zamówienie na:

Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, Bloku Operacyjnego.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 35/2011
wartość: Powyżej 193 000 EURO
termin składania ofert: 7 października 2011  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/wybor_najkorzystniejszej_oferty_sprzet_medyczny_20_10_2011.pdf 




Chełmno, dnia 18.08.2011 r.
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nr 35/2011
 Dostawy
 
 
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Oficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres Pocztowy: ul. Plac Rydygiera 1
Miejscowość: Chełmno
Kod pocztowy: 86-200 Chełmno
województwo : kujawsko - pomorskie , POLSKA/POLAND
Punkt kontaktowy:
Osoba do kontaktów: Ewa Kwiatkowska
Tel.: +48566772607
E-mail: sekretariat@zoz.chelmno.pl
Faks: +48566772710
Adresy internetowe:
Ogólny adres zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: inny:
Oficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres Pocztowy: ul. Plac Rydygiera 1
Miejscowość: Chełmno
Kod pocztowy: 86-200 Chełmno
województwo : kujawsko - pomorskie , POLSKA/POLAND
Punkt kontaktowy:
Osoba do kontaktów: Grażyna Marcinkowska
Tel.: +48566772609
E-mail: przetargi@zoz.chelmno.pl
Faks: +48566772609
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla instytucji zamawiającej.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: SP ZOZ
Podmiot prawa publicznego.
Zdrowie.
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
„Zakup sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego
ZOZ w Chełmnie w ramach realizacji projektu Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie
chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie dofinansowanego ze środków
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego”.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia
usług:
Dostawy.
Kupno
Główne miejsce realizacji dostawy: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, ul. Pl. Rydygiera 1, 86-200
Chełmno.
Kod NUTS: PL 61
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Bloku Operacyjnego do Zespołu Opieki Zdrowotnej Chełmnie z możliwością składania ofert do: jednej lub więcej części tj:
Część I: wielofunkcyjne urządzenie do ciągłych terapii nerkozastępczych - 1 sztuka
Część II: ssaki - 2 sztuki
Część III: pompa do przetaczania płynów infuzyjnych z funkcją ogrzewania – 1 sztuka
Część IV: pompa wraz z zestawem do przetoczeń i podgrzewania płynów – 1 sztuka
Część V: defibrylatory – 2 sztuki
Część VI: system monitorowania (centrala monitorująca 1 sztuka z 4 monitorami)
Część VII: aparaty do znieczulania ogólnego z respiratorami anestetycznymi – 3 sztuki
Część VIII: łóżka szpitalne z wagą - 4 sztuki
Część IX: diatermia - 1 sztuka
Część X: diatermia z systemem zamykania naczyń - 1 sztuka
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ – specyfikacja
techniczna. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego wypełnienia wszystkich rubryk formularza ofertowego zgodnie ze składaną ofertą.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
33 000 000 – 0, 33 100 000 – 1, 33 190 000 – 8.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
II.1.8) Podział na części: Tak.
Jeżeli tak, oferty należy składać w odniesieniu do: jednej lub więcej części
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie
przetargu nieograniczonego, na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia powyżej kwoty 193 000 Euro. Zamawiający podzielił zamówienie na 10 części, których opis oraz wielkość (szt) przedstawił poniżej w treści ogłoszenia o zamówieniu.
II.2.2) Opcje: Nie
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Dokładnie (od udzielenia zamówienia)
w dniach, okres: 30
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na jedną lub więcej części
zamówienia, obowiązany jest wnieść wadium sumując poszczególne wartości części. Łączna kwota wadium jest sumą kwot za poszczególne części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę.
W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na poszczególne części w następujących wysokościach:
Część I: wielofunkcyjne urządzenie do ciągłych terapii nerkozastępczych – 650,00 PLN
Część II: ssaki – 108,00 PLN
Część III: pompa do przetaczania płynów infuzyjnych z funkcją ogrzewania – 50,00 PLN
Część IV: pompa wraz z zestawem do przetoczeń i podgrzewania płynów – 50,00 PLN
Część V: defibrylatory – 522,00 PLN
Część VI: system monitorowania (centrala monitorująca 1 sztuka z 4 monitorami) – 1 465,00 PLN
Część VII: aparaty do znieczulania ogólnego z respiratorami anestetycznymi – 2 952,00 PLN
Część VIII: łóżka szpitalne z wagą – 870,00 PLN
Część IX: diatermia – 279,00 PLN
Część X: diatermia z systemem zamykania naczyń – 493,00 PLN
Wadium może być wnoszone w zależności od uznania wykonawców w:
a) pieniądzu; wpłacone na konto Zespołu Opieki Zdrowotnej w Banku Spółdzielczym w Chełmnie – nr
konta: 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu/wpłaty. Na poleceniu przelewu /wpłaty należy wpisać:
„Wadium – przetarg nr 35/2011 na dostawę urządzeń medycznych do części nr …...”,
Dokumenty, o których mowa powyżej muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
Wadium wniesione w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej musi zawierać klauzule gwarantujące bezwarunkową wypłatę na rzecz Zamawiającego w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku
bankowym Zamawiającego.
Zwrot wadium:
1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.
1a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem
terminu składania ofert.
3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawce, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
4. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawce.
4a. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o
którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba e udowodni, e wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Dostawa dofinansowana ze środków UE w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie” współfinansowanego z EFRR w ramach RPO WK-P.
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta ta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2009 r. Nr 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
Wymagany termin kompleksowego wykonania zamówienia – dostawy, montażu łącznie z przekazaniem do
eksploatacji, przeszkoleniu personelu i podpisaniem protokołu odbioru końcowego: 30.11.2011 r.
Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub inny podmiot, jeżeli Wykonawca wykaże spełnienie warunków udziału korzystając z
zasobów innych podmiotów.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu
wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
1. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
1.1.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
a)
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
b)
posiadania wiedzy i doświadczenia;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca przedstawi Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch
dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegającej na dostawie urządzeń medycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 50% szacunkowej wartości zamówienia lub części zamówienia, na którą składa ofertę.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
c)
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
d)
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w załączniku nr 4 do SIWZ – „Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby”.
1.2.
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
1.3.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt 1.1 a)-d) winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
Warunek określony w pkt 1.2. powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
1.4.
Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie
nie złożą wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożą pełnomocnictw, albo którzy złożyli dokumenty zawierające błędy lub złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
1.5.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta ta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli zostanie wybrana jako najkorzystniejsza oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy będą zobowiązani do przedstawienia Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę przed zawarciem umowy o zamówienie publiczne, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań umownych.
1.6.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w § 1 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Z 2009 r. Nr 226 poz. 1817), kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MUSZĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2.1.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – Rozdział II pkt 1 (oryginał),
2) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw
lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnieniu każdego z warunków, o którym mowa w art. 22 ust. 1 składa co
najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie.
2.2.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Rozdział II pkt 2 (oryginał);
2. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
3. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
4. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z
wykonawców oddzielnie.
Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty
dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt 2.2.
2.3.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2.2:
1) pkt 2, 3, 4 – składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządy zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących
przedłożonego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polskim, poświadczonym przez Wykonawcę.
2.4.
Informacja o dokumentach potwierdzających, że oferowane dostawy odpowiadają określonym
wymaganiom:
- próbki, opisy lub fotografie tj.:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty katalogów, zdjęć lub innych dokumentów opisujących przedmiot zamówienia w języku polskim, które potwierdzą wymagane parametry techniczne opisane w załączniku nr 2 do SIWZ,
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.:
Zamawiający wymaga dołączenia do oferty dokumenty dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010. nr 107, poz.
679).
3. PODSTAWY DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
3.1.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) wykonawców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona orzeczeniem sądu, które uprawomocniło się w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania;
1a) wykonawców, z którymi dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia
publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem
sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za
przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a
także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie
skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa
skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary.
3.2.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji;
2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu.
4. ODRZUCENIE OFERTY.
4.1.
Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:
a) jest niezgodna z ustawą,
b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3,
c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej
konkurencji,
d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
lub nie zaproszonego do składania ofert,
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3,
h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły:
spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy
dokumenty te potwierdzają wymogi spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków w udziału w
postępowaniu.
Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.
Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana zostaje za odrzuconą.
5. PODWYKONAWSTWO
5.1
Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w formularzu ofertowym część zamówienia,
którą zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia).
5.2.
Wykonawca zobowiązany jest na żądanie Zamawiającego udzielić mu informacji dotyczących podwykonawców.
5.3.
W przypadku braku wskazania podwykonawców Zamawiający uzna, że całość zamówienia zrealizowana
zostanie przez Wykonawcę.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego
lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa
nakładają obowiązek ich posiadania;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie
dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku
w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
1) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia.
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu, stanowiące Rozdział II pkt 1 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
2) posiadania wiedzy i doświadczenia;
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca przedstawi Wykonawca wykaże wykonanie co najmniej dwóch
dostaw odpowiadającym swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, tj. polegającej na dostawie urządzeń medycznych, każda o wartości nie mniejszej niż 50% szacunkowej wartości zamówienia lub części zamówienia, na którą składa ofertę.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń.
Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w załączniku nr 4 do SIWZ – „Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby”.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone: NIE
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: NIE
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych
za wykonanie usługi: NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury: Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
Nie dotyczy
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu: Nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia: Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: 35/2011.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia: Nie
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów: 06.10.2011 r., godz. 14:00.
Dokumenty odpłatne: NIE
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
07.10.2011 r. , godzina: 11:00

IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
Nie dotyczy
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 07.10.2011 r., godzina: 11:30
Miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie, ul. Plac Rydygiera 1, Chełmno
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: NIE
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ: Nie
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW
WSPÓLNOTOWYCH: Tak.
Odniesienie do projektów i/lub programów:
w ramach projektu ,,Poprawa jakości świadczonych usług medycznych w powiecie chełmińskim poprzez
modernizację oraz doposażenie SP ZOZ w Chełmnie” dofinansowanego ze środków RPO WK-P”.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE: Nie dotyczy
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa, POLSKA/POLAND. E-mail odwolania@
uzp.gov.pl .
VI.4.2) Składanie odwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 15 dni - jeżeli
zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) w terminie 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego
wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo w terminie 10 dni – jeżeli
zostały przesłane w inny sposób - w przypadku gdy wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie
przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi
się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia
specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest równa
lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8;
2) 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych
warunków zamówienia na stronie internetowej - jeżeli wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty
określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu
należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego
wniesienia;
2) w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na
podstawie art. 11 ust. 8 - w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej
staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
4. Jeżeli zamawiający nie opublikował ogłoszenia o zamiarze zawarcia umowy lub mimo takiego obowiązku
nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej lub nie zaprosił wykonawcy do
złożenia oferty w ramach dynamicznego systemu zakupów lub umowy ramowej, odwołanie wnosi się nie
później niż w terminie:
1) 15 dni od dnia zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych albo 30 dni od dnia publikacji w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, a w przypadku udzielenia
zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę - ogłoszenia
o udzieleniu zamówienia z uzasadnieniem;
2) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
12
b) opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie
Zawiera uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej
ręki;
3) 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający:
a) nie zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o udzieleniu zamówienia; albo
b) zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o udzieleniu zamówienia, które nie zawiera
uzasadnienia udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo
zapytania o cenę.
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
Urząd Zamówień Publicznych
ul. Postępu 17A 02-676 Warszawa POLSKA E-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel. +48 224587801 Internet:
http://uzp.gov.pl Faks +48 224587800
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
Część nr I
Nazwa: wielofunkcyjne urządzenie do ciągłych terapii nerkozastępczych
1) Krótki opis: wielofunkcyjne urządzenie do ciągłych terapii nerkozastępczych - 1 sztuka
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr II
Nazwa: ssaki
1) Krótki opis: ssaki - 2 sztuki
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr III
Nazwa: pompa do przetaczania płynów infuzyjnych z funkcją ogrzewania
1) Krótki opis: pompa do przetaczania płynów infuzyjnych z funkcją ogrzewania – 1 sztuka
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
13
Część nr IV
Nazwa: pompa wraz z zestawem do przetoczeń i podgrzewania płynów
1) Krótki opis: pompa wraz z zestawem do przetoczeń i podgrzewania płynów – 1 sztuka
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr V
Nazwa: defibrylatory
1) Krótki opis: defibrylatory – 2 sztuki
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr VI
Nazwa: system monitorowania
1) Krótki opis: system monitorowania (centrala monitorująca 1 sztuka z 4 monitorami)
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr VII
Nazwa: aparaty do znieczulania ogólnego z respiratorami anestetycznymi
1) Krótki opis: aparaty do znieczulania ogólnego z respiratorami anestetycznymi – 3 sztuki
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr VIII
Nazwa: łóżka szpitalne z wagą
1) Krótki opis: łóżka szpitalne z wagą - 4 sztuki
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
14
Część nr IX
Nazwa: diatermia
1) Krótki opis: diatermia - 1 sztuka
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
Część nr X
Nazwa: diatermia z systemem zamykania naczyń
1) Krótki opis: diatermia z systemem zamykania naczyń - 1 sztuka
2) Wspólny słownik zamówień (CPV):
33 000 000 – 0
33 100 000 – 1
33 190 000 – 8
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
1. Urząd Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich – Nr 2011/S 162-267548 w dniu 19.08.2011r.
2. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 258824-2011 w dniu 25.08.2011 r.
3. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 25.08.2011 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 25.08.2011 r.
5. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 25.08.2011 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=367&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (25 sierpnia 2011, 11:55:27)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (20 października 2011, 14:31:56)
Zmieniono: Wybór najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 752