zamówienie na:

- Remont oddziału intensywnej opieki medycznej i oddziału chirurgicznego.

zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 17/2011
wartość: Poniżej 4 845 000 EURO
termin składania ofert: 1 lipca 2011  11:00
wynik postępowania: http://www.zoz.chelmno.pl/przetargi_pliki/informacja_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_oiom_03_08_2011.pdf 




Nr postępowania 17/2011
Chełmno, dnia 15.06.2011 r.
 
 
 
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
 
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
1.1) Nazwa i adres:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Chełmnie
Pl. Rydygiera 1
86-200 Chełmno
województwo Kujawsko-Pomorskie
Tel.: 056/677-26-07
Faks: 056/677-27-10
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.chelmno.pl
1.2) Rodzaj zamawiającego:
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont oddziału intensywnej opieki medycznej i oddziału chirurgicznego - adaptacja pomieszczeń pod zakup sprzętu medycznego”
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
– roboty budowlane
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia.
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem oddziału intensywnej opieki medycznej i oddziału chirurgicznego (adaptacja pomieszczeń pod zakup sprzętu medycznego). Szczegółowy zakres robót objętych umową określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wyszczególnione w pkt 2, które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ.
1. Dokumentacja projektowa zawiera:
a) projekty :
1. projekt budowlany wykonawczy
2. instalacje sanitarne – projekt wykonawczy
3. instalacje elektroenergetyczne – projekt budowlano-wykonawczy
b) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót:
1. część budowlana
2. część sanitarna
3. część elektryczna
c) przedmiary robót.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
– TAK
Wykonania robót nie objętych niniejszym przetargiem, których konieczności wykonania nie można było przewidzieć, a ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia na podstawie odrębnej umowy, ale na warunkach jak w umowie do SIWZ zgodnie z postanowieniami art. 67 ust.1 pkt 5 ustawy prawo zamówień publicznych.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00-7
45.30.00.00-0
45.40.00.00-1
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:
– NIE
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej:
– NIE
II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:
– wymagany termin wykonania zamówienia – 30 listopada 2011 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Wadium:
1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w pkt 1 rozdziału X specyfikacji. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a ) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.)
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Chełmnie - 56 9486 0005 0000 0433 2000 0006
2. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a Prawa zamówień publicznych tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw,
2) w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie gwarantowanie wypłaty należności
w sposób nieodwołalny., bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć łącznie z ofertą.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
III.2) Zaliczki:
Czy przewiduje się zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
– NIE
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. W wykazie należy podać wartości, daty i miejsca wykonania robót wraz z dołączonymi dokumentami, potwierdzającymi należyte ich wykonanie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
Należy wykazać, że Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełnić funkcje kierowników robót, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi określone przepisami prawa budowlanego w specjalnościach:
– instalacyjnej w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
– instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
– kontrukcyjno-budowlanej
zgodnie z ustawą Prawo budowlane i rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 28 kwietnia 2006 r.
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie:
a) przedłożonego przez Wykonawcę dokumentu tj. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o kwalifikacjach, doświadczeniu zawodowym i uprawnieniach określonych w rozdziale IV pkt 1b) SIWZ, sporządzony przez Wykonawcę według załącznika nr 5 do SIWZ Wykaz musi zawierać:
– imię i nazwisko osoby,
– opis doświadczenia zawodowego zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale IV punkt 1b) SIWZ, odpowiednio dla pełnionej funkcji; musi zawierać terminy rozpoczęcia i zakończenia pełnienia przedmiotowej funkcji; opis doświadczenia zawodowego może zostać dołączony do oferty przetargowej jako odrębny dokument – w takim przypadku w tabeli należy wpisać nazwę załącznika i numer strony oferty, na której ten opis został załączony,
– numer uprawnień wraz z ich szczegółowym zakresem i nazwą organu, który je wydał.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
– wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
– wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
– oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
– oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
– aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM:
– próbki, opisy lub fotografie
– zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
– dokument, z którego wynika upoważnienie wykonawcy do podpisania oferty lub pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne:
– NIE
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1 TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
– przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
– NAJNIŻSZA CENA
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:
– NIE
IV.3) Zmiany umowy
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory wykonawcy:
- TAK
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy.
IV.4) Informacje administracyjne:
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.zoz.chelmno.pl
IV.4.2) Miejsce i termin składania ofert:
Oferty winny być złożone w terminie do 01.07.2011 r. do godziny 11:00 w Sekretariacie ZOZ w Chełmnie, Plac Rydygiera 1, 86-200 Chełmno
IV.4.3) Termin związania ofertą:
– okres w dniach: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
Ogłoszenie zamieszczono:
1. Biuletyn Zamówień Publicznych – Nr 161072-2011 w dniu 16.06.2011 r.
2. Strona internetowa ZOZ Chełmno – w dniu 16.06.2011 r.
3. Tablica ogłoszeń budynek Szpitala – w dniu 16.06.2011 r.
4. Tablica ogłoszeń budynek administracji – w dniu 16.06.2011 r.

Więcej informacji oraz pliki do pobrania znajdą państwo pod adresem:

http://www.zoz.chelmno.pl/zoz/index.php?option=com_content&task=view&id=363&Itemid=42


metryczka


Opublikował: Andrzej Pawlik (16 czerwca 2011, 14:17:51)

Ostatnia zmiana: Andrzej Pawlik (3 sierpnia 2011, 14:19:45)
Zmieniono: Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 756