zamówienie na:

DOSTAWA SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013

zamawiający: Powiatowy Zarząd Dróg
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: PZD.3221.8.2012.KŻ
wartość: poniżej 200 000 euro
termin składania ofert: 26 października 2012  10:00
wynik postępowania: W związku z przeprowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (nr sprawy: PZD.3221.8.2012.KŻ), którego przedmiotem jest dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2012/2013, w wyniku, którego złożono oferty w dniu 26.10.2012 r., Powiatowy Zarząd Dróg w Chełmnie zawiadamia o wyborze oferty nr 1, złożonej przez Wykonawcę:SALINEX Sp. z o.o., 88-100 Inowrocław, ul. Piotra Bartoszcze 25. Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta nr 1 jest ofertą zawierającą najniższą cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia, została złożona w wymaganym terminie składania ofert, przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i nie podlega odrzuceniu. Cena jest jedynym kryterium oceny ofert. Cena (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia, podana w ofercie nie przekracza kwoty, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego realizację. Pozostali Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu: Oferta nr 2: Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „FRANPOL”, 88-190 Barcin, Barcin Wieś 87, Oferta nr 3: Solvadis Polska Sp. z o.o., 50-020 Wrocław, ul. Piłsudskiego 74, Oferta nr 4: Kopalnia Soli „KŁODAWA” S.A., 62-650 Kłodawa, Al. 1000-lecia 2, Oferta nr 5: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., 86-100 Świecie, ul. Ciepła 4. Streszczenie oceny i porównanie złożonych ofert: Oferta nr 1 - liczba pkt w kryterium cena - 100,00 pkt; Oferta nr 2 - liczba pkt w kryterium cena - 81,75 pkt; Oferta nr 3 - liczba pkt w kryterium cena - 63,24 pkt; Oferta nr 4 - liczba pkt w kryterium cena - 74,39 pkt; Oferta nr 5 - liczba pkt w kryterium cena - 79,63 pkt. Cena była jedynym kryterium oceny ofert. Umowę z wykonawcą podpisano w dniu 15.11.2012 r. 




Nr spr.: PZD.3221.8.2012.KŻ
 
 
POWIATOWY ZARZĄD DRÓG
ul. Łunawska 9, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko - pomorskie
telefon: (056) 686-48-53; telefaks: (056) 686-48-53; e-mail:pzd@powiat-chelmno.pl
adres strony internetowej: www.powiat-chelmno.pl
 
OGŁASZA PRZETARG NIEOGRANICZONY
na:
"DOSTAWĘ SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2012/2013"
 
1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - zgodny z art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą.
2.  Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej SIWZ można odebrać lub zamówić w siedzibie Powiatowego Zarządu Dróg w Chełmnie, ul. Łunawska 9, pokój nr 2, tel.(056)6864853.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (157kB) word

Wyjaśnienia treści SIWZ (393kB) pdf

Załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (30kB) word

Załącznik nr 2 do SIWZ - Wykaz wykonanych lub wykonywanych dostaw (33kB) word

Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz Ofertowy (41kB) word

Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy (59kB) word

Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (27kB) word

Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór zobowiązania (31kB) word


3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu chełmińskiego w sezonie zimowym 2012/2013.
1) Przewidywana wielkość zamówienia - 250 ton.
2) Dostawa soli drogowej do siedziby Zamawiającego, odbywać się będzie partiami w ilościach określonych przez Zamawiającego, nie mniejszych niż ok. 25 ton.
3) Rzeczywista ilość zamówionej soli drogowej uzależniona będzie od faktycznego zapotrzebowania i panujących warunków atmosferycznych.
4) Oferowana sól drogowa powinna spełniać wymagania określone przez Polskie Normy oraz posiadać odpowiednie aktualne atesty, badania i opinie techniczne, stwierdzające jej przydatność do zwalczania śliskości zimowej na drogach.
4. Nomenklatura według kodów CPV:
-   CPV: 34.92.71.00-2 – sól drogowa,
-   CPV:60.10.00.00-9 – usługi w zakresie transportu drogowego.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia z wolnej ręki, stanowiącego nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.
7. Termin wykonania zamówienia.
1) Termin realizacji przewidywanej wielkości zamówienia – do 15 kwietnia 2013 r.
2) Termin dostawy poszczególnych partii – w ciągu 3 dni od daty otrzymania zawiadomienia o potrzebie dostarczenia soli drogowej.
8.  Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia;
b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
c)  sytuacji ekonomicznej i finansowej,
oraz, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 ustawy.
2)  Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)   ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń przez zastosowanie formuły spełnia / nie spełnia;
b)   Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat, co najmniej dwie dostawy, polegające na dostawie soli drogowej do zimowego utrzymania dróg o wartości nie mniejszej niż  30 tys. PLN brutto każda;
c)  Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
d)  Zamawiający uzna warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, niezbędnej do wykonania zamówienia za spełniony, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę, zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ;
e) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, warunki opisane w pkt 1 litera a, b i c mogą być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców.
9. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć:
a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
d) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy obowiązany jest on przedłożyć:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
4)  Wymagane dokumenty, o których mowa w pkt 2 i 3 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5)  W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt 2 muszą być złożone przez każdego z Wykonawców.
6) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt 1 i 3 mogą być złożone łącznie przez wszystkich Wykonawców.
7)  W przypadku złożenia przez Wykonawcę dokumentów, zawierających kwoty wyrażone w walutach innych niż PLN, sprawdzenie spełniania warunków nastąpi poprzez przeliczenie tej waluty na PLN według kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
8) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
9)  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju,  w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.
10) Dokumenty, o których mowa w pkt 9 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, natomiast dokument, o którym mowa w pkt 9 lit. b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
11)  Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9, zastępuje sie je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis    pkt 10 stosuje się odpowiednio.
10.  Informacja na temat wadium.
Wniesienie wadium nie jest wymagane, zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy.
11.  Kryteria oceny oferty:
-       100 % - cena brutto za wykonanie zamówienia.
12.  Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 26.10.2012 r. do godz. 10:00.
13.  Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
14.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących, istotnych zmian postanowień zawartej umowy:
1) zmianę wynagrodzenia, w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT), wzrostu cen wynikających ze zmiany innych niż podatkowe przepisy prawa, jeżeli w wyniku wprowadzenia tych zmian, wykonanie umowy groziłoby Wykonawcy rażącą stratą, a zmiany tej nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
Warunkiem zmiany jest zaistnienie powyższych okoliczności, udokumentowane przez Wykonawcę. Zamawiający upoważniony jest do żądania od Wykonawcy stosownych do okoliczności dokumentów.
2) Warunkiem dokonania zmian, o których mowa powyżej jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę, zawierającego opis propozycji zmiany wraz z uzasadnieniem oraz niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi konieczność jej wprowadzenia.
3) Zmian umowy można dokonać tylko w przypadku uzyskania zgody obu stron.
15. Ogłoszenie nie dotyczy zawarcia umowy ramowej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
16. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
17. Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.10.2012 r.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

metryczka


Opublikował: Krzysztof Żukowski (18 października 2012, 14:56:19)

Ostatnia zmiana: Krzysztof Żukowski (15 listopada 2012, 14:01:22)
Zmieniono: Dodano informacje o podpisaniu umowy.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1058