zamówienie na:

udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1622 C Chełmno-Sztynwag, etap 2”

zamawiający: POWIAT CHEŁMIŃSKI
tryb zamówienia: przetarg nieograniczony
nr sprawy: FN.B.272.1.2011.JS
wartość: poniżej 193 tys. EURO
termin składania ofert: 5 sierpnia 2011  10:00
wynik postępowania: Działając na podstawie 92 ust.1 pkt.1 ustawy prawo zamówień publicznych, zawiadamia się, że w postępowaniu na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn „Przebudowa drogi powiatowej nr 1622 C Chełmno - Sztynwag, etap II” została wybrana niżej wymieniona oferta; Oferta oznaczona nr 1, złożona przez Bank Millennium SA w Warszawie, ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa. Liczba uzyskanych punktów: 100. Zestawienie punktacji przyznanej poszczególnym oferentom: oferta nr 1: Bank Millennium SA w Warszawie, ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa, 100,00 pkt, oferta nr 2: Bank Gospodarstwa Krajowego w Warszawie Oddział w Toruniu, Chełmińska 28, 87-100 Toruń, 97,00 pkt, oferta nr 3: Bank Spółdzielczy w Chełmnie, ul. Dworcowa 5, 86-200 Chełmno, 69,00 pkt. Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wszystkie wymagania zamawiającego określone w treści SIWZ. Oferta zgodnie kryterium oceny ofert uzyskała najkorzystniejszy bilans ceny (najwyższą ilość punktów)  




Treść zapytań i odpowiedzi - część 1 (24kB) pdf
Dodatkowe dokumenty: zestawienie zadłużenia, sprawozdanie Rb-UZ (270kB) pdf

Treść zapytań i odpowiedzi - część 2 (22kB) pdf

Treść zapytań i odpowiedzi - część 3 (22kB) pdf

Treść zapytań i odpowiedzi - część 4 (21kB) pdf

Treść zapytań i odpowiedzi - część 5 (24kB) pdf
Dodatkowe dokumenty: opinia RIO o sprawozdaniu rocznym z wykonania budżetu (221kB) pdf

Dodatkowe dokumenty: wykaz instytucji powiązanych kapitałowo, struktura dochodów (116kB) pdf

Poprawiony załącznik nr 2 i 3 do specyfikacji (47kB) word


_____________________________________________________________________

Nr sprawy: FN.B.272.1.2011.JS

Zamawiający – Powiat Chełmiński
Ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie usługi:
udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa drogi powiatowej nr 1622 C Chełmno-Sztynwag, etap 2”

Tryb udzielenia zamówienia : przetarg nieograniczony – zgodny z art.39 ustawy prawo zamówień  publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r., Nr 113 poz. 759 z późn. zm), zwanej dalej ustawą.

Numer ogłoszenia 215508-2011, Data zamieszczenia ogłoszenia 25.07.2011 r.
Ogłoszenie o zamówieniu: usługi
Zamieszczanie ogłoszenia; obowiązkowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmiński , ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 677-24-10, faks 056 677-24-21.
Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat-chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielenie i obsługa  kredytu długoterminowego na dofinansowanie zadania inwestycyjnego pn.” Przebudowa drogi powiatowej nr 1622 C Chełmno –Sztynwag, etap 2”

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1.700.000 zł (słownie: jeden milion siedemset tysięcy złotych 00/100). 1)Kwota kredytu postawiona do dyspozycji zamawiającego po podpisaniu umowy, 2)wypłata całości kredytu w jednej transzy, 3) spłata kredytu nastąpi do 23 grudnia 2019 r., karencja w spłacie kapitału do 31 grudnia 2011 r, 4)Zamawiającemu przysługuje prawo do przedterminowej spłaty całości lub części kredytu w terminie przez niego wskazanym, po uprzednim pisemnym powiadomieniu Banku, 5)w przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów), 6)bank będzie naliczał odsetki wyłącznie od wypłaconego kredytu, 7) poza kwotami określonymi w formularzu oferty tj. oprocentowanie kredytu Bank nie pobiera żadnych innych opłat i prowizji, 8) oprocentowanie wykorzystanego kredytu ustala się na podstawie zmiennej stopy oprocentowania WIBOR dla depozytów jednomiesięcznych plus własna marża bankowa w %, 9)wysokość odsetek za dany okres spłaty będzie ustalona w drugim dniu roboczym poprzedzającym okres odsetkowy (dzień roboczy jest dniem, w którym banki prowadzą działalność na rynku międzybankowym), 10)bank w terminie 7 dni od daty ustalenia oprocentowania dla kolejnego okresu odsetkowego zawiadomi Kredytobiorcę o nowej wysokości oprocentowania kredytu, 11)odsetki od kwoty wykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych, płatne w miesiącu następnym do 10 dnia miesiąca 12) raty kapitałowe po okresie karencji będą płatne w ratach kwartalnych każdego ostatniego dnia roboczego każdego kwartału począwszy od 31 marca 2012 r. w wysokości 150.000,00 zł, każda następna 50.000,00 zł, ostatnia rata płatna do 23 grudnia 2019 r,  13)Bank nie będzie pobierał prowizji od kwoty wcześniejszej i większej spłaty kredytu lub jego części ustalonej w umowie, 14)uznaje się, że jeżeli dzień jakiejkolwiek spłaty wynikającej z niniejszej umowy nie będzie dniem roboczym, wtedy wymagana płatność uznana będzie za dokonaną w najbliższym w dniu roboczym, 15)oprocentowanie nie spłaconych w terminie rat kredytu naliczane będzie w wysokości określonej dla odsetek ustawowych, 16)zabezpieczenie – weksel in blanco (powiat Chełmiński podpisze oświadczenie o poddaniu się egzekucji  oraz deklarację wekslową wystawioną przez Bank), 17)dla celów przeliczeniowych przyjmuje się oprocentowanie kredytu wg stawki WIBOR 1M na dzień 30.06.2011 r. powiększoną o marżę banku wyrażoną w %,  18)  nie dopuszcza się naliczenia prowizji i innych opłat od wypłaty udzielonego kredytu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: udzielenie kredytu do 31.10.2011 r., spłata kredytu do 23 grudnia 2019 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane zgodnie z art.45 ust.1 ustawy.

III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘ-POWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTA-WY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy należy przedłożyć: •  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru określonego w załączniku nr 2 SIWZ, • zezwolenie Komisji Nadzoru bankowego na rozpoczęcie działalności bankowej o której mowa w art.36 ustawy Prawo bankowe (tekst jednolity z2002 r, Nr 72 poz.665 ze zm.)

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg wzoru określonego w załączniku nr 3 SIWZ,
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy(wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ),
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w po-stępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wy-maganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospo-litej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie, jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy- stosownie do art. 23 ust.4 umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta konsorcjum musi spełniać następujące wymagania- zawierać odrębne i niezależne dla każdego uczestnika konsorcjum wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione powyżej, podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony- to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. Jeżeli oferta będzie podpisywana przez dyrektorów oddziałów, którzy nie są członkami zarządu lub prokurentami, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione do reprezentowania banku. Projekt umowy banku w sprawie udzielenia kredytu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chełmno-powiat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska 1, 86-200 Chełmno, pok. nr 15 lub pobrać poniżej:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (138kB) word
DOKUMENTY (11423kB) zip
Lista dokumentów w pliku ZIP:
1. uchwała w sprawie powołania Starosty oraz Wicestarosty,
2. uchwała w sprawie powołania Skarbnika Powiatu,
3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w podatkach,
4. zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu w opłacaniu składek,
5. decyzja NIP,
6. zaświadczenie REGON
7. budżet Powiatu Chełmińskiego na 2010 rok wraz z uchwałą,
8. budżet Powiatu Chełmińskiego na 2011 rok wraz z uchwałą.
9. sprawozdania za rok 2009 r.: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS,
10. sprawozdania za rok 2010 r.: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS,
11. sprawozdania za I półrocze  rok 2011 r.: Rb-27S, Rb-28S, Rb-Z, Rb-N, Rb-NDS,
12. informację z wykonania budżetu powiatu Chełmińskiego za 2010 r. (część opisowa),
13. Uchwałę RIO w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Zarząd powiatu Chełmińskiego sprawozdaniu z wykonania budżetu powiatu za 2010 r. wraz z informacją o stanie mienia.
14. uchwała RIO w sprawie wniosku komisji rewizyjnej o udzielenia absolutorium Zarządowi   Powiatu Chełmińskiego  za 2010 r.
15. wieloletnia Prognoza Finansowa powiatu Chełmińskiego wraz z uchwałą  na lata 2011 – 2020 wraz z uchwałą,
16. uchwała  RIO o w sprawie wydania opinii o projekcie budżetu na 2011 r. Powiatu Chełmińskiego.
17. uchwała RIO w sprawie wydania opinii o projekcie wieloletniej prognozy finansowej na lata 2011-2020 oraz prawidłowości planowanej kwoty długu,
18. uchwała RIO w sprawie wydania opinii o możliwości sfinansowania deficytu budżetu Powiatu Chełmińskiego za 2011 r..
19. sytuacja finansowa - prognoza wielkości dochodów i wydatków powiatu Chełmińskiego w okresie kredytowania.
20. uchwała Nr III/33/11 Rady Powiatu Chełmińskiego z dnia 2 marca 2011 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu na dofinansowanie zadania  inwestycyjnego pod nazwą „przebudowa drogi powiatowej nr 1622 C Chełmno – Sztynwag, etap2”
21. opinia RIO o możliwości spłaty kredytu.



IV.4.4) Miejsce i termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: do dnia 5.08.2011 do godziny 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Starostwo Powiatowe w Chełmnie, ul. Harcerska1, 86-200 Chełmno, pok. nr 7 (sekretariat).Miejsce i termin otwarcia ofert: w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 2 dnia 5.08.2011 r. o godz.10.15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

IV.4.18 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

IV.4.19 Zamawiający nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów.

metryczka


Opublikował: Dariusz Banach (25 lipca 2011, 15:14:17)

Ostatnia zmiana: Dariusz Banach (5 sierpnia 2011, 13:21:24)
Zmieniono: dodano wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1626