zamówienie na:

Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i ziemniaków.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmni
tryb zamówienia: Przetarg Nieograniczony
nr sprawy: 38/2012
wartość: PONIŻEJ 200000 EURO
termin składania ofert: 26 listopada 2012  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_warzywa_owoce_30_11_2012.pdf 




Nr postępowania 38/2012
Chełmno, dnia 13.11.2012 r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1)Nazwa i adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2)Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa warzyw, owoców i ziemniaków do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
-dostawy
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa warzyw, owoców i ziemniaków do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Chełmnie z podziałem na 6 pakietów tj.:
Pakiet nr 1 - Ziemniaki obierane,
Pakiet nr 2 – Warzywa,
Pakiet nr 3 – Warzywa kiszone,
pakiet nr 4 – Owoce,
Pakiet nr 5 – Warzywa mrożone,
Pakiet nr 6 – Owoce mrożone.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
-NIE
Zespół Opieki Zdrowotnej
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
Tel. 0 56 677 26 07
NIP: 875-13-50-414
REGON: 000310025
e-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
www.zoz.chelmno.pl
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
03 00 00 00 – 1
03 20 00 00 – 3
15 33 00 00 – 0
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
-TAK, liczba części 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
-NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
- wymagany termin wykonania zamówienia – 12 miesięcy od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) Zaliczki:
Czy przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
-NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w/w zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty – Rozdział II pkt 1.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w/w zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty – Rozdział II pkt 1.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w/w zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty – Rozdział II pkt 1.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w/w zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty – Rozdział II pkt 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w/w zakresie.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie dołączone do oferty – Rozdział II pkt 1.
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) w zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
Zamawiający nie wymaga w tym zakresie innych oświadczeń bądź dokumentów oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu  składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM:
INNE DOKUMENTY
-oświadczenie, że oferowana żywność, będąca przedmiotem zamówienia, odpowiada warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami lub równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP systemu HACCP potwierdzające, że zaoferowane produkty spełniają wszystkie wymagane przez Zamawiającego parametry.
III.6) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
-NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
-przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
- NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
-NIE
IV.3) Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy:
TAK.
A /w trakcie obowiązywania umowy zmiana cen może nastąpić w zakresie obniżenia cen jednostkowych poszczególnego przedmiotu zamówienia, bez obniżenia jego jakości. Obniżenie cen jednostkowych przez Wykonawcę nie wymaga formy aneksu do umowy.
B/ w przypadku zmiany stawek VAT , przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany te następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów.
IV.4) Informacje administracyjne:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
ul. Plac Rydygiera 1
86-200 Chełmno
IV.4.2) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 26.11.2012 r. do godziny 11:00 w Sekretariacie ZOZ w Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno
IV.4.3) Termin związania ofertą:
-okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 242299 w dniu 16.11.2012 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 16.11.2012 r.
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 16.11.2012 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 16.11.2012 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=461&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (16 listopada 2012, 14:36:10)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (30 listopada 2012, 09:06:58)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 657