zamówienie na:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: OR.G.272.3.2012.DB
wartość: poniżej 200.000 EURO
termin składania ofert: 30 października 2012  10:00
wynik postępowania: Ze względu na dużą ilość informacji, wynik postępowania dostępny jest jako plik do pobrania poniżej. 




pobierz wynik postępowania (63kB) pdf


________________________________________________


Informujemy, że w dniu 25.10.2012 r. do Zamawiającego wpłynęło pytanie następującej treści:

Pytanie:
„Proszę o wyjaśnienie, o jakich dokumentach jest mowa w punkcie 6.2.2. SIWZ (część pogrubiona):
6.2.2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie tym Wykonawca musi wykazać, że dysponuje doświadczeniem polegającym na wykonaniu co najmniej jednej dostawy obejmującą swoim zakresem dostawę energii elektrycznej. Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie energii elektrycznej o wolumenie przekraczającym 500 MWh.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
Dotyczy załącznika nr 4.
Proszę o jasne określenie jakich dokumentów Państwo wymagają."

Odpowiedź:
Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw uznane będą referencje wystawione przez Zamawiającego, któremu Wykonawca dostarczał energię elektryczną (ujętego w załączniku nr 4 do SIWZ), potwierdzające wielkość dostawy oraz stwierdzające, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.



________________________________________________


Nr spr.:OR.G.272.3.2012.DB


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


  1. Nazwa i adres:

Powiat Chełmiński

ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno,

tel. (56) 677-24-10, fax. (56) 677-24-21

www: www.powiat-chelmno.pl

e-mail: starostwo@powiat-chelmno.pl


  1. Rodzaj zamawiającego:

Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

  1. Określenie przedmiotu zamówienia

    1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego

    1. Rodzaj zamówienia:

Dostawy.

    1. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów jednostek organizacyjnych Powiatu Chełmińskiego.

Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zakup będzie się odbywał na podstawie odrębnej umowy sprzedażowej z Wykonawcą.

Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z ENERGA-OPERATOR SA.

    1. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

Nie.

    1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09310000-5 - (Elektryczność)

    1. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

Nie.

    1. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

Nie.


  1. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

Termin realizacji zamówienia: od dnia 01 stycznia 2013 roku do dnia 31 grudnia 2013 roku.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


  1. Wadium:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wnoszenia wadium.


  1. Zaliczki:

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie


  1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

    1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:

Celem spełnienia warunków zawartych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż będzie dysponował:

  • koncesją z art. 32 ustawy Prawo energetyczne,

    1. Wiedza i doświadczenie:

Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje:

  • doświadczeniem polegającym na wykonaniu bądź wykonywaniu w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej dostawy obejmującą swoim zakresem dostawę energii elektrycznej. Zamawiający uzna, że warunek będzie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej jednej dostawy polegającej na dostawie energii elektrycznej o wolumenie przekraczającym 500 MWh.

    1. Potencjał techniczny:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy,

    1. Osoby zdolne do wykonania zamówienia:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy,

    1. Sytuacja ekonomiczna i finansowa:

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 Ustawy,


Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie treści złożonych oświadczeń i dokumentów.


  1. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy:

    1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • koncesję, zezwolenie lub licencję,

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

    1. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia,

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. (W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),

  • aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,

  • oświadczenie o posiadaniu podpisanej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego generalnej umowy dystrybucyjnej na okres realizacji zamówienia.

    1. Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      1. dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  1. Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom

brak.


  1. INNE DOKUMENTY

brak.


  1. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:

nie


SEKCJA IV: PROCEDURA


  1. Tryb udzielenia zamówienia:

    1. Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


  1. Kryteria oceny ofert:

    1. Kryteria oceny ofert:

  • najniższa cena – 100%,

    1. Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:

Nie.


  1. Zmiana umowy:

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

nie


  1. Informacje administracyjne

    1. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

bip.powiat-chelmno.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, 86-200 Chełmno, ul. Harcerska 1, pokój nr 7 (sekretariat) lub pobrać poniżej:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (111kB) plik

Załącznik nr 1 - Wzór oferty (42kB) word

Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (24kB) word

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (24kB) word

Załącznik nr 4 - Wykaz wykonanych dostaw (35kB) word

Załącznik nr 5 - Oświadczenie innego podmiotu (27kB) word

Załącznik nr 6 - Podwykonawcy (30kB) word

Załącznik nr 7 - Oświadczenie o posiadaniu umowy (26kB) word

Załącznik nr 8 - Wykaz punktów poboru energii (35kB) plik

Załącznik nr 9 - Wzór umowy (105kB) plik


    1. Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 30 października 2012 roku, do godz. 10:00 w pokój nr 7(sekretariat)

    1. Termin związania ofertą: okres w dniach:

30 dni.

    1. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie.


Zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 18.10.2012 r. pod numerem 405348-2012.

Wywieszono na tablicy ogłoszeń oraz stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie BZP.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (18 października 2012, 11:46:22)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (30 października 2012, 14:12:43)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1172