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmujący wykonanie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia ujęty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dostępnych do wglądu w siedzibie Zamawiającego.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert wariantowych
5. Termin wykonania zamówienia : do 15.05.2008 r.
6. Opis warunków udziału w postępowaniu:
W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy : 
   1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 
   2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
   3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
   4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 „Prawa Zamówień Publicznych”.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
Warunek opisany w pkt 1. Zamawiający oceni na podstawie dokumentów wykazanych w pkt. 1) i 2), dostarczonych przez Wykonawców.
Warunek opisany w pkt 2. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat, co najmniej dwa przedsięwzięcia na drogach kategorii nie niższej niż powiatowa o zakresie porównywalnym z zakresem przedmiotu zamówienia.
b) dysponuje minimum dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń – co najmniej jedną w branży drogowej i co najmniej jedną w branży mostowej.
Warunek opisany w pkt 3. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca:
a) posiada zdolność kredytową lub wysokość środków finansowych na rachunku nie niższą niż 1 000 000 zł.
b) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej opiewający na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 1 000 000 zł.
Warunek opisany w pkt 4. Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu po zastosowaniu formuły spełnia / nie spełnia, spełni więcej niż 5 Wykonawców, Zamawiający dokona dodatkowej oceny warunku opisanego w pkt 2. dotyczącego wykonanych przedsięwzięć. Ocena warunku będzie przebiegała następująco:
 - nastąpi porównanie wniosków
 - wniosek z największą ilością przedsięwzięć, o których mowa w warunku opisanym w pkt 2a otrzyma 100 pkt,
 - punktacja za ilość przedsięwzięć w kolejnych wnioskach odbędzie się wg wzoru:
 
            Ilość przedsięwzięć z wniosku ocenianego
Pp = -------------------------------------------------------- x 100 pkt
                   Największa ilość przedsięwzięć


Jeżeli w przypadku zastosowania dodatkowej oceny, kilku Wykonawców zajmie ostatnie, równorzędne miejsce, a liczba Wykonawców spełniających warunki udziału przewyższy 5, Zamawiający spośród nich wybierze tego, u którego łączna wartość przedsięwzięć spełniających warunki będzie najwyższa.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu :
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy są obowiązani przedłożyć:
1) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie;
4) wykaz sprzętu, niezbędnego do wykonania zamówienia, będącego w dyspozycji wykonawcy;
5) wykaz personelu skierowanego do realizacji zadania (dotyczy także podwykonawców), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia (w przypadku osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami należy dołączyć kserokopie tych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego);
6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności;
8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 Prawa Zamówień Publicznych.
Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 1) – 7) mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
7. Wadium nie jest wymagane na podstawie art. 45 „Prawa zamówień publicznych”.
8. Kryteria oceny ofert:
100 % - cena brutto za wykonanie całości zamówienia
9. Liczba Wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5
10. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy składać w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie do dnia 21.09.2006 r. do godz. 9.00.
11. Ogłoszenie zostało przekazane Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych w dniu: 05.09.2006r.
12. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej.
13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.


metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (6 września 2006, 08:14:29)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (10 listopada 2006, 14:49:54)
Zmieniono: dodano informację o podpisaniu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1673