zamówienie na:

DOSTAWĘ TABLIC REJESTRACYJNYCH POJAZDÓW NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMNIE

zamawiający: Starostwo Powiatowe w Chełmnie
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: KT.A.272.1.2013.KL
wartość: poniżej 200.000 EURO
termin składania ofert: 14 sierpnia 2013  10:00
wynik postępowania: Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907), w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego udzielanego w trybie przetargu nieograniczonego na ”Dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie” informujemy, że: 1. Przed otwarciem ofert podana została kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia: 193.270,64 zł brutto. 2. W wyznaczonym terminie wpłynęły 4 oferty: a) Oferta nr 1: „PROTAB” Kowalczuk i Wspólnicy Spółka Jawna, ul. Marii Konopnickiej 11B, 05-230 Kobyłka, cena oferty: 107.157,60 zł brutto, 76 pkt. b) Oferta nr 2: „EUROTAB” Sp. z o.o.., Skarbimierzyce 16, 72-002 Dołuje, cena oferty: 85.305,05 zł brutto, 96 pkt. c) Oferta nr 3: BONDER Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 41, 05-500 Piaseczno, cena oferty: 104.659,47 zł brutto, 78 pkt. d) Oferta nr 4: DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa, cena oferty: 82.238,11 zł brutto, 100 pkt. 3. Wszystkie złożone oferty są ważne. 4. Za najkorzystniejszą uznano ofertę nr 4 złożoną przez firmę DERPOL Sp. z o.o., ul. Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa. W związku z tym, że jedynym kryterium oceny była cena, za najkorzystniejszą ofertę została uznana oferta z najniższą ceną. 5. Termin podpisania umowy zgodny z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907). O dokładnej dacie zawarcia umowy Zamawiający zawiadomi telefonicznie wybranego Wykonawcę. 




Nr sprawy.: KT.A.272.1.2013.KL
 
Zamawiający – STAROSTWO POWIATOWE W CHEŁMNIE
ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 677-24-10; faks: (056) 677-24-21; e-mail: starostwo@powiat-chelmno.pl
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl

OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
NA
„DOSTAWĘ TABLIC REJESTRACYJNYCH POJAZDÓW NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W CHEŁMNIE”

1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą. Postępowanie prowadzone jest w procedurze właściwej dla zamówienia o wartości szacunkowej przekraczającej 14.000 euro, lecz nie przekraczającej 200 000 euro dla dostaw.

2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Starostwa Powiatowego w Chełmnie, ul. Harcerska 1, pokój nr 3, tel.(56) 677-24-15.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (173kB) word
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (70kB) word
Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (30kB) word
Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (45kB) word
Załącznik nr 4 - Informacja dotycząca grupy kapitałowej (32kB) word
Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych dostaw (33kB) word
Załącznik nr 6 - Wzór Umowy (60kB) word

3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Starostwa Powiatowego w Chełmnie.
Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów, wykonanych zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami i według wzorów określonych w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 186, poz. 1322, z późn. zm.).
2) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych z wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012, poz. 585) w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego.
3) Zamawiający zastrzega, że podane ilości tablic są szacunkowe. Ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie. Dostawa nie musi objąć również wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w formularzu ofertowym (załącznik nr 1do SIWZ), bez prawa roszczenia ze strony Wykonawcy. Ilość tablic, która zostanie dostarczona Zamawiającemu uzależniona jest od wielkości zapotrzebowania.
4) Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne oraz wtórniki tablic były dostarczane na koszt i ryzyko Wykonawcy, do siedziby Zamawiającego. Zamawiający wymaga, żeby tablice rejestracyjne były dostarczane bezpośrednio do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
5) Tablice będą dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych każdorazowo w zamówieniu przesłanym Wykonawcy pocztą, faksem lub zgłoszonych telefonicznie.
6) Wykonawca będzie dostarczał zamówione tablice w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Chełmnie (pon., śr., czw.: 7:30-15:30, wt.: 7:30-16:30, pt.: 7:30-14:30), w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia, a wtórniki tablic w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od dnia złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo składania zamówień na wtórniki tablic dwa razy w tygodniu.
7) Dostarczane tablice winny być opakowane w folie w paczkach z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi.
8) Każda dostawa potwierdzona zostanie protokołem odbioru ilościowego i jakościowego tablic rejestracyjnych, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ).
9) Strony uzgadniają program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych, o jakim mowa w pkt. 3.2. załącznika nr 8 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (t.j. z 2007 r. Dz. U. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), zgodnie z którym przeprowadzany będzie każdorazowy odbiór tablic. Program i zakres badań niepełnych tablic rejestracyjnych stanowi załącznik nr 2 do umowy (załącznika nr 6 do SIWZ) .
10) Wykonawca udziela Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wyprodukowane przez siebie tablice oraz zapewnia, iż w przypadku stwierdzonych wad dokona ich wymiany na nowe i dostarczy bezpłatnie w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania reklamacji.
Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się dla poszczególnych partii dostarczanych tablic od daty ich odbioru przez Zamawiającego.

Nomenklatura według kodów CPV:
CPV:
14700000-8 - Metale zwykłe
30195000-2 - Tablice
44423400-5 - Znaki i podobne elementy

4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

5. Termin wykonania zamówienia: Dwa lata od dnia podpisania umowy, z mocą obowiązującą od dnia 23 września 2013 r.

6. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w rozdziale 9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ponadto wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia będą podlegali Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy;
2) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy oraz certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
3) Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ oraz jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostawy tablic rejestracyjnych
4) Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.
5) Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ.

7. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonym przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
b) kopię ważnego certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.).
c) wykaz wykonanych dostaw tablic rejestracyjnych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 2 dostaw tablic rejestracyjnych, wraz z referencjami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ;
4) Wymagane dokumenty, o których mowa w ust. 2 i 3 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, na każdej stronie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów na zasobach, których Wykonawca polega, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
5) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 2 i pkt 3 ppkt a i b niniejszego rozdziału muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i pkt 3 pkt c niniejszego ustępu mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.
7) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
8) Dokument, o którym mowa w pkt. 7 ppkt. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt. 7 ppkt. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
9) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapis pkt. 8 stosuje się odpowiednio.
10) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór informacji stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, musi być złożona przez każdego z Wykonawców.

UWAGA:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.2013.231).

UWAGA:
W czasie trwania umowy Wykonawca nie może zostać wykreślony z rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2012 r., poz. 1137, z późn. zm.), prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, pod rygorem rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

8. Informacja na temat wadium.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.

9. Kryteria oceny oferty:- 100 % - cena brutto.

10. Miejsce i termin składania ofert:
1) Składanie ofert.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, w siedzibie Zamawiającego wskazanej w rozdziale 1 niniejszej SIWZ, w sekretariacie (pokój nr 7).
Termin składania ofert upływa w dniu 14.08.2013 r. o godz. 1000.
Oferty otrzymane przez Zamawiającego po podanym terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcom.
2) Otwarcie ofert.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.08.2013 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego (sala nr 2).
W otwarciu ofert mogą brać udział przedstawiciele Wykonawców.

11. Termin związania ofertą wynosi 30 dni.

12. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

13. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

14. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 i 7 ustawy.

15. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.08.2013 r. pod numerem 315612 - 2013.

UWAGA:
W Biuletynie Zamówień Publicznych o
myłkowo zamieszczona została informacja o wszczęciu niniejszego postępowania z błędnie wypełnionymi danymi Zamawiającego.
Zamawiającym w niniejszym postępowaniu jest Starostwo Powiatowe w Chełmnie.


16. Niniejsze ogłoszenie wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej w dniu 06.08.2013 r.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (6 sierpnia 2013, 10:42:20)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (16 sierpnia 2013, 12:57:45)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1004